Onko miehelläsi ollut vaikeuksia sopeutua uuteen kehoosi raskauden ja synnytyksen jälkeen?
Oma mieheni arkailee hankkia lapsia, koska hän ei halua kroppani menevän "pilalle" ennen aikojaan. Ollaan lopun parikymppisiä vasta.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin seksistä enemmän synnyttämättömien eli lapsettomien naisten kanssa. Tuntuma näin miehen kannalta on selvästi parempi.
M46
Sinulla taitaa olla keskiverto, tai jopa sitä pienempi. Omani tuntuu olevan juuri passeli synnyttäneille, koska juuri he ovat olleet niin otettuja varustelustani. Synnyttämättömien kanssa pitää aina olla varovainen ja jarrutella, kun äidit taas pyytävät vaan lisää vauhtia.
Mutta heinähän se on joka kutittaa, ollaan kaikki sen kokoisia kun ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ihminen voisi olla tuollaisen kanssa? Luojan kiitos omasta miehestä joka ei ole tuollainen i diootti
Oma mieheni on rehellinen! Sinun miehesi puhuu mitä haluat kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Kamala mies aloittajalla. Otan osaa.
Rehellinen mies aloittajalla! Eikö naiset osaa ottaa vastaan kritiikkiä?
Olen nyt kolmatta kertaa raskaana parin vuoden sisään, eli ilmeisesti ei.
Toisaalta - olen ollut samanpainoinen viimeiset 10 vuotta. Raskaana tulee aina se 20kg, synnytyksen jälkeen paluu normaalipainoon parissa viikossa. Enkä edes urheile mitenkään. Pelkkä lasten hoitaminen riittää palauttamaan normaalitilan. Mutta ihmiset on tietenkin yksilöitä.
Ei ollut. Uusiin aivoihin ja persoonaan oli liian isoja sopeutumisvaikeuksia. Aivot menivät maailmanpelastamismoodiin ja siinä sitten kaikki tärkeä jäikin taka-alalle. Persoona muuttui ilkeäksi ja piikitteleväksi, joten ainut mahdollisuus oli erota. Nyt arki rullaa lasten kanssa, ja elämä tuntuu mahtavalta.
Erosin vaimostani, koska hän lihoi ja kilot jäivät lapsen syntymän jälkeen.
Seksielämä on tärkeää enkä syttynyt hänestä enää. En tietenkään kertonut vaimolleni todellista syytä lähdölleni.
M 35
Haloo! Miksi edes mietitte lisääntymistä moisten mieslapsien kanssa?
Jos oma mieheni olisi noin pinnallinen, olisi aika nopeasti ex-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se menee pilalle? Mulla on kaksi lasta, enkä koe, että on mennyt pilalle.
Jää sellainen vatsaröllykkä, tissit paisuvat ja tyhjentyvät sitten lapasiksi, tulee syviä raskausarpia, ylipainoa tulee, emättimen suuaukko jää törrölleen...
Ok. Ei kuulosta tutulta!
Sinulla on käynyt tuuri. Noiden mainittujen lisäksi voi tulla repeämiä ja laskeumia, vatsalihakset voivat erkaantua, lantioluut liikkua jne. Kuolemanriskikin lisääntyy raskausaikana. Raskaana oleminen ja synnyttäminen on helposti vaarallisinta, mitä ei-tupakoiva nainen on siihenastisessa elämässään tehnyt.
Kumpi on suomessa vaarallisempaa, raskaus vai autoilu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se menee pilalle? Mulla on kaksi lasta, enkä koe, että on mennyt pilalle.
Jää sellainen vatsaröllykkä, tissit paisuvat ja tyhjentyvät sitten lapasiksi, tulee syviä raskausarpia, ylipainoa tulee, emättimen suuaukko jää törrölleen...
Ok. Ei kuulosta tutulta!
Sinulla on käynyt tuuri. Noiden mainittujen lisäksi voi tulla repeämiä ja laskeumia, vatsalihakset voivat erkaantua, lantioluut liikkua jne. Kuolemanriskikin lisääntyy raskausaikana. Raskaana oleminen ja synnyttäminen on helposti vaarallisinta, mitä ei-tupakoiva nainen on siihenastisessa elämässään tehnyt.
En käsitä tätä mutua. Miksi naiset aina liiottelevat raskauden vaarallisuudesta?!? Helposti vaarallisinta!!! Ei ole. Liikennekuoleman odote on 1/100, kun taas äitiyskuoleman kohtaa yksi 1/21700. Koittakaa nyt mammat saada edes suunnilleen oikein. Liikenne on myös vähän vaarallisempaa kuin tupakointi. Kuinka voi edes keskustella jos on asuasta jos on noin pihalla!?
Mammat tunnetusti keksivät omia faktoja, näin keskustelu sujuu heiltä helpommin.
Lapseton nainenhan on vähän niinkuin lapsi itsekin, ei ole ollenkaan vielä ihana aikuinen nainen, jollaisen jokainen normaali mies haluaa. Friikit erikseen. Kyllä jokainen kokenut mies tietää, että sängyssä ehdottomasti parempi on synnyttänyt kuin synnyttämätön, noin yleensä, toki varmaan poikkeuksiakin on, itse en tosin ole sellaista kohdannut. Myös ikä onneksi vaikuttaa positiivisesti naisen seksuaalisuuteen, eli on parhaimmillaan n. 35-60 v, tapauksesta riippuen. Eli lapseton nainenkin voi olla ihan ok joskus nelikymppisenä.
Ja lehmät lentää