Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen kolmevitoselle yksinäiselle nörttimiehelle?

Vierailija
07.07.2019 |

Olen 36v mies, joka on seurustellut viimeksi 7 vuotta sitten. Haluaisin löytää elämänkumppanin. Olen nörtti, mutta en sellainen fyysikko-DI kainalofarkuilla tai enkä myöskään mikään pitkätukkainen ja -partainen roolipelaaja hihhulinörtti. Tuon tämän esiin, koska tuntuu että nörttimiehistä pitävät naiset etsii jompaa kumpaa noista stereotypioista.

Työskentelen it-alalla, mutta ehkä luovemmassa työssä kuin mitä alalla yleensä. Harrastan pyöräilyä, lukemista, valokuvausta, kasvimaan hoitoa sekä kaikkien omituisten juttujen tutkimusta netistä. Sanalla sanoen olen tavisnaisten mielestä outo tylsimys (ja tiedän sen).

Olen yksinäinen. Haluaisin tutustua johonkin naiseen, jonka kanssa olisi mukavaa ja joka vois hväksyä minut tällaisena. Mistä kannattaisi etsiä ja miten?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ketjun tulos oli se, että en ole nörtti, niin minua ei oikeastaan kiinnosta mikä olen, vaan se, mistä voisin löytää niitä naisia, jotka minusta voisivat olla kiinnostuneita. 

Nimittäin vaikka netissä kaikki menee aina vänkäämiseksi ja ap on aina väärässä, niin itse kyllä tiedän parhaiten sen, kiinnostuuko tavisnaiset minusta. Vastaus on: ei kiinnostu. Keskiarvonaisille olen turn off, tiedän sen kyllä jo pitkällä kokemuksella.

Olisiko nyt jollain sitten antaa vinkkiä, että missä voisin tutustua naisiin, jotka voisi minusta kiinnostua?

Harrastusryhmät on mainittu moneen kertaan, niistä voin kertoa jotain omia kokemuksiani. Olen valokuvaukseen liittyen käynyt kerran yhden kurssin, jonka osallistujista 2/3 oli miehiä, ja jossa ei muutenkaan oltu sillä tavalla kosketuksissa muiden kurssilaisten kanssa, että olisin kehenkään naiseen ehtinyt niinä muutamana kertana tutustua. Olen myös ollut kerran valokuvauskerhon toiminnassa mukana vajaan vuoden, ja näin sinä aikana kerhon toiminnassa kaksi naista, molemmat varattuja. Myös puutarhan kasviviljelyyn olen kerran käynyt yhden kurssin tai oikeastaan muutamat luennot. Siellä oli kyllä naisia, mutta ne olivat niin selvästi varattuja perheenäitejä kuin voi naiset varattuja perheenäitejä päällepäin olla ( ja useimmilla sormus vahvistuksena arviolleni).

AP

Nostetaan nyt vielä. Onko lisää ehdotuksia missä voisin tavata sopivan naisen?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla