Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehelläsi ollut vaikeuksia sopeutua uuteen kehoosi raskauden ja synnytyksen jälkeen?

Vierailija
08.07.2019 |

Oma mieheni arkailee hankkia lapsia, koska hän ei halua kroppani menevän "pilalle" ennen aikojaan. Ollaan lopun parikymppisiä vasta.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei, ei ollenkaan, päinvastoin! Mieheni mielestä minusta tuli entistäkin ihanampi, hän on sitä mieltä, että nainen on täysin nainen vasta kun on äiti. Itsekin tykkään itsestäni nykyään paljon enemmän kuin ennen ja itsevarmuuteni kohosi ihan uusiin sfääreihin. Ja näin on sanonut lähes kaikki ystävänikin. Olemme yhdessä pohtineet, että mistä se mahtaa johtua, että vaikka vartalo ei ole enää niin timmi, niin itse tuntee itsensä paljon naisellisemmaksi ja seksimmääksi. Ehkä se sitten heijastuu ulospäinkin ja miehethän tykkää siitä, että nainen on sinut kroppansa ja itsensä kanssa, koska se heijastuu seksiinkin. Tosiasiahan on, että todella monilla naisilla seksielämä oikeastaan vasta kunnolla alkaa synnytysten myötä, siihen asti se on ollut sellaista lapsosten leikkimistä. Säälittää lapsettomat, jotka eivät koskaan pääse nauttimaan huikaisevan ihanasta seksistä.

Minä nautin seksistä enemmän synnyttämättömien eli lapsettomien naisten kanssa. Tuntuma näin miehen kannalta on selvästi parempi.

M46

Jännä juttu. Mun mies on valittamut 4. lapsen jälkeen että olen liian tiukka, melkein sattuu kun puristan.

Mutta joo, ehkä se riippuu myös miehen koosta

Ja lehmät lentää

Vierailija
82/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin seksistä enemmän synnyttämättömien eli lapsettomien naisten kanssa. Tuntuma näin miehen kannalta on selvästi parempi.

M46

Sinulla taitaa olla keskiverto, tai jopa sitä pienempi. Omani tuntuu olevan juuri passeli synnyttäneille, koska juuri he ovat olleet niin otettuja varustelustani. Synnyttämättömien kanssa pitää aina olla varovainen ja jarrutella, kun äidit taas pyytävät vaan lisää vauhtia.

Mutta heinähän se on joka kutittaa, ollaan kaikki sen kokoisia kun ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku ihminen voisi olla tuollaisen kanssa? Luojan kiitos omasta miehestä joka ei ole tuollainen i diootti

Oma mieheni on rehellinen! Sinun miehesi puhuu mitä haluat kuulla.

Vierailija
84/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala mies aloittajalla. Otan osaa.

Rehellinen mies aloittajalla! Eikö naiset osaa ottaa vastaan kritiikkiä?

Vierailija
85/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kolmatta kertaa raskaana parin vuoden sisään, eli ilmeisesti ei.

Toisaalta - olen ollut samanpainoinen viimeiset 10 vuotta. Raskaana tulee aina se 20kg, synnytyksen jälkeen paluu normaalipainoon parissa viikossa. Enkä edes urheile mitenkään. Pelkkä lasten hoitaminen riittää palauttamaan normaalitilan. Mutta ihmiset on tietenkin yksilöitä.

Vierailija
86/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Uusiin aivoihin ja persoonaan oli liian isoja sopeutumisvaikeuksia. Aivot menivät maailmanpelastamismoodiin ja siinä sitten kaikki tärkeä jäikin taka-alalle. Persoona muuttui ilkeäksi ja piikitteleväksi, joten ainut mahdollisuus oli erota. Nyt arki rullaa lasten kanssa, ja elämä tuntuu mahtavalta.

Vierailija
87/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vaimostani, koska hän lihoi ja kilot jäivät lapsen syntymän jälkeen.

Seksielämä on tärkeää enkä syttynyt hänestä enää. En tietenkään kertonut vaimolleni todellista syytä lähdölleni.

M 35

Vierailija
88/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Miksi edes mietitte lisääntymistä moisten mieslapsien kanssa?

Jos oma mieheni olisi noin pinnallinen, olisi aika nopeasti ex-mies. 

Vierailija
89/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se menee pilalle? Mulla on kaksi lasta, enkä koe, että on mennyt pilalle.

Jää sellainen vatsaröllykkä, tissit paisuvat ja tyhjentyvät sitten lapasiksi, tulee syviä raskausarpia, ylipainoa tulee, emättimen suuaukko jää törrölleen...

Ok. Ei kuulosta tutulta!

Sinulla on käynyt tuuri. Noiden mainittujen lisäksi voi tulla repeämiä ja laskeumia, vatsalihakset voivat erkaantua, lantioluut liikkua jne. Kuolemanriskikin lisääntyy raskausaikana. Raskaana oleminen ja synnyttäminen on helposti vaarallisinta, mitä ei-tupakoiva nainen on siihenastisessa elämässään tehnyt.

Kumpi on suomessa vaarallisempaa, raskaus vai autoilu?

Vierailija
90/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin toisinpäin.

Vierailija
91/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se menee pilalle? Mulla on kaksi lasta, enkä koe, että on mennyt pilalle.

Jää sellainen vatsaröllykkä, tissit paisuvat ja tyhjentyvät sitten lapasiksi, tulee syviä raskausarpia, ylipainoa tulee, emättimen suuaukko jää törrölleen...

Ok. Ei kuulosta tutulta!

Sinulla on käynyt tuuri. Noiden mainittujen lisäksi voi tulla repeämiä ja laskeumia, vatsalihakset voivat erkaantua, lantioluut liikkua jne. Kuolemanriskikin lisääntyy raskausaikana. Raskaana oleminen ja synnyttäminen on helposti vaarallisinta, mitä ei-tupakoiva nainen on siihenastisessa elämässään tehnyt.

En käsitä tätä mutua. Miksi naiset aina liiottelevat raskauden vaarallisuudesta?!? Helposti vaarallisinta!!! Ei ole. Liikennekuoleman odote on 1/100, kun taas äitiyskuoleman kohtaa yksi 1/21700. Koittakaa nyt mammat saada edes suunnilleen oikein. Liikenne on myös vähän vaarallisempaa kuin tupakointi. Kuinka voi edes keskustella jos on asuasta jos on noin pihalla!?

Vierailija
92/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat tunnetusti keksivät omia faktoja, näin keskustelu sujuu heiltä helpommin.

Vierailija
93/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton nainenhan on vähän niinkuin lapsi itsekin, ei ole ollenkaan vielä ihana aikuinen nainen, jollaisen jokainen normaali mies haluaa. Friikit erikseen. Kyllä jokainen kokenut mies tietää, että sängyssä ehdottomasti parempi on synnyttänyt kuin synnyttämätön, noin yleensä, toki varmaan poikkeuksiakin on, itse en tosin ole sellaista kohdannut. Myös ikä onneksi vaikuttaa positiivisesti naisen seksuaalisuuteen, eli on parhaimmillaan n. 35-60 v, tapauksesta riippuen. Eli lapseton nainenkin voi olla ihan ok joskus nelikymppisenä.