Ottaisiko joku minut hetkeksi luokseen asumaan?
Nyt on käynyt selville etten voi enää jatkaa mieheni kanssa yhdessä. Tarvitsen miettimistaukoa, mutta en voi saada sitä tässä yhteisessä talossamme, koska mies on täällä ja haluaa puhua ja selvittää jakeskustella, eikä ymmärrä että minulla ei ole mitään halua siihen. Mies siis on mokannut pariinkin otteeseen, ja enää en voi vain antaa anteeksi ja jatkaa ,koska luottamus on mennyt jatkuvan vvalehtelun takia. Tarvitsisin nyt siis jonkun aikaa selvitellä itse asioitani, mutta se ei onnistu täältä käsin. Olen lomalla nyt töistäni, ja tarvittaessa saan lisävapaata, ja voisin hyvin lähteä Suomen rajojen sisällä lähes minne vain.
Kaverit ovat kaikonneet, ja ne muutamat ystävät joita on jäljellä, heitä en halua sotkea mihinkään, eivätkä he pystyisi minua majoittamaan muutenkaan, koska pientä asuntoa, parisuhdetta, lapsia jne. En myöskään halua kertoa tästä nyt kenellekää joka minut tai mieheni tuntee, ettei ilmene eturistiriitoja.
Olen suht varaton, joten minulla ei ole varaa maksaa majailusta luonasi/luonanne, mutta minulta onnistuu kaikki kotityö lastenkaitsemisesta nurmikonleikkuuseen ja ikkunanpesuun.
Please?
Kommentit (84)
Minä asun isossa kartanossa. Monta huonetta vapaana ja olen erittäin varakas.
En ota sinua luokseni asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvimmat teltat mitä olen halpahalleissa nähnyt, maksavat noin 15 euroa.
Nyt on kyllä tekosyitä...
Minulle ongelmana olisi teltan turvattomuus.
- Eri
Jos mietit hetken, mikä turvallisuutta uhkaa telttaillessa, niin huomaat että uhka on sama kuin kotimajoituksessa tuntemattomien ihmisten luona. Ihmiset ovat suurempi uhka kuin vaikka villieläimet. Suomessa kun ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisittekö itse telttaan nukkumaan vastaavassa tilanteessa?
On teillä ehdotukset. Ja pitäisi olla muitakin varusteita tuohon kuin teltta. Nyt on kylmä.
Lähtisin, mutta moni on mukavuudenhaluinen eikä omaa seikkailumieltä, niin tuollainen kuulostaa lähtökohtaisesti aivan kamalalta. Asenne kuntoon ja maalaisjärkeä kehiin, niin telttaillen pärjää Suomen kesämaisemissa!
Telttailu saattaa joo olla mukavaa, mutta sopiiko keskelle ap:n tilannetta( jos totta) ja erokriisiä, saattaa tosiaan olla se seikkailumielikin hukassa.
-Ei ap edelleenkään
Ei siinä mitään seikkailumieltä tarvita. Jos haluaa majoituksen, voi sen itselleen järjestää tavalla tai toisella. Telttailu on helppo tapa.
Eikä se mitään vaarallista Suomessa ole.
telttoja saa lainaan ilmaiseksikin ja monen ulkoilupaikan lähettyviltä löytyy myös uimapaikkoja, metsässä on turha pelätä ilkivaltaa, sillä ilkivaltaa tekevät lähinnä narkkarit ja alkoholistit eikä niitä kiinnosta lähteä metsään patikoimaan etsimään telttailijoita, kun lähemmältäkin löytyy uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä ehdotukset. Ja pitäisi olla muitakin varusteita tuohon kuin teltta. Nyt on kylmä.
Lähtisin, mutta moni on mukavuudenhaluinen eikä omaa seikkailumieltä, niin tuollainen kuulostaa lähtökohtaisesti aivan kamalalta. Asenne kuntoon ja maalaisjärkeä kehiin, niin telttaillen pärjää Suomen kesämaisemissa!
Yksinäinen nainen telttailemassa ei ole pitkän päälle hyvä ajatus. Kaikenlaista kahelia on liikkeellä.
Monet kahelit saattavat myös tarjota majoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvimmat teltat mitä olen halpahalleissa nähnyt, maksavat noin 15 euroa.
Nyt on kyllä tekosyitä...
Minulle ongelmana olisi teltan turvattomuus.
- Eri
Mutta ventovieraan kodissa kokisit olevasi turvassa?
Vierailija kirjoitti:
Voit ottaa pankista lainaa, sanoit asuvasi miehesi kanssa yhteisessä talossa.
Taloa vastaan saat sen verran lainarahaa, että voit majoittua muutamaksi päiväksi hotelliin.
Tällä palstalla kerjääminen pitäisi olla kiellettyä!
Tällä palstalla k e r j ä ä m i s e n pitäisi olla kiellettyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telttailu saattaa joo olla mukavaa, mutta sopiiko keskelle ap:n tilannetta( jos totta) ja erokriisiä, saattaa tosiaan olla se seikkailumielikin hukassa.
-Ei ap edelleenkään
Eipä se kriisi pakenemalla ratkea. Kun ap kerran on työssäkäyvä ihminen ja nyt lomalla, niin aika edullisestikin pääsee johonkin viikoksi pariksi omaa lomaa viettämään. On myös erilaisia talkooleirejä näin kesäaikaan, ihan mukavissa paikoissakin eikä sen rankempaa, kuin kotityöt, joita ap tarjoutuu tekemään. Siellä pääsee eroon miehen seurasta, mutta ei tarvitse olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen nainen telttailemassa ei ole pitkän päälle hyvä ajatus. Kaikenlaista kahelia on liikkeellä.
Näin miehenä sanon että naisen ei kannata telttailla yksin.
Jos minä tapaisin naisen yksin telttailemassa niin laittaisin oma teltan pystyyn ja painelisin naisen telttaan panemaan.
Minulla on aina mukana retkellä teräa se, enkä epäröi hairahtua hätävarjelun liioittelun puolelle, jos kohtaisin sinut. Kyllä itkien katuisit syntymääsi, raukka.
Voisin ottaakin tekemään minulle hommia, mutta valitettavasti en asu yksin joten ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Osaan myös maalata, ja tapetoida.
Tuli mieleen, että bloggaaja Stella Harasekilla on Lapissa vanhan talon kunnostusprojekti ja siellä paljon tilaa. Ota yhteyttä, yhteystiedot blogissa (Notes on a life / www.stellaharasek.com)
Ihanan idyllinen tunnelma välittyy hänen blogista eikä rahastakaan tiukkaa.
Asuinkuntasi kyllä sinusta huolehtii.
Jospa ap kuitenkin hankkisi oman asunnon ja muuttaisi pois. Jos ei ole rahaa, niin sosiaalitoimisto tai kela auttaa. Mutta jos on työpaikka, niin ehkä pieneen vuokra-asuntoon on muutenkin varaa.
No kyllä sähkö, ruoka, vesi, kaikki jotain aina maksaa. Ja vuokrakin pitäisi täysin rouvalle maksaa? Sanoisin että otat nyt yhteyttä niihin vanhoihin kavereihin hattu kourassa.
Mulla ois kaksikin isoa omakotitaloa, et siivottavaa olis kyllä. Laita yhteystiedot niin kerron lisää.
No olisi ikkunanpesua ,on 12 kpl 6-ruutuisia ikkunoita ,jotka siis kaksinkertaisia, lisäksi 2 kpl 8 ruutuisa ,edelleen kaksinkertaisia. Lisäksi 7 kpl ovenpäällisikkunoita + vielä 116 ruutua terassin ikkunoita ja pesu molemmin puolin. Tosin kaikki ikkunat ovat aikas puhtaita, joten jos niitä peset ,on oltava supertarkka ,että eron huomaa entisestä. Kohde sijaitsee hiukan alle 1000km Hesasta. Miltäs tuntuis.
Vierailija kirjoitti:
AP, huhuu?
päivällisaika