Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisiko joku minut hetkeksi luokseen asumaan?

Vierailija
10.07.2019 |

Nyt on käynyt selville etten voi enää jatkaa mieheni kanssa yhdessä. Tarvitsen miettimistaukoa, mutta en voi saada sitä tässä yhteisessä talossamme, koska mies on täällä ja haluaa puhua ja selvittää jakeskustella, eikä ymmärrä että minulla ei ole mitään halua siihen. Mies siis on mokannut pariinkin otteeseen, ja enää en voi vain antaa anteeksi ja jatkaa ,koska luottamus on mennyt jatkuvan vvalehtelun takia. Tarvitsisin nyt siis jonkun aikaa selvitellä itse asioitani, mutta se ei onnistu täältä käsin. Olen lomalla nyt töistäni, ja tarvittaessa saan lisävapaata, ja voisin hyvin lähteä Suomen rajojen sisällä lähes minne vain.
Kaverit ovat kaikonneet, ja ne muutamat ystävät joita on jäljellä, heitä en halua sotkea mihinkään, eivätkä he pystyisi minua majoittamaan muutenkaan, koska pientä asuntoa, parisuhdetta, lapsia jne. En myöskään halua kertoa tästä nyt kenellekää joka minut tai mieheni tuntee, ettei ilmene eturistiriitoja.
Olen suht varaton, joten minulla ei ole varaa maksaa majailusta luonasi/luonanne, mutta minulta onnistuu kaikki kotityö lastenkaitsemisesta nurmikonleikkuuseen ja ikkunanpesuun.
Please?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli itselle mieleen, että vastaavassa tilanteessa yrittäisin löytää jonkun leirintäalueen millä vapaana mökki, asuntovaunu yms tai sitten ostaisin todellakin sen teltan. Sinne leirintä alueelle kuitenkin itse suuntaisin.

Vierailija
62/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hävisit, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä meni taju, kun pääsis pesemään ne mun hiukan yli 700 ikkunaruutua.

Vierailija
64/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä parin viikon lomalle. Saat asunnon käyttöön jos teet suursiivouksen sillä aikaa, imurointi, lattioiden pesu, kolmen maton pesu, keittiön kaapit ja ikkunat. Asunto 65 neliötä.

Vierailija
65/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvakotiin voit mennä ilmaiseksi.

Ei turvakoti ole mikään hotelli. Jos ei ole väkivallan uhkaa, ei sinne noin vain mennä. Turvakodit eivat ole ilmaisia.

Vierailija
66/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisi ikkunanpesua ,on 12 kpl 6-ruutuisia ikkunoita ,jotka siis kaksinkertaisia, lisäksi 2 kpl 8 ruutuisa ,edelleen kaksinkertaisia. Lisäksi 7 kpl ovenpäällisikkunoita + vielä 116 ruutua terassin ikkunoita ja pesu molemmin puolin. Tosin kaikki ikkunat ovat aikas puhtaita, joten jos niitä peset ,on oltava supertarkka ,että eron huomaa entisestä. Kohde sijaitsee hiukan alle 1000km Hesasta. Miltäs tuntuis.

Sehän on jo Lappia

Vierailija
67/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko, että ihmiset ihan oikeasti haluavat täysin tuntemattoman ihmisen luokseen asumaan ja vielä ilmaisiksi? Tuntematon ihminen voi olla jotain muuta, mitä netissä väittää. Kumppanisi voi saada jostain kuitenkin vaikka vahingossa selville, missä majailet ja tulee vaikka aseen kanssa selvittelemään välejänne.

Meillä on iso ok-talo, joka on neljännesvuoden tyhjillään, kun olemme toisessa kodissamme ulkomailla. Olisit toki hyvä talovahti, mutta en koskaan ottaisi tuollaista riskiä sittenkään. Mielummin vaivaan aikuisia lapsiamme vuorollaan tyhjentämään postilaatikon ja leikkaamaan ruohon, jotta talo näyttää asutulta poissaollessamme.

Vierailija
68/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ratkaistu. Viikkarin ilmaiskupongit käyttöön.

Vierailija
69/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity naistenhuoneeseen facessa, niin saatat saadakin apua

Vierailija
70/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmoita kun olet linjoilla niin jatketaan keskustelua.

Vierailija
71/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisi ikkunanpesua ,on 12 kpl 6-ruutuisia ikkunoita ,jotka siis kaksinkertaisia, lisäksi 2 kpl 8 ruutuisa ,edelleen kaksinkertaisia. Lisäksi 7 kpl ovenpäällisikkunoita + vielä 116 ruutua terassin ikkunoita ja pesu molemmin puolin. Tosin kaikki ikkunat ovat aikas puhtaita, joten jos niitä peset ,on oltava supertarkka ,että eron huomaa entisestä. Kohde sijaitsee hiukan alle 1000km Hesasta. Miltäs tuntuis.

Sehän on jo Lappia

Mitä väliä?

Vierailija
72/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla varaton, jos käyt työssä.

:_____________D

ai miten?????????????????????

Vierailija
73/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne vaan, talon maalausta ja kotitöitä löytyy.

Laita vähän omia tietoja jakoon?

Vierailija
74/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis löytänyt asunnon. Joku rohkea rokan söi, ja majoitti.

Vierailija
75/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvimmat teltat mitä olen halpahalleissa nähnyt, maksavat noin 15 euroa.

Nyt on kyllä tekosyitä...

Eivät kyllä pidä vettä kovin hyvin nuo. ;)

Telttoja saa ihan ilmaiseksi, jos panee ilmoituksen torille ta fb:iin. Minulla olisi heti antaa teltta. Mutta ap:n aloitus on provo!

Mikset sano vain miehelle, että haluan miettiä rauhassa. Ei vielä keskustelua.

Vierailija
76/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyt on kesä. teltta mukaan ja pystytä se vaikka metsään lähelle jotain lenkkeilypaikkaa, jossa on tulisija. mukaan sitten vain kevyt kattila/teekannu, jossa voit keittää juomaveden ja laittaa ruokaa. saat samalla retkeillä, nukkua hyvin varmasti raikkaassa ympäristössä ja olla täysin omien ajatustesi kanssa.

Bodom-järvellä on hyviä rantoja.

Ja Heinäveden Tulilahdessa!

Vierailija
77/84 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi käyttöä ilmaiselle lapsenvahdille!

Vierailija
78/84 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille apua tarjonneille! Lähdin illansuussa pyöräilemään,ja pyöräili monta tuntia. Laitoin puhelimen kiinni. Hiivin kotiin, mutta kotona ei ollut muuta kuin lappu keittiössä että mies on lähtenyt itse vanhempiensa luo, 50km päähän, että maanataiaamulle hän on saanut työterveyteen varattua ajan, ja sitä ennen ei tarvitse keskustella eikä puhua hänen kanssaan jos en halua.

ap

Vierailija
79/84 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi käyttöä ilmaiselle lapsenvahdille!

Myös meille voi tulla, jos lastenhoito sujuu!

Vierailija
80/84 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet luotettava, tarjoudu koiran tai kissan hoitajaksi etsitään/tarjotaan hoitopaikkaa facebooksivulla. Monikin ottaa kotiinsa luotettavan ihmisen. Itse kyllä, jos tarvitsisin, tarvitsisin myös jonkinlaiset suositukset, mutta sen varmaan ymmärrät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme