Huomenna Kreetalle- otanko lenkkarit vai en?
Lähdenkö pelkissä uusissa kävelysandaaleissa ja pakkaan iltakengät laukkuun, vai lähdenkö lenkkareissa ja pakkaan kahdet sandaalit?
Tykkäämme kävelyretkistä ja ilmeisesti ei ole mahdottoman kuuma (noin 30 astetta), joten mahdollisesti haluaisin hyvin kulutetut lenkkarit mukaan... mutta edellisillä lomilla lenkkarit ovat vaan seisseet hotellissa. Kävelysandaalit ovat sisäänkävelemättömät mutta todella mukavan tuntuiset.
Joo, firstworlproblems... Mutta en nyt vaan osaa päättää :)
Kommentit (8)
Lenkkarit on hyvä olla mukana, jollei muuta, niin kentillä kävelyyn ja koneeseen. Itse kävelystä pitävänä (helteilläkin saattaa tehdä mieli retkille) ovat yleensä vakiovarustuksen mukana. Kreetalla on ihania vuoristoreittejä, mutta itse olen lomaillut siellä vain keväisin ja syksyisin, en näin keskikesällä.
Kiitos! Laukkutila on rajallinen mutta mukavuuden ja käytännöllisyyden vuoksi taidan sitten ottaa lenkkarit.
ap
Uudet kengät pitää ajaa sisään ja suosittelen rakkolaastareiden sekä perunajauhon ennakoivaa käyttöä. Perunajauho toimii siinä missä talkkikin eli estää hiertymien syntymistä.
Minä laitan aina perunajauhoa sukkiin kun ajan uusia kenkiä sisään. Sandaalien kanssa sukkia ei käytetä eli ainoiksi keinoiksi jäävät rakkolaastarit ja perunajauhon hierominen jalkoihin.
Juuri Kreetalta tulleena, eipä tullut lenkkareita juuri käytettyä. Kerran kävin juoksemassa, muuten hippasin sandaaleissa. Tietysti jos aiot retkeillä esim Samarian rotkoon niin sitten kunnon kengät, jos et, niin älä suotta käytä laukkutilaa niihin.
Vierailija kirjoitti:
Uudet kengät pitää ajaa sisään ja suosittelen rakkolaastareiden sekä perunajauhon ennakoivaa käyttöä. Perunajauho toimii siinä missä talkkikin eli estää hiertymien syntymistä.
Minä laitan aina perunajauhoa sukkiin kun ajan uusia kenkiä sisään. Sandaalien kanssa sukkia ei käytetä eli ainoiksi keinoiksi jäävät rakkolaastarit ja perunajauhon hierominen jalkoihin.
Totta, yleensä en ikinä lähde reissuun sisäänkävelemäättömien kenkien kanssa mutta nyt vanhat sandaalit sanoivat sopimuksen totaalisesti irti.
Perunajauhopussukoita en ajatellut pakata mukaan, olen muutenkin turvatarkastusmagneetti :D Mutta laastareita otan. Kiitos!
Tietysti lenkkarit mukaan. Korkkareissa on ikävä patikoida ja juosta pitkin rantateitä.
Minä ottaisin kahdet sandaalit ja lenkkarit. Jos ne seisoo hotellihuoneessa, niin sitten seisoo. Jos niille on tarvetta, niin eipä tarvitse harmitella. Jos matkatavaroissa on tilaa siis.