Ihastuminen varattuun pettäjään
Näin lyhennellen, tapasin (selvinpäin) miehen joka sanoi mulle olevansa sinkku, halusi pian jo tavata seksin merkeissä ja ajattelin että no miksikäs ei, kun kerran sinkkuja ollaan. Aika tylyllä tavalla sitten kävi ilmi että miehellä onkin joku tyttöystävä... No en arkana ihmisenä rohjennut edes suuttua hänelle siitä tai ottaa puheeksi, mulla kun on tosi huono itsetuntokin. Olen onnellinen kun edes saan seksiä. Häneltä tulee tosi sekavia signaaleja, ei ehdota että vietetettäisiin aikaa julkisesti mut sitten aina haluaa tutustua paremmin ja kyselee elämästäni ym. Itken joka päivä koska olen niin ihastunut häneen, enkä voi näyttää sitä hänelle tai kertoa. Usein haluan lopettaa tämän mutta en vain pysty kun hän on mulle niin tärkeäksi tullut. Mitä oikein tekisin? Kuolisin häpeästä jos saisin pakit kun ottaisin tunteeni puheeksi. Toisaalta joskus olen niin vihainen ja surullinen että tekisi mieli ilmoittaa hänen tyttöystävälleen, josta otin selvää kuka hän on.
Kommentit (6)
Mä otin tunteeni puheeksi, ja sain pakit, mutta en hävennyt yhtään. Miehen puolesta hävetti kyllä senkin edestä. Tunteiden puheeksiottaminen voi auttaa sinua pääsemään irti tuosta miehestä, kun et voi enää elätellä rakkauskuvitelmia, kun toinen on suoraan sanonut että ei tunne samoin.
Ilmoita ihmeessä sille tyttöystävälle. Kiittää sua vaan.
No et ole varmasti ainoa- todennäköisesti n muitakin ja varmasti ainakin on pettänyt ennenkin
Haluaa vakavan parisuhteen ja kivan Pikku pano-suhteen tai useamman siihen arkea piristämään.Vähän jännitystä elämään
Ihanko oikeasti haluat tuota itselle ja sille vakituiselle kumppanille?
Blokkaat sen joka alustalla, täytät päiväsi kivalla kesätekemisellä kavereiden kanssa, lataat tinderin ja käyt joillain hassuilla jäätelötreffeillä. Eli unohdat sen luuserin!