Onko puolisollasi fetissejä?
Miten suhtaudut niihin? Vaikuttavatko ne elämäänne?
Vähän mietityttää kun uudella miesystävällä on aika erikoisia mieltymyksiä.
Kommentit (40)
Vaimo haluaa että sidon hänet ja "keksin" jotain mitä hän on tehnyt väärin josta pitää rankaista häntä piiskaamalla ja pakko vibraamalla niin että itkee orkkujen paljoudesta. Välillä hän haluaa sitten "kostaa" minulle ja sitoo minut sänkyyn ja nuolettaa pimpsaansa, jonka jälkeen ratsastaa päälläni 1-3 minun orgasmini ajan. Kun laukean hän pitää tauon, mutta nuolee ja imee kunnes on taas seisokki päällä, jolloin ratsastus jatkuu. Kolmannen orkun tuleminen kestää useimmiten kauan ja tekee jo vähän kipeääkin.
Niin ja aina hän haluaa pukeutua stay-uppeihin, korsettiin tai latex asuun. Asuihin ja muihin välineisiin on kulunut kolmessa vuodessa ainakin 1500€.
Kasvoilleni laukeaminen ja meikit. Laitan vahvat meikit, voimakkaan sinisen luomivärin ja punaiset huulet. Mies saa minuutissa. Itseäni kiihottaa suuresti hänen intonsa tähän. Joskus leikkaan näin kun mennään vaikka kauppaan... miehellä meinaa tulla housuihin. Ihana päästä siitä kotiin.
Mikä nyt sitten lasketaan fetissiksi. Mun kokemukseni mukaan peppupano, kasvoille/ rinnoille/ pakaroille laukeaminen, tissipano, sitominen, piiskaaminen, fistaaminen ja erinäiset lelut, esim. anustappi, nänninnipistimet, suupallo on ihan peruskauraa. Samoin korkokengät. Jokaisessa suhteessani on kuulunut asiaan.
Mutta joo, olen tavannut miehen joka halusi minun sitovan hänet sänkyyn öisin, ilman seksiä siis. Samoin tapauksen joka tykkäsi pissaleikeistä. Ja yhden, joka halusi dildoa pyllyynsä samalla kun itse veti käteen.
Mikäs niissäkään jos toinen tykkää.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vaimo haluaa että sidon hänet ja "keksin" jotain mitä hän on tehnyt väärin josta pitää rankaista häntä piiskaamalla ja pakko vibraamalla niin että itkee orkkujen paljoudesta. Välillä hän haluaa sitten "kostaa" minulle ja sitoo minut sänkyyn ja nuolettaa pimpsaansa, jonka jälkeen ratsastaa päälläni 1-3 minun orgasmini ajan. Kun laukean hän pitää tauon, mutta nuolee ja imee kunnes on taas seisokki päällä, jolloin ratsastus jatkuu. Kolmannen orkun tuleminen kestää useimmiten kauan ja tekee jo vähän kipeääkin.
Niin ja aina hän haluaa pukeutua stay-uppeihin, korsettiin tai latex asuun. Asuihin ja muihin välineisiin on kulunut kolmessa vuodessa ainakin 1500€.
Mahtava nainen 👍😃
On niitä varmaan mutta estoinen mies ei niitä vaimolleen paljasta ettei anna liian ”kinkyä” kuvaa itsestään.
Vaimona syttyisin kyllä lähes kaikesta ja olisin valmis kokeilemaan. Kiva näitä on lueskella kuitenkin :)
Meillä on mieheni luvalla toinen mies nainut kanssani, nyt siippani haluaisi nähdä kun jätämme kondomin pois ja vieras laukeaa sisälleni.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ole ja mun fetissit on nollaksi noteerattu, siksipä fetissit testailen muiden kanssa ja siipalle jää se perusvanilja
Herää kysymys, miksi valitsit silti juuri hänet vaimoksesi
On taatusti miehelläni jotain mutta ei kerto niitä. Itse olen ehdotellut omiani niin niitä ei ole tapahtunut eikä reagoi niihin oikeastaan mitenkään.
On kyllä. Mieheni fetissit ovat aika tavanomaisia. Arkena harvoin jaksan laittautua seksiä varten, mut silloin tällöin on kiva ilahduttaa miestä hänen fetisseillään. Huulipuna ja muu juhlameikki, korkosaappaat ja kynähame (mieluiten nahkainen) ovat hänen heikot kohtansa.
Mikä on fetissin ja seksifantasian ero?
Näitä lukiessa ne näyttäisi iloisesti sekoittuvan.
Omalla naisella ei ainakaan omien sanojen mukaan ole mitään ”erikoiskiinkotuksia”. Hän lähinnä kysyy: miksei ihmisille riitä enää mikään tavallinen.
Itselläni olisi isoliuta kaikkea mitä haluaisin vielä elämäni aikana kokeilla ja sen kautta todeta mikä niistä olikin mun fetissi :)
Olen nainen ja omasta erikoisemmasta kiinnostuksestani voin kertoa. Liekö fetissi jo ihan, tämä ollut kauan ja aika määräävässä osassa esileikissä. Tykkään nuolla miestäni paljon, esim hikiset kainalot on kiihottavat. Nuolen selkää, varpaita (puhtaana), pyllyä (puhtaana)... joka paikkaa. Saan väristyksiä mieheni kutittamisesta kielellä ja rapsuttelusta. Ihanaa kun toinen värisee. Nuoleminen on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on mieheni luvalla toinen mies nainut kanssani, nyt siippani haluaisi nähdä kun jätämme kondomin pois ja vieras laukeaa sisälleni.
Kysy ensin mieheltäsi, entä jos tulen raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on fetissinä muoviset esiliinat. Vaimoni tietää ja ymmärtää mieltymykseni. Joskus pidän esileikin aikana muoviessua päällä ja vaimoni hyväilee minua. Voi että, tuntuu ihanalta!!
Meillä sama lisäyksellä että vaimo pitää kumi käsineitä tai nahkarukkasia kädessä kun hyväilee alakeertaa essun läpi
Mieheni haluaa minun pukeutuvan stay-uppeihin tai nylonsukkiin ja sukkanauhavyöhön, stringeihin ja korkkareihin, jotka riisutaan sängyn laidalla. Ja rintsikoiden pitää olla lähes nännit paljastavat push-upit. Ne hän riisuu, kun siirryn ratsastamaan. Näihin hän upottaa rahaa vaikka kuinka paljon.
En minä valita, näin on kiva pukeutua, kun mies käy niin kuumana minuun. Pitäisin varmaan näitä vaikka hän ei haluaisikaan, jos tietäisin niiden vaikutuksen häneen.
Hän on ostanut minulle useat erilaiset/eriväriset korkkarit ja korkkarisaapikkaat yhdessä kanssani ja ihanat yli polven korkkarisappaat, vaikka en ole pitänyt niitäkään ulkona koskaan. En pidä korkkareita kuin kotona, kun haluan ......
Ihana fetissi miehelläni, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni haluaa minun pukeutuvan stay-uppeihin tai nylonsukkiin ja sukkanauhavyöhön, stringeihin ja korkkareihin, jotka riisutaan sängyn laidalla. Ja rintsikoiden pitää olla lähes nännit paljastavat push-upit. Ne hän riisuu, kun siirryn ratsastamaan. Näihin hän upottaa rahaa vaikka kuinka paljon.
En minä valita, näin on kiva pukeutua, kun mies käy niin kuumana minuun. Pitäisin varmaan näitä vaikka hän ei haluaisikaan, jos tietäisin niiden vaikutuksen häneen.
Hän on ostanut minulle useat erilaiset/eriväriset korkkarit ja korkkarisaapikkaat yhdessä kanssani ja ihanat yli polven korkkarisappaat, vaikka en ole pitänyt niitäkään ulkona koskaan. En pidä korkkareita kuin kotona, kun haluan ......
Ihana fetissi miehelläni, vai kuinka?
Huhu.On kyll hyvää.Oot ihana nainen kun jaksat panostaa seksiin ja vaatteisiin.Sillon mies ja kaikki on tyytyväisii.Omistatko noit puoli kuppi liivejä?Itse olen ostannu vaimolle.muutamii semmosii.Seksikkäät nostaa rintoja ihanasti ylös ja jättää.nännit näutille.Voi pitää hyvin rakastelun aikana myös päällä.Entäs avohaara pikkareita omistatko.?M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ole ja mun fetissit on nollaksi noteerattu, siksipä fetissit testailen muiden kanssa ja siipalle jää se perusvanilja
Herää kysymys, miksi valitsit silti juuri hänet vaimoksesi
Perinteinen lankeaminen kävi, alkuun hänkin oli hieman kokeiluhaluisempi ja kuvittelin, että innostuu lisää myöhemmin, jos käy seksi hänelle tylsäksi. Miten kävi kun mentiin naimisiin, valikoima vaan supistui, lasten teon jälkeen oli oltava tyytyväinen että pääsi edes välillä naimaan jollakin tavalla. Nykyään kun harvakseltaan ehdotan mainitsemiani juttuja, vastaus on "eikö kelpaa kun seksiä kuitenkin on?" ja "jos on pakko noita kokeilla, sun pitää varmaan tehdä se jonkun muun kanssa" (toki rivien välistä osaan lukea, että se on sit kantapäät vsatakkain, jos kiinni jäät). No, molempia kommentteja olen noudattanut, häntä panen silloin kun onnistuu, niissä parissa perusasennossa jotka kelpaa ja loput on jäänyt sitten parille avoimemmalle naiselle (siis yksi suhde kerrallaan). Tällä hetkellä ei ketään säätöä ja yrittänyt omaa jallittaa, vaan kun ei peruksen lisäksi mikään muu kelpaa, niin on kai lopulta etsittävä se kolmaskin salasäätö. Onneksi näitä puutteessa pidettyjä (varattuja, eronneita) tai muuten vaan himokkaita naisia piisaa, niin ei tarvitse jättää omia fetissejään edes joskus toteuttamatta. Mistähän löytäisin tällä kertaa, kai se on noudatettava vanhaa toimivaa kaavaa ja tehtävä nettitreffiprofiili (kumma juttu että niissä aina nainen on löytänyt mun loistavan ilmoituksen, eikä toisin päin, ehkä oon siinä vaan lahjakas myymään itseni?).. Juu saa toki laittaa yhteystiedon, jos nuo mun fetissit alkoi vetää puoleensa :)
Naiseni haluaa rasvata kunnolla pyllyn vakoni ,
Jonka jälkeen.työtelee sormia anukseeni .
Tätä haluaa tehdä muutaman kerran viikossa
Korkokenkäfettari olen .. tykkään käyttää niitä seksivälineinä joten olisi kiva löytää fettarinainen kaveriksi.
Minulla on fetissinä muoviset esiliinat. Vaimoni tietää ja ymmärtää mieltymykseni. Joskus pidän esileikin aikana muoviessua päällä ja vaimoni hyväilee minua. Voi että, tuntuu ihanalta!!