En käy Subwayssa koska en osaa tilata siellä.
Miksi siitä tilaamisesta on tehty niin helvetin vaikeaa?
Kommentit (715)
Onhan siella kuvia eri vaihtoehdoista. Kai tiedat mita haluat syoda, kinkkua vai kalkkunaa? Mita siihen lisaksi? Helppoahan se on , ei mikaan yliopistotutkinto.
Haha, en ole siis ainoa, jota ärsyttää kun yhden leivän tilaaminen on niin monimutkaista.
Mikä siinä on niin vaikeaa? Henkilökunta kyllä varmasti auttaa, jos olet henkisesti jälkeenjäänyt.
Virallinen ohje. Siitä opettelemaan!
Entisajan Neuvostoliitossa oli varmaan sinun mielestäsi kaikki hyvin, koska pikaruokaa ei ollut ja kaupoissakin oli kaikkea vain yhtä ainutta plaatua - jos sitäkään koska kaikki oli yleensä loppu.
Kerran erehdyin menemään ja kohdeltiin kuin idioottia kun en heti tiennyt mitä tilaisin.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Inhoan muutenkin uusia tilanteita joissa en tiedä miten pitää toimia.
Suomalaisia aina havettaa ja pelottaa kaikki uusi, ei saada suuta auki kysymaan apua.
Eihän siellä ole muuta vaikeaa kuin se eri vaihtoehdoista valitseminen. Ensin valitaan leipä, ja minkä kokoisen leivän haluaa. Sitten päätäyte. otatko juustoa? paahdetaanko? Mitä kasviksia (ei ole pakko ottaa)? Mitä kastiketta (voi sanoa ei mitään).
Onhan siinä varmasti monelle liian monta liikkuvaa osaa. Itse tykkään siitä, että voin jättää pois kaikken, mistä tulee maha kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran erehdyin menemään ja kohdeltiin kuin idioottia kun en heti tiennyt mitä tilaisin.
Olisin antanut palautettta henkilokunnan kaytoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä ole muuta vaikeaa kuin se eri vaihtoehdoista valitseminen. Ensin valitaan leipä, ja minkä kokoisen leivän haluaa. Sitten päätäyte. otatko juustoa? paahdetaanko? Mitä kasviksia (ei ole pakko ottaa)? Mitä kastiketta (voi sanoa ei mitään).
Onhan siinä varmasti monelle liian monta liikkuvaa osaa. Itse tykkään siitä, että voin jättää pois kaikken, mistä tulee maha kipeäksi.
Unohdit, että pitää myös valita mikä juusto.
Joo, on siinä valintoja kerrakseen.
Ottaako tuon juuston joku ilman paahtamista? Leivän paahtamista ei kysytä.
Kaupasta saa täytetyn patongin ilman kamalaa kysymystulvaa.
Jaa. No sitten et käy.
Minusta se ei ole vaikeaa. Valitsee sieltä kuvista että minkä leivän ottaa. Sitten vaan vastaa leiväntäyttäjän kysymyksiin. Vaihtoehdot esim. leivistä ja kastikkeista lukee siinä lasissa, ei niitä tarvitse ulkoa muistaa.
Vaihtoehdot voi myös tsekata valmiiksi netistä ja kirjoittaa vaikka puhelimeen ylös ja luetella siitä, jos tuntuu että on vaikea valita siinä tilanteessa. Näin minä teen silloin kun tilaan samalla myös miehelleni, ei mene sanat ka leipien täytteet sekaisin tiskillä kun lukee suoraan muistiinpanoista.
Joo, minustakin on aina vaikeaa valita listalta et mitä syö.
Minulla oli sama, mutta muistaakseni niiden nettisivuilta löytyy tarkat ohjeet tilaamiseen, joten nykyään uskallan käydä siellä 😁
1. Mene tiskille
2. Tilaa "Yks tollanen leipä"
3. Maksa
4. Vie pöytään ja syö
5. Poistu (jättäen roskat pöytään)
Vierailija kirjoitti:
1. Mene tiskille
2. Tilaa "Yks tollanen leipä"
3. Maksa
4. Vie pöytään ja syö
5. Poistu (jättäen roskat pöytään)
Ei onnistu! ’”Yks tollanen leipä” 😂
Ärsyttävä paikka. Hidas systeemi. Onneksi tosiaan ei tarvitse mennä finninaamaisten teinien tekemiä leipiä syömään.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako tuon juuston joku ilman paahtamista? Leivän paahtamista ei kysytä.
Kaupasta saa täytetyn patongin ilman kamalaa kysymystulvaa.
Kaupassa ei voi valita ottaako sen täytetyn patongin paahdettuna tai millä kastikkeella. Subwayn juttu on siinä, että saa oman maun mukaisen patongin. Kannattaa vaikka etukäteen miettiä oma tilaus ja kirjoittaa paperille tai kännykkään ylös jos meinaa itse tilaustilanteessa jäätyä.
Samoin, en näe ensimmäistäkään syytä mennä tilaamaan hankalasti ylihintaista pullaa
En minäkään. Inhoan muutenkin uusia tilanteita joissa en tiedä miten pitää toimia.