Onko miehelläsi ollut vaikeuksia sopeutua uuteen kehoosi raskauden ja synnytyksen jälkeen?
Oma mieheni arkailee hankkia lapsia, koska hän ei halua kroppani menevän "pilalle" ennen aikojaan. Ollaan lopun parikymppisiä vasta.
Kommentit (93)
Noup, tuskin olisin sellaisen miehen kanssa joka inhoais vartaloani sen jälkeen kun olen 9 kk hänen lastaan kantanut. Hätäsektio pelasti vauvan ja minut, joten jos sen johdosta alkais rutiseen mun ulkomuodosta, niin ovesta voi kävellä ulos ja olla palaamatta.
Onneks miehesi kertoi asiasta etukäteen, tiedät ainakin missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Voit markkinoida lasten hankkimista sillä, että tissit kasvavat paljon. Mahtavaa aikaa ainakin tissimiehille. T. kahden lapsen isä
Raskauden aikana tosiaan kasvavat mutta synnytyksen ja imetyksen jälkeen kuin tyhjät ilmapallot 😕
Tuli joo muutoksia kroppaan raskaudesta. En silti koe, että kroppani olisi pilalla.
On tää maailma edelleen kamala paikka meille naisille kun aina ollaan joka asiasta -pilalla-.
Ei välttämättä mene pilalle, mutta kyllä se vartalo muuttuu, joskus vain hyvin vähän. Asioista on hyvä olla tietoinen.
Kroppani muuttui kyllä, tissit kasvoi a->c. Parhain asia kuitenkin on, että olin ennen synnytystä kovin kuiva aktissa. Nyt ei ole sitä ongelmaa enää. Kostun oikein hyvin ja seksi on paljon parempaa:)
Ehei, ei ollenkaan, päinvastoin! Mieheni mielestä minusta tuli entistäkin ihanampi, hän on sitä mieltä, että nainen on täysin nainen vasta kun on äiti. Itsekin tykkään itsestäni nykyään paljon enemmän kuin ennen ja itsevarmuuteni kohosi ihan uusiin sfääreihin. Ja näin on sanonut lähes kaikki ystävänikin. Olemme yhdessä pohtineet, että mistä se mahtaa johtua, että vaikka vartalo ei ole enää niin timmi, niin itse tuntee itsensä paljon naisellisemmaksi ja seksimmääksi. Ehkä se sitten heijastuu ulospäinkin ja miehethän tykkää siitä, että nainen on sinut kroppansa ja itsensä kanssa, koska se heijastuu seksiinkin. Tosiasiahan on, että todella monilla naisilla seksielämä oikeastaan vasta kunnolla alkaa synnytysten myötä, siihen asti se on ollut sellaista lapsosten leikkimistä. Säälittää lapsettomat, jotka eivät koskaan pääse nauttimaan huikaisevan ihanasta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit markkinoida lasten hankkimista sillä, että tissit kasvavat paljon. Mahtavaa aikaa ainakin tissimiehille. T. kahden lapsen isä
Raskauden aikana tosiaan kasvavat mutta synnytyksen ja imetyksen jälkeen kuin tyhjät ilmapallot 😕
Ei pidä paikkaansa läheskään kaikkien kohdalla. Mulla jäi pysyvästi paljon isommiksi ja ihanan pyöreiksi. Ennen 65B, nyt 70E t. entinen lauta
Vierailija kirjoitti:
Ehei, ei ollenkaan, päinvastoin! Mieheni mielestä minusta tuli entistäkin ihanampi, hän on sitä mieltä, että nainen on täysin nainen vasta kun on äiti. Itsekin tykkään itsestäni nykyään paljon enemmän kuin ennen ja itsevarmuuteni kohosi ihan uusiin sfääreihin. Ja näin on sanonut lähes kaikki ystävänikin. Olemme yhdessä pohtineet, että mistä se mahtaa johtua, että vaikka vartalo ei ole enää niin timmi, niin itse tuntee itsensä paljon naisellisemmaksi ja seksimmääksi. Ehkä se sitten heijastuu ulospäinkin ja miehethän tykkää siitä, että nainen on sinut kroppansa ja itsensä kanssa, koska se heijastuu seksiinkin. Tosiasiahan on, että todella monilla naisilla seksielämä oikeastaan vasta kunnolla alkaa synnytysten myötä, siihen asti se on ollut sellaista lapsosten leikkimistä. Säälittää lapsettomat, jotka eivät koskaan pääse nauttimaan huikaisevan ihanasta seksistä.
Oletan että tämä oli vitsiksi tarkoitettu, mutta valitettavan moni ajattelee oikeasti noin. Niin monta asiaa pielessä.
Jos oltaisiin hankkimassa lapsia niin munkin mies olisi varmasti huolissaan siitä mitä mun kropalle käy, mutta ei sillä tavalla kuin aloittajan. Varmaan enemmän huolettaisi esim. pahat repeämät joista voi aiheutua pidätyskyvyttömyyttä tms. oikeita ongelmia.
Olettekohan hieman puolueellisia tässä? Itse ymmärrän miestä täysin.
Minun vaimoni muuttui upeammaksi. Kauniimpi, mukavampi, kurvikkaampi (ei lihava), tykkää enempi seksistä, on parempi sängyssä. Ei valittamista.
No en ole ainakaan huomannut. Ihan yhtä innokashan tuo on ollut seksihommiin kuin aiemminkin. Yhtä paljon on kehunut ja ihaillut, liekö sitten valehdellut, en tiedä. Meidän lapset tosin jo alkaa olla aikuisia, mutta tähän asti tuo mies on kelkassa kulkenut, eikä ole koskaan valittanut. Kuten en minäkään, vaikka eihän mieskään enää ole ollenkaan samannäköinen kuin nuorempana; on harmaat hiukset, painoa yli 20 kg enemmän ja kun ei urheile enää niin sekin näkyy. Mutta ei meillä kyllä rakkaus ja halu olla yhdessä perustukaan ulkonäölle, ei niin lapsellisia ja pinnallisia olla kumpikaan.
Ei ainakaan alkuun, mutta nyt 30v synnytyksestä on vissiin jotain hankaluutta alkanut tulla...
Ei ole ollut. Tosin en tiennyt itsekään, että mulla on uusi keho! Ilmeisen hyvin olen siis itsekin sopeutunut, mikä voi olla vielä tärkeämpää kuin miehen sopeutuminen kehooni. Olipa harvinaisen naurettava aloitus.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele yhtään. Itsekkään en halua lapsia, koska en halua kroppani menevän pilalle.
Voi, voi, kuka sinulle on taannut ettei kroppaasi elämäsi aikana muutu? No, kyllä elämä vielä opettaa, tavalla tai toisella, sen olen työvuosien aikana huomannut, olen jo eläkkeelle jäänyt lääkäri.
Voit joku kaunis päivä huomata, ettei sinulla ole jalkoja, rintoja tai joku muu sairas puhkeaa. Toivttavasti silloin muistat juuri kirjoittamasi sanat.
Mulla on yksi lapsi joka syntyi keisarinleikkauksella, olin 21-vuotias ja kroppa on palautunut täysin. Arpi vain muistona raskaudesta, muuten ei huomaa mitään.
Ei ole. Pääsin pienillä muutoksilla. Ei repeämiä, ei arpia eikä jäänyt ylimääräisiä kiloja vaan laihduin 10 kiloa siitä painosta, joka oli ennen raskautta. Tyytyväinen olen, samoin mies. Jos kannan miehen lasta 9kk niin ei saa oikeutta valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa läheskään kaikkien kohdalla. Mulla jäi pysyvästi paljon isommiksi ja ihanan pyöreiksi. Ennen 65B, nyt 70E t. entinen lauta
Monet miehet nauttivat paljon enemmän pienistä kuin isoista rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele yhtään. Itsekkään en halua lapsia, koska en halua kroppani menevän pilalle.
Voi, voi, kuka sinulle on taannut ettei kroppaasi elämäsi aikana muutu? No, kyllä elämä vielä opettaa, tavalla tai toisella, sen olen työvuosien aikana huomannut, olen jo eläkkeelle jäänyt lääkäri.
Voit joku kaunis päivä huomata, ettei sinulla ole jalkoja, rintoja tai joku muu sairas puhkeaa. Toivttavasti silloin muistat juuri kirjoittamasi sanat.
Sinusta kropan voi pilata ihan hyvin 27-vuotiaan, kun se kuitenkin on pilalla viimeistään 77-vuotiaana? Sanoitko potilaillesi, että tupakoi vain, muutaman kymmenen vuoden päästä valinnoillasi ei ole mitään väliä kuitenkaan?
Voi pyhä yksinkertaisuus.
Ei ole. Rakastaa mun kropan kumpareita ja kurveja. Sektioarpi ei aiheuta yökkäyksiä eikä jenkkakahvat. Saan olla just sellainen kuin olen. Kaksi lasta ja yhdessä melkein 30 v.