Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeasti ostaa MANUAALIauton uutena?

Vierailija
10.07.2019 |

Ei mitään järkeä

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan nimenomaan manuaalivaihteisen auton. Tunnen oikeasti ajavani, kun vaihdan vaihteita.

Vierailija
2/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka osaa käyttää vaihdekeppiä ja kytkintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ja aina manuaaliauto, eikä kallista vaihdelaatikkoremppaa ikinä

Vierailija
4/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaa keskittyä ajamiseen, eikä puhelimen käyttämiseen tai edes musiikin kuunteluun.

Vierailija
5/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasrattaiden liikuttelu kepin avulla on niin 1900-lukua.

Vierailija
6/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen itsekin. Järjetöntä soheltamista. Varsinkin näin kesällä on mukavaa syödä jäätelötötteröä ajaessa ilman vaihteiden kannssa sähläämistä. En osta koskaan enää manuaalia.

Vierailija
7/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan tiedä, mutta mun autossa ohjekirjankin oli kirjoittanut joku epsanjalainen kaveri nimeltään Manual.

Vierailija
8/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manuaali syö vähemmän löpöä kuin automaatti eikä tuu kalliita remppoja ku laatikko leviää .

Vierailija
9/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka osaa ihan hyvin käyttää manuaalia, joten asia on herttaisen yhdentekevä. Onko sulla vaikeuksia sen kanssa, niin pahoja ettet osaa edes kuvitella olevan ajajia joilla ei olisi?

Vierailija
10/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manuaalia voi tarvittaessa hinata, automaatti kun jättää tielle niin et sitä liikuta kuin hinausauton lavalla.

Vierailija
11/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen itsekin. Järjetöntä soheltamista. Varsinkin näin kesällä on mukavaa syödä jäätelötötteröä ajaessa ilman vaihteiden kannssa sähläämistä. En osta koskaan enää manuaalia.

Ihan hyvä syy ostaa automaatti. Helpompi syödä jäätelöä ajaessa.

Vierailija
12/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ja aina manuaaliauto, eikä kallista vaihdelaatikkoremppaa ikinä

Hah, meillä on kaksi automaattivaihteita Mersua vm. 1991. Ei ole tarvinnut tehdä mitään remppaa koskaan. Niin tosiaan, kirjoitit nyt ja aina. Et ole kokeillutkaan. Ei kannatakaan, huomaa helppouden.

Vierailija
13/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, puhumattakaan tekstaamisesta, sekin sujuu paljon näppärämmin automaattivaihteilla.

Vierailija
14/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sitä on vielä hauskempaa syödä manuaalin kanssa. En enää koskaan osta automaattia.

Sinccis

Vierailija
15/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä syy ostaa automaatti. Helpompi syödä jäätelöä ajaessa.

Tietenkin on. Ostan kesällä töistä lähtiessä joka päivä jätskin ja ajan kotiin. 😊

Vierailija
16/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sitä on vielä hauskempaa syödä manuaalin kanssa. En enää koskaan osta automaattia.

Sinccis

Ymmärrän niitäkin, jotka pitää soheltamisesta joka asiassa.

Vierailija
17/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Ymmärrän niitäkin, jotka pitää soheltamisesta joka asiassa.

Automaatin kanssa ei ole mitään ajamisen iloa. Eikä voi myöskään huudattaa konetta halutessaan. Booring vaihtoehto tylsille ihmisille.

Sinccis

Vierailija
18/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin 10v automaatilla ja vaihdoin manuaaliin, manuaali vaan on paljon kivampi ajaa, kun automaatti 😊

En kyl osta uusia autoja, mutta olen tyytyväinen, että joku ostaa manuaalinakin.

Manuaalivaihteinen auto menee aina automaatin edelle, kun autoa olen ostamassa.

Vierailija
19/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaatin puhdistushuuhtelu ja öljynvaihto yli 400 e muutaman vuoden välein.

Vierailija
20/106 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uutena ostettu sekä manuaali että automaatti. Ajan molemmilla, mutta pidän enemmän manuaalilla ajamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi