Olen tutustunut naapureihin tupakkapaikalla. Mukavia tarinatuokioita.
Siellä on mm. Sallasta muuttanut, Joensuuusta (muuttaa sinne kylläkin takaisin ens vuoden alusta) ja elämän käänteitä kaikenlaisia. Sosiaalinen paika. On tietysti sellasiakin jotka ei puhu.
Kommentit (14)
Mä en kessuta.
Oon joskus nuorena
hengannut
tupakoivan työkaverin
tai useammankin
seuraneitinä
duunin röökispotissa.
Moi Ap ja hyvää vkl
Sinulle. Eeltä. 👋
Joo monesti tupakoimattomat työkaverit tuli mukaan tupakalle.
Terveyskeskuksessa oli tupakkahuoneet tehtaissakin yms.
Tupakoimaton naapuri tuli kysymään minulta, kun poltin tiellä, että onko se yksi valittajaämmä valittanut tupakoinnistasi.
Vastasin vain, että ei kukaan ole valittanut, noudatan sääntöjä vain. 🤣
Idioottien kokoontumisajot. Kuin vi tun tyhmä pitää olla vetää savuna ilmaan 400€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Idioottien kokoontumisajot. Kuin vi tun tyhmä pitää olla vetää savuna ilmaan 400€/kk.
Rahaa on niin, ettei paskalle taivu!!
Vielä 2000 luvun alussa ei nähnyt kunnolla eteensä, kun astui työmaan taukokoppiin.
Tupakkapaikalla kyllä kuulee juttuja mitä ei muualla kuule. Linnareissu, huostaanotto, pitkäaikaistyöttömyys jne.
En polta, enkä juo. Paljon niihin houkuteltiin ja pyydettiin, mutta en lähtenyt. Jos ei voi polttamatta ja juomatta rupatella, niin ei tarvitse rupatella lainkaan. Pilatkaa oma terveytenne vain, olkaa niin hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Tupakkapaikalla kyllä kuulee juttuja mitä ei muualla kuule. Linnareissu, huostaanotto, pitkäaikaistyöttömyys jne.
Ihan oikea valinta minulta, etten ole tuollaiseen porukkaan sekaantunut.
Mistä lähtien tupakoitsijat olleet mukavia???
Niillähän on heikko mielenlaatu, kun tekevät tuollaista tyhmää.
Sotkevat vaan paikkoja ja haisevat pahalle.
Kyllä on taas niin suvaitsevaista porukkaa että. Eikös se ole jokaisen oma asia mihin rahansa laittaa tai millä terveytensä pilaa. Antakaa niiden polttaa jotka siitä tykkää. Ei pitäis olla muilta pois. Mun mielestä naapureihin tutustuminen on vaan hyvä asia. Tietty jos haluaa yksin kotonaan murjottaa, niin sekin on mulle ok. Antakaa jokaisen elää tavallaan eisk niin.
Me ollaan alettu juomaan kaljaa taloyhtiön tupakkapaikalla ja on siellä myös kiertänyt virontuontiviinaa. Siellä on mukavasti penkit, poltetaan ja ryypätään. Tuollaisella JBL:n kaiuttimella saa musiikitkin kätevästi. Joten tämä parveketupakointikielto on mukavasti lisännyt sosiaalisuutta taloyhtiössä!
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli parasta 80-luvun työpaikallani. Tupakkahuoneessa tutustui koko talon porukkaan lähetistä johtajaan. Ne jutut! Kivoja muistoja.
Mistäpaskaaitseensäkiskovatidiootitkeskustelee?
Tuo oli parasta 80-luvun työpaikallani. Tupakkahuoneessa tutustui koko talon porukkaan lähetistä johtajaan. Ne jutut! Kivoja muistoja.