Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisiko joku minut hetkeksi luokseen asumaan?

Vierailija
10.07.2019 |

Nyt on käynyt selville etten voi enää jatkaa mieheni kanssa yhdessä. Tarvitsen miettimistaukoa, mutta en voi saada sitä tässä yhteisessä talossamme, koska mies on täällä ja haluaa puhua ja selvittää jakeskustella, eikä ymmärrä että minulla ei ole mitään halua siihen. Mies siis on mokannut pariinkin otteeseen, ja enää en voi vain antaa anteeksi ja jatkaa ,koska luottamus on mennyt jatkuvan vvalehtelun takia. Tarvitsisin nyt siis jonkun aikaa selvitellä itse asioitani, mutta se ei onnistu täältä käsin. Olen lomalla nyt töistäni, ja tarvittaessa saan lisävapaata, ja voisin hyvin lähteä Suomen rajojen sisällä lähes minne vain.
Kaverit ovat kaikonneet, ja ne muutamat ystävät joita on jäljellä, heitä en halua sotkea mihinkään, eivätkä he pystyisi minua majoittamaan muutenkaan, koska pientä asuntoa, parisuhdetta, lapsia jne. En myöskään halua kertoa tästä nyt kenellekää joka minut tai mieheni tuntee, ettei ilmene eturistiriitoja.
Olen suht varaton, joten minulla ei ole varaa maksaa majailusta luonasi/luonanne, mutta minulta onnistuu kaikki kotityö lastenkaitsemisesta nurmikonleikkuuseen ja ikkunanpesuun.
Please?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan heti piiaksi –M56

Vierailija
82/84 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten kuvottavia olette kaikki jotka käyttäisitte hädänalaista hyväksi.

Oksennus teille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten kuvottavia olette kaikki jotka käyttäisitte hädänalaista hyväksi.

Oksennus teille.

Ai ei saisi pyytää elätyksestä vastapalvelua?

Vierailija
84/84 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä muutaman vuorokauden yllätysvierailuja tuttavien ja sukulaisten kesämökeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme