Ottaisiko joku minut hetkeksi luokseen asumaan?
Nyt on käynyt selville etten voi enää jatkaa mieheni kanssa yhdessä. Tarvitsen miettimistaukoa, mutta en voi saada sitä tässä yhteisessä talossamme, koska mies on täällä ja haluaa puhua ja selvittää jakeskustella, eikä ymmärrä että minulla ei ole mitään halua siihen. Mies siis on mokannut pariinkin otteeseen, ja enää en voi vain antaa anteeksi ja jatkaa ,koska luottamus on mennyt jatkuvan vvalehtelun takia. Tarvitsisin nyt siis jonkun aikaa selvitellä itse asioitani, mutta se ei onnistu täältä käsin. Olen lomalla nyt töistäni, ja tarvittaessa saan lisävapaata, ja voisin hyvin lähteä Suomen rajojen sisällä lähes minne vain.
Kaverit ovat kaikonneet, ja ne muutamat ystävät joita on jäljellä, heitä en halua sotkea mihinkään, eivätkä he pystyisi minua majoittamaan muutenkaan, koska pientä asuntoa, parisuhdetta, lapsia jne. En myöskään halua kertoa tästä nyt kenellekää joka minut tai mieheni tuntee, ettei ilmene eturistiriitoja.
Olen suht varaton, joten minulla ei ole varaa maksaa majailusta luonasi/luonanne, mutta minulta onnistuu kaikki kotityö lastenkaitsemisesta nurmikonleikkuuseen ja ikkunanpesuun.
Please?
Kommentit (84)
Minä voin ottaa, mutta sitten jäät tänne lopullisesti.
Onnistuuko kokkaaminen?
Kokkaus 4x päivässä olisi sellainen syy, mistä voisin ottaa jonkun asumaan. Pitää olla vieläpä suht hyvä kokki, mieluiten parempi kuin itse ja itse olen hyvä.
Kokkaaminen syö hitosti aikaa päivästä, pakko myöntää. Kokkauspalkalla majoitus, ihan hyvä konsepti.
Vierailija kirjoitti:
Turvakotiin voit mennä ilmaiseksi.
Loistava idea! Ei muuta kuin pitämään retriittiä turvakotiin, joihin ei aina mahdu ne todellisessa hengenvaarassakaan olevat.
Vierailija kirjoitti:
Halvimmat teltat mitä olen halpahalleissa nähnyt, maksavat noin 15 euroa.
Nyt on kyllä tekosyitä...
Eivät kyllä pidä vettä kovin hyvin nuo. ;)
Lähtisittekö itse telttaan nukkumaan vastaavassa tilanteessa?
On teillä ehdotukset. Ja pitäisi olla muitakin varusteita tuohon kuin teltta. Nyt on kylmä.
Vierailija kirjoitti:
On teillä ehdotukset. Ja pitäisi olla muitakin varusteita tuohon kuin teltta. Nyt on kylmä.
Minähän sanoin, että pistä sähköpostisi niin laitan viestiä. Puhelinnumerokin käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kyllä pidä vettä kovin hyvin nuo. ;)
Pressu maksaa pari euroa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pihassa vierasmaja , laita sähköpostisi ni pistän viestiä.
Tää kuulostaa hyvältä. Olettaen että tarjoaja on asiallinen, eikä joku setämies, joka könyää yöllä majaan.
Ja että ap on asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin. En ole uuvatti. Varusteeksi villasukat, tyyny ja pari peittoa.
Kyllä sinulla on vaikea elämä.
Vierailija kirjoitti:
nyt on kesä. teltta mukaan ja pystytä se vaikka metsään lähelle jotain lenkkeilypaikkaa, jossa on tulisija. mukaan sitten vain kevyt kattila/teekannu, jossa voit keittää juomaveden ja laittaa ruokaa. saat samalla retkeillä, nukkua hyvin varmasti raikkaassa ympäristössä ja olla täysin omien ajatustesi kanssa.
Bodom-järvellä on hyviä rantoja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut ap.
Mutta miettikää nyt vähän. Lähtisittekö itse?
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin, mutta moni on mukavuudenhaluinen eikä omaa seikkailumieltä, niin tuollainen kuulostaa lähtökohtaisesti aivan kamalalta. Asenne kuntoon ja maalaisjärkeä kehiin, niin telttaillen pärjää Suomen kesämaisemissa!
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole telttaa, eikä tässä tilanteessa varaa sellaista ostaa. Lisäksi tarvitsen toki suihkupaikankin.
Telttaan sirtyminen säiden ja luonnon ja ilkivallan armoille ei myöskään tunnu houkuttavalta ajatukselta.
Eiköhän tuntemattomien luo majoittuminen ole riskinä vähintään sama kuin leirintäalueella tai luonnon helmassa telttailu...
Mutta enemmän tietysti kummastuttaa, että jos olet työssä ja lomaakin olet siellä tienannut, niin kuinka olet varaton, ettei ole edes ruokaan rahaa. Telttoja saa todella edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut ap.
Mutta miettikää nyt vähän. Lähtisittekö itse?
Jos pitäisi valita, että telttaan vai ventovieraiden kotiin, niin ehdottomasti telttaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ongelmana olisi teltan turvattomuus.
- Eri
Osaan myös maalata, ja tapetoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pihassa vierasmaja , laita sähköpostisi ni pistän viestiä.
Tää kuulostaa hyvältä. Olettaen että tarjoaja on asiallinen, eikä joku setämies, joka könyää yöllä majaan.
Ja että ap on asiallinen.
Ihan tavalline pariskunta olemme. Meillä on pihassa vierasmaja, josta pääsee rantasaunaan pesulle ja vessaan kuivakäymälään.
Sinänsä aloituksesta voisi asunnottomat ottaa vinkkiä. Varmasti on ihmisiä, jotka ovat halukkaita auttamaan. Ja jos aloitus ei ollut provo, niin veikkaan, että taustatarina on oikeasti hiukan eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin, mutta moni on mukavuudenhaluinen eikä omaa seikkailumieltä, niin tuollainen kuulostaa lähtökohtaisesti aivan kamalalta. Asenne kuntoon ja maalaisjärkeä kehiin, niin telttaillen pärjää Suomen kesämaisemissa!
Telttailu saattaa joo olla mukavaa, mutta sopiiko keskelle ap:n tilannetta( jos totta) ja erokriisiä, saattaa tosiaan olla se seikkailumielikin hukassa.
-Ei ap edelleenkään
Jos maksusta sovitaan,,,,