Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehelläsi ollut vaikeuksia sopeutua uuteen kehoosi raskauden ja synnytyksen jälkeen?

Vierailija
08.07.2019 |

Oma mieheni arkailee hankkia lapsia, koska hän ei halua kroppani menevän "pilalle" ennen aikojaan. Ollaan lopun parikymppisiä vasta.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei, ei ollenkaan, päinvastoin! Mieheni mielestä minusta tuli entistäkin ihanampi, hän on sitä mieltä, että nainen on täysin nainen vasta kun on äiti. Itsekin tykkään itsestäni nykyään paljon enemmän kuin ennen ja itsevarmuuteni kohosi ihan uusiin sfääreihin. Ja näin on sanonut lähes kaikki ystävänikin. Olemme yhdessä pohtineet, että mistä se mahtaa johtua, että vaikka vartalo ei ole enää niin timmi, niin itse tuntee itsensä paljon naisellisemmaksi ja seksimmääksi. Ehkä se sitten heijastuu ulospäinkin ja miehethän tykkää siitä, että nainen on sinut kroppansa ja itsensä kanssa, koska se heijastuu seksiinkin. Tosiasiahan on, että todella monilla naisilla seksielämä oikeastaan vasta kunnolla alkaa synnytysten myötä, siihen asti se on ollut sellaista lapsosten leikkimistä. Säälittää lapsettomat, jotka eivät koskaan pääse nauttimaan huikaisevan ihanasta seksistä.

Minä nautin seksistä enemmän synnyttämättömien eli lapsettomien naisten kanssa. Tuntuma näin miehen kannalta on selvästi parempi.

M46

t.mikropenis.

Vierailija
62/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei, ei ollenkaan, päinvastoin! Mieheni mielestä minusta tuli entistäkin ihanampi, hän on sitä mieltä, että nainen on täysin nainen vasta kun on äiti. Itsekin tykkään itsestäni nykyään paljon enemmän kuin ennen ja itsevarmuuteni kohosi ihan uusiin sfääreihin. Ja näin on sanonut lähes kaikki ystävänikin. Olemme yhdessä pohtineet, että mistä se mahtaa johtua, että vaikka vartalo ei ole enää niin timmi, niin itse tuntee itsensä paljon naisellisemmaksi ja seksimmääksi. Ehkä se sitten heijastuu ulospäinkin ja miehethän tykkää siitä, että nainen on sinut kroppansa ja itsensä kanssa, koska se heijastuu seksiinkin. Tosiasiahan on, että todella monilla naisilla seksielämä oikeastaan vasta kunnolla alkaa synnytysten myötä, siihen asti se on ollut sellaista lapsosten leikkimistä. Säälittää lapsettomat, jotka eivät koskaan pääse nauttimaan huikaisevan ihanasta seksistä.

Minä nautin seksistä enemmän synnyttämättömien eli lapsettomien naisten kanssa. Tuntuma näin miehen kannalta on selvästi parempi.

M46

ohis, toistuvasti erinäiset asiantuntijat muistuttelevat, että naisella tunneherkkyys alakerrassa voi kasvaa. Tuntumako jää miehen kannalta kuitenkin heikommaksi, vai eikö lantionpohjan jumppa ole maistunut otoksena käyttämillesi naisille? eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies aloittajalla. Otan osaa.

Vierailija
64/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

ohis, toistuvasti erinäiset asiantuntijat muistuttelevat, että naisella tunneherkkyys alakerrassa voi kasvaa. Tuntumako jää miehen kannalta kuitenkin heikommaksi, vai eikö lantionpohjan jumppa ole maistunut otoksena käyttämillesi naisille? eri

Jää se miehelle heikommaksi. Useimmiten se synnyttämättömän tiukkuus ei tule siitä että itse emätin, se lihaksikas putki, olisi merkittävästi tiukempi kuin synnyttäneelläkään. Sen sijaan useimmilla synnyttäneillä emättimen ulkoaukko on hyvin tiukka ja siitä tulee se miehelle miellyttävä tiukkuuden tuntuma. Ulkoaukon on pakko venyä tai revetä tai tulla leikatuksi synnytyksessä että vauva mahtuu ulos, ja varsin harvoin se palautuu enää tiukaksi ja ”kiinni olevaksi” kuten synnyttämättömällä. Tätä asiaa ei voi myöskään mitenkään jumpata.

Vierailija
65/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien eliökunnan olioiden joukossa ihminen on naurettava. Surkimusten surkimus.

Vierailija
66/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Jää se miehelle heikommaksi. Useimmiten se synnyttämättömän tiukkuus ei tule siitä että itse emätin, se lihaksikas putki, olisi merkittävästi tiukempi kuin synnyttäneelläkään. Sen sijaan useimmilla synnyttäneillä emättimen ulkoaukko on hyvin tiukka ja siitä tulee se miehelle miellyttävä tiukkuuden tuntuma. Ulkoaukon on pakko venyä tai revetä tai tulla leikatuksi synnytyksessä että vauva mahtuu ulos, ja varsin harvoin se palautuu enää tiukaksi ja ”kiinni olevaksi” kuten synnyttämättömällä. Tätä asiaa ei voi myöskään mitenkään jumpata.

No on se kyllä sitten kumma, että mun ( ja aivan varmasti monien muidenkin) seksi on kyllä parantunut selkeästi synnytyksen jälkeen. Mulla on lapseton mies ja seksiä on 5-6 kertaa viikossa. Aina on valmis seksiin ja tuleekin melkein aina. Olen jumpannut lihakset kuntoon. Suuaukko on isompi, mutta ihan normaali tunto siinä on sekä mulla että miehellä:)

Vierailija
67/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuma? Kyllä ainakin mieheni on saanut enemmän tuntumaa joka lapsen syntymän jälkeen ja on kiitollinen kun kroppani on kantanut hänelle ja minulle lapset. Tuntuma on paljon syvemmällä ja vahvempi kuin synnyttämättömät arvaattekaan.

Vierailija
68/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex tosiaan järkyttyi ulkonäön muutoksistani ja se oli alkusysäys erolle. Olin hyvin hento ennen raskautta, 165 cm, 47 kg, pienet tissit ja kapea lähes poikamainen lantio.

Raskauden myötä tuli painoa lisää 20 kg mikä ei kuulemma ollut ongelma kun lähtöpaino niin pieni. Sain kuitenkin nopeasta painon tulosta syviä, sinipunaisia raskausarpia tisseihini, vatsaani, takapuoleeni ja reisiini. Lantio leveni ihan luustollisesti paljon, heti vyötärön alle pullahti hyvin leveät lantioluut. Jalka kasvoi koosta 35 kokoon 38. Tissit oli raskausaikana H-kuppikokoa, imetykseen jälkeen pienenivät

D:hen mutta muuttuivat roikkuviksi, nännitkin osoittaa maata kohti. Alavatsalle jäi häpykummun päällä roikkuva tyhjän nahan poimupussukka joka ei ole poistunut vaikka painan enää 50 kg.

Itseäni ei ulkonäön muutos niin haittaa mutta miestä haittasi, ei kuulemma pystynyt seksuaalisesti enää haluamaan minua. Oli kyllä pinnallinen ennenkin vauvaa ja mm. Vaati minua oiotuttamaan ja valkaisemaan hampaani joissa ei minusta ennenkään mitään

suurempaa vikaa ollut. Mutta mies sitten lähti vauvan ollessa 5 kk ja otti parikymppisen aasialaistytön tilalle.

Tulee jotenkin mieleen, että exäsi oli pedofiliaan taipuvainen. Halusi naista, joka ei näytä naiselta.

Vierailija
69/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla se heppi heilahti pystyyn jos paljas pinta vilahti. Ihan sama olinko viimeisilläni raskaana tai juuri synnyttänyt, ei mitään merkitystä, aina olin miehen mielestä kiihottavan näköinen.

Vierailija
70/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä mene pilalle, mutta kyllä se vartalo muuttuu, joskus vain hyvin vähän. Asioista on hyvä olla tietoinen.

Newsflash: myös lapsettomien naisten vartalo muuttuu iän myötä. Kollageenin tuotanto alkaa heiketä kolmekymppisenä,  päälle neljäkymppisen naisen vartalosta ei voi päätellä, onko hän joskus ollut raskaana.

Juuri näin. Ketkähän kahdeksan teinixiä oli tätä kommenttiasi alapeukuttaneet. :D

Jokaisen keho rupsahtaa, oli lapsia tai ei. 

Huomaatte kun vanhenette.

Pääasia on terveys, ei jotkut helvetin läskimakkarat tai arvet, ne kuuluu elämään. Vuosirenkaiksi vatsamakkaroita kutsutaan. Aineenvaihdunta hidastuu mitä vanhempi on, niin se menee- jos haluaa syödä niin keski-ikäisenä tulee vuosirenkaita, ellei ole joku himohölkkääjä tai urheilija. Ne taas ovat niin kuivia, että rusinoituvat kasaan.

Itse olen mieluummin pyöreä keski-ikäinen ja vanhus, joka nauttii elämästä, kuin joku itseään piiskaava peiliin tuijottava. En edes halua seksiä, miten mun makkarat ja arvet ja karvat kellekään kuuluu.

Vierailija
71/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Tämä on täyttä skeidaa ja tiedät sen itsekin :D

Vierailija
72/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin adoptoimaan sitten vain.

Tai etsi vaikka parempaa seuraa.

Vierailija
73/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei ole mikään annettu itsestäänselvyys että lihoo/löysistyy raskauden jälkeen, toimii toki hyvänä tekosyynä niille jotka eivät ole muutenkaan niin innokkaita liikkumaan tai ravitsemaan itseään terveellisesti.

Omassa kaveri/tuttavapiirissä useitakin naisia, jotka esim. kolmen lapsen jälkeen ovat edelleen huippu-urheilijan mitoissa ja kunnossa, tuloksillakin mitaten.

Vierailija
74/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähäm siihen kroppaan joudun sopeutumaan eikä hän.

No hänhän siinä päällä pötköttelee ja sua ihmisten ilmoille taluttelee.

Kiva kiinteä runko alla vaihtuu läskipatjaan.

Se ahdistaa jo ajatuksenakin...

Vierailija
75/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika katkeria kommentteja synnyttäneiltä täällä. Itse olen onnellisesti lapseton omasta halustani, ja naimisissa lapsia haluamattoman miehen kanssa. Olen tyytyväinen synnyttämättömään kroppaani tällaisena, enkä koe olevani ”vähemmän nainen” tms. potaskaa

Minulla on rakkaita ystäviä ja sukulaisia, jotka ovat synnyttäneet. Ei tulisi mieleenikään arvostella heidän kroppaansa tai valintojaan. Tai pohtia, onko heidän seksielämänsä minua parempaa vai huonompaa, ja johtuuko se mahdollisesti synnytyksestä. Siksi tämä huutelu täällä tuntuu hieman absurdilta.

Itselleni en synnytyksen vaurioita, enkä myöskään lapsia, siis halua. Jokainen eläköön päätöstensä takana ja olkoon niin tyytyväinen, ettei herää halua täällä kihistä lapsettoman ”rusinarinnoista” (hmm... pienetkin rinnat voivat olla kauniin muotoiset) tai ”poikamaisesta vartalosta”.

Vierailija
76/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostat sitten varmaan myös sen että, kun ikääntyessäsi rupsahdat niin mies etsii uutta tilalle, jos vain löytää.

Siinä mielessä kyllä harkitsisin miehen vaihtoa.

Vierailija
77/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ennen lapsia tosi epävarma mun kehosta mikä vaikutti myös seksiin ja lasten jälkeen vaikka keho on fyysisesti ns huonompi nii en oo enää siitä epävarma koska se onnistuneesti kantoi, kasvatti ja ravitsi uuden ihmisen ja tää varmuus on välittynyt myönteisesti seksiin eli plus miinus tilanne, luulisin et näin päin miehellekin parempi.

Vierailija
78/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä mene pilalle, mutta kyllä se vartalo muuttuu, joskus vain hyvin vähän. Asioista on hyvä olla tietoinen.

Newsflash: myös lapsettomien naisten vartalo muuttuu iän myötä. Kollageenin tuotanto alkaa heiketä kolmekymppisenä,  päälle neljäkymppisen naisen vartalosta ei voi päätellä, onko hän joskus ollut raskaana.

Juuri näin. Ketkähän kahdeksan teinixiä oli tätä kommenttiasi alapeukuttaneet. :D

Jokaisen keho rupsahtaa, oli lapsia tai ei. 

Huomaatte kun vanhenette.

Pääasia on terveys, ei jotkut helvetin läskimakkarat tai arvet, ne kuuluu elämään. Vuosirenkaiksi vatsamakkaroita kutsutaan. Aineenvaihdunta hidastuu mitä vanhempi on, niin se menee- jos haluaa syödä niin keski-ikäisenä tulee vuosirenkaita, ellei ole joku himohölkkääjä tai urheilija. Ne taas ovat niin kuivia, että rusinoituvat kasaan.

Itse olen mieluummin pyöreä keski-ikäinen ja vanhus, joka nauttii elämästä, kuin joku itseään piiskaava peiliin tuijottava. En edes halua seksiä, miten mun makkarat ja arvet ja karvat kellekään kuuluu.

Mulle ei ainakaan ole sama, rupsahdanko vääjäämättömän ikääntymisen takia viisikymppisenä vai itse aiheutetun raskauden takia parikymppisenä. Teitenkin jos sinulle on, varmaan aika sama muutenkin, miten kehoasi kohtelet. Kuolla kun pitää kuitenkin.

Vierailija
79/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se menee pilalle? Mulla on kaksi lasta, enkä koe, että on mennyt pilalle.

Jää sellainen vatsaröllykkä, tissit paisuvat ja tyhjentyvät sitten lapasiksi, tulee syviä raskausarpia, ylipainoa tulee, emättimen suuaukko jää törrölleen...

No ei niitä lapsia ole mikään pakko imettää niin kauan että tissit roikkuu navassa asti, eikä läheskään kaikille tule raskausarpia ja nekin vaalenee ajan kanssa, ja kaipa sen ylipainon halutessaan saa pois, onhan julkisuuskin täynnä äitejä joilla on ihan helvetin timmi kroppa ja vielä, emättimen suuaukko jää törrölleen???? Mitä helvettiä??? Ei todellakaan jää! Miksi ihmeessä se jäisi kun koko toosa palautuu ennalleen. Jotkut naiset saa jopa 15 lasta, minkälainen niiden kroppa ja toosa mahtaa olla? Missä asti se emättimen aukko sit törröttää?

Kudostyypistä ja raskauden ja synnytyksen sujumisestahan tuo on kiinni, ei naisen omista toimista. Monilla vatsanahka ei palaudu vaikka painon saisikin laihdutettua pois, ja esimerkiksi rintojen muoto, lantion asento tai rasvakudoksen sijoittuminen muuttuu ihan jumppaamisesta riippumatta.

Ei kannattaisi millään photoshopatuilla julkkiskuvilla argumentoida, etteikö lasten hankkiminen aiheuttaisi muutoksia naisen kehossa. Kyllä se usein aiheuttaa, ja niihin ei juuri voi vaikuttaa.

Vierailija
80/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Jännä juttu. Mun mies on valittamut 4. lapsen jälkeen että olen liian tiukka, melkein sattuu kun puristan.

Mutta joo, ehkä se riippuu myös miehen koosta