Kuka oikeasti ostaa MANUAALIauton uutena?
Kommentit (106)
Sellainen, joka osaa käyttää vaihdekeppiä ja kytkintä.
Nyt ja aina manuaaliauto, eikä kallista vaihdelaatikkoremppaa ikinä
Sellainen, joka haluaa keskittyä ajamiseen, eikä puhelimen käyttämiseen tai edes musiikin kuunteluun.
Hammasrattaiden liikuttelu kepin avulla on niin 1900-lukua.
Sitä ihmettelen itsekin. Järjetöntä soheltamista. Varsinkin näin kesällä on mukavaa syödä jäätelötötteröä ajaessa ilman vaihteiden kannssa sähläämistä. En osta koskaan enää manuaalia.
En minä vaan tiedä, mutta mun autossa ohjekirjankin oli kirjoittanut joku epsanjalainen kaveri nimeltään Manual.
Manuaali syö vähemmän löpöä kuin automaatti eikä tuu kalliita remppoja ku laatikko leviää .
Sellainen joka osaa ihan hyvin käyttää manuaalia, joten asia on herttaisen yhdentekevä. Onko sulla vaikeuksia sen kanssa, niin pahoja ettet osaa edes kuvitella olevan ajajia joilla ei olisi?
Manuaalia voi tarvittaessa hinata, automaatti kun jättää tielle niin et sitä liikuta kuin hinausauton lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen itsekin. Järjetöntä soheltamista. Varsinkin näin kesällä on mukavaa syödä jäätelötötteröä ajaessa ilman vaihteiden kannssa sähläämistä. En osta koskaan enää manuaalia.
Ihan hyvä syy ostaa automaatti. Helpompi syödä jäätelöä ajaessa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ja aina manuaaliauto, eikä kallista vaihdelaatikkoremppaa ikinä
Hah, meillä on kaksi automaattivaihteita Mersua vm. 1991. Ei ole tarvinnut tehdä mitään remppaa koskaan. Niin tosiaan, kirjoitit nyt ja aina. Et ole kokeillutkaan. Ei kannatakaan, huomaa helppouden.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, puhumattakaan tekstaamisesta, sekin sujuu paljon näppärämmin automaattivaihteilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sitä on vielä hauskempaa syödä manuaalin kanssa. En enää koskaan osta automaattia.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä syy ostaa automaatti. Helpompi syödä jäätelöä ajaessa.
Tietenkin on. Ostan kesällä töistä lähtiessä joka päivä jätskin ja ajan kotiin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sitä on vielä hauskempaa syödä manuaalin kanssa. En enää koskaan osta automaattia.
Sinccis
Ymmärrän niitäkin, jotka pitää soheltamisesta joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Ymmärrän niitäkin, jotka pitää soheltamisesta joka asiassa.
Automaatin kanssa ei ole mitään ajamisen iloa. Eikä voi myöskään huudattaa konetta halutessaan. Booring vaihtoehto tylsille ihmisille.
Sinccis
Mä ajoin 10v automaatilla ja vaihdoin manuaaliin, manuaali vaan on paljon kivampi ajaa, kun automaatti 😊
En kyl osta uusia autoja, mutta olen tyytyväinen, että joku ostaa manuaalinakin.
Manuaalivaihteinen auto menee aina automaatin edelle, kun autoa olen ostamassa.
Automaatin puhdistushuuhtelu ja öljynvaihto yli 400 e muutaman vuoden välein.
Meillä on uutena ostettu sekä manuaali että automaatti. Ajan molemmilla, mutta pidän enemmän manuaalilla ajamisesta.
Minä haluan nimenomaan manuaalivaihteisen auton. Tunnen oikeasti ajavani, kun vaihdan vaihteita.