Onko puolisollasi fetissejä?
Miten suhtaudut niihin? Vaikuttavatko ne elämäänne?
Vähän mietityttää kun uudella miesystävällä on aika erikoisia mieltymyksiä.
Kommentit (84)
Minulla on Fetissejä naisen jalkoihin ja peppuun. Meillä on muutamat nahkaleggarit, pillifarkut ja jumppa leggarit joihin on tehty reikkä haaroihin. niin että mahtuu kunnolla touhuamaan. Farkkujen kanssa vielä jotkut hienot nahkasaappaat meilellään ylipoleven pituiset. Ne saa minut niin kovaksi että mulkku halkee.. Myös punaiset Hai saappaat farkkujen kanssa on tosi kiihottavaa. Näitä harrastetaan aina silloin tällöin.
Vaimoni katselee kadulla nuoria nättejä tyttöjä pitkään. Niin, että joskus pää kääntyy perään. Jos on jossain, missä on oletettavasti ollut vähäpukeisempia nättejä naisia, niin käy aina sen jälkeen kuumana ja haluaa munaa.
Mieheni haluaa että ajetaan alasti autolla.
En tunnista/tunnusta että itselläni olisi. Vaimolla on, sanottaisiinko nyt vaikka preferenssi, jonka joku täällä taisi joskus leimata fetissiksi. Vaimo antaa hyvin harvoin minun laueta sisään; ehkä kerran kymmenestä. Hän nimittäin haluaa saada lastin suuhun, vatsalle, selälle, rinnoille, jne. Sanonut joskus naurahtaen että haluaa ”nähdä todisteet” laukeamisestani… :)
JiiPee
Miehenä vastaan että minulla on sellainen ”fetissi” tai juttu joka kiihottaa minua paljon, haluan että vaimo näyttää itsensä alasti tutuille,vieraille.
Orgasmin kontrolloiminen. Mieheni syttyy hulluna siitä, kun kiellän häntä tulemasta ja hän saa tuoda mulle useampia orgasmeja. Kestää yleensä päiviä, joskus viikon. Sinä aikana miehen latausta on helppo kasvattaa kiusaamalla ja seurauksena on tottelevainen, kiimainen mies, joka lopulta laukeaa sellaisella voimalla, että oksat pois. Tuntui aluksi vähän erikoiselta ja halusin aina miehen laukeavan rakastelun päätteeksi. Pikku hiljaa opin nauttimaan tästä ja ottamaan itse ilon irti. Kyllähän se mairittelee, kun mies palvoo kalu jatkuvasti kovana. :)
^Sama
Aluksi tuntui vähän hassulta, ja lähdinkin mukaan huumorimielellä. Mutta sitten se kontrolli, miehen huomio ja todella paljon lisääntynyt seksi osoittautuivat nautinnollisiksi. Nauretaan joskus, että tyydytysten suhde taitaa olla jotain 1/10 minun hyväkseni, ja silti molemmille tämä sopii oikein hyvin. Mieheni on seksissä muutenkin alistuva lyonteeltaan, ja tämä onkin vain yksi jutuistamme, mutta sanoisin kyllä, että yksi parhaista😄
On ja aktiivisesti kyselen niitä, jotta tiedän miten tuottaa hänelle nautintoa :)
On niin järkyttävän kuumaa tehdä sitä, mikä saa toisella sukat pyörimään jaloissa.
Miehelläni on fetissi. Haluaisi, että paneskelen myös muiden miesten kanssa. Itse katselisi ja ehkä osallistuisi.
En ole niin kiinnostunut tuosta ja vielä ainakaan en ole suostunut.
N58
Täällä yksi mies jota orgasmikontrolli eri muodoissa sytyttää kummasti. Upeaa kun välillä harrastamme vaimon kanssa. Vaimo saa "käyttää hyödykseen" miten haluaa, toki sovituissa rajoissa.
Mieheni haluaa nuolla pillun puhtaaksi, kun joku vieras on pannut minua ja tullut sisääni. Usein hän haluaa myös katsella, kun panen muiden kanssa. Varsinkin jos parikymppinen nuorukainen panee minua. Olen itse 45v.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni haluaa nuolla pillun puhtaaksi, kun joku vieras on pannut minua ja tullut sisääni. Usein hän haluaa myös katsella, kun panen muiden kanssa. Varsinkin jos parikymppinen nuorukainen panee minua. Olen itse 45v.
Nautit siis nuorenmiehen antamasta hyvästä olosta onko ollut valmis toteuttamaan sinun toiveitasi ja haluatko hallita miten toimitaan ?
Mieheni haluaa ottaa minusta alaston kuvia ja ihan ok mulle. Eilen vähän viini päissään otti musta dildotus kuvia ja nyt myös videoita kun leikin sauvalla.
Illemmalla myönsi että joku muukin on niitä katsonut, hiukan meinasin suuttua mutta toisaalta aika kiihoittava ajatus …
Vierailija kirjoitti:
Mieheni haluaa ottaa minusta alaston kuvia ja ihan ok mulle. Eilen vähän viini päissään otti musta dildotus kuvia ja nyt myös videoita kun leikin sauvalla.
Illemmalla myönsi että joku muukin on niitä katsonut, hiukan meinasin suuttua mutta toisaalta aika kiihoittava ajatus …
Onhan tuo todella kuumaa luettavaa! Pieni krapula menossa ja nyt kyllä melkoinen panetus päällä niin että koko aamun ollut kalu jäykkänä pullistelee olisi kyllä tarve saada helpotusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illemmalla myönsi että joku muukin on niitä katsonut, hiukan meinasin suuttua mutta toisaalta aika kiihoittava ajatus …Onhan tuo todella kuumaa luettavaa! Pieni krapula menossa ja nyt kyllä melkoinen panetus päällä niin että koko aamun ollut kalu jäykkänä pullistelee olisi kyllä tarve saada helpotusta...
No uskon mutta aika kivalle taitaa näyttää kun heti aamulla taas niitä selaili.
Pahasti ei mene pieleen jos veikkaan että tänään taas joudun kameran eteen. En tiedä kumman fetissi tämä nyt on mutta kiihoittavalle nyt tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illemmalla myönsi että joku muukin on niitä katsonut, hiukan meinasin suuttua mutta toisaalta aika kiihoittava ajatus …Onhan tuo todella kuumaa luettavaa! Pieni krapula menossa ja nyt kyllä melkoinen panetus päällä niin että koko aamun ollut kalu jäykkänä pullistelee olisi kyllä tarve saada helpotusta...
Pahasti ei mene pieleen jos veikkaan että tänään taas joudun kameran eteen. En tiedä kumman fetissi tämä nyt on mutta kiihoittavalle nyt tuntuu.
Naisen masturbointi varsinkin sauvan kanssa tosi kuumaa katsottavaa, tuleeko orgasmi herkästi kun käytät lelua ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen masturbointi varsinkin sauvan kanssa tosi kuumaa katsottavaa, tuleeko orgasmi herkästi kun käytät lelua ?
No sitä mieheni hoki eilenkin.
Eilen en vetänyt loppuun asti, mieheni hoiti loppuun.
Ei kauhean helposti, riippuu aivan fiiliksestä.
Tässä oon miettinyt että jos tänään taas leikitään pitäiskö hoitaa ihan orkuille asti. Ajattelin vaan jos mieheni kuiteskin näyttää niitä jollekkin.
Hohhoijaa...mielikuvitus joillain lauantaina valloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä mieheni hoki eilenkin.
Eilen en vetänyt loppuun asti, mieheni hoiti loppuun.
Ei kauhean helposti, riippuu aivan fiiliksestä.
Tässä oon miettinyt että jos tänään taas leikitään pitäiskö hoitaa ihan orkuille asti. Ajattelin vaan jos mieheni kuiteskin näyttää niitä jollekkin.
Onhan se varmasti helpompi tilanne jos ei ole kuvattavan on sinulla kuitenkin hyvin toimiva juttu tuo nautinnon saaminen.
Niin on vaimollanikin iältään 42 vuotta . Hän haluaa että häntä naitais niinettä pillu ois kipeänä ainakin viikon eikä pääsis kävelemään kun pillu on niin kipeä ja häntä pitää naida paljaalla että hän näkee jälkeenpäin kuinka sperma valuu pillusta . Olen nainut häntä niinkauan kuin olen pystynyt ja sitten isolla dildolla niin kauan kun olen jaksanut , tähän päivään eli kasi kuukautta sitten hän on ollut tyytyväinen mutta silloin hän ehdotti että , mitä sanot jos hankkisin tai hankittaisiin useita miehiä meille . Vai sellaista ajattelin, vaimo kerjäsi ja uhkaili että hän menee itse johonkin naimaan . No suostuin ja ei muutakuin hankkimaan , soitin kolmelle kaverilleni ja kerroin heille asiasta ja he suostuivat vaikka yksi heistä on naimisissa mutta sanoi mielellänihän minä vaimoas autan naurahtaen , sanoin myös kavereille jos heillä ois kavereita tai tuttuja jotka haluaisivat osallistua .