Kysy aloittajalta!
Kommentit (29)
Suositko H&M-pikamuotia? Tiedätkö asiasta mitään vai osteletko vaan? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa. Mitä tänään?
Kiitos, tänään ohjelmassa vaan marjaisten ja kevyiden ruokien tekoa ja vähän laiskottelua. Rento päivä näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Miten menee
Hyvin lukuunottamatta flunssaa ja väsymystä, mutta normaaliahan se on. Kiitos kysymästä.
Oletko allekirjoittanut kansalaisaloitteen "Verkkokalastus kiellettävä saimaannorpan levinneisyysalueella"?
Vierailija kirjoitti:
Suositko H&M-pikamuotia? Tiedätkö asiasta mitään vai osteletko vaan? Miksi?
En suosi, ja katsonut joskus videonkin vaatteiden tuottajien huonoista oloista ja siitä, että työntekijöille ei makseta palkkaa tarpeeksi.
En ole ostanut kyseisestä ketjusta pitkiin aikoihin vaatteita ja mielestäni jo vaatteiden laatu (ja halpa hinta) kertovat sen, että tuotteet eivät edes kestä pitkään joten mitä niitä ostamaan. Lisäksi H&M:n vaatteiden ulkonäkökään ei miellytä omaa silmää. Ostan mieluummin kestävän ja ehkä kalliimmankin hienon vaatteen jota sitten pidän pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko allekirjoittanut kansalaisaloitteen "Verkkokalastus kiellettävä saimaannorpan levinneisyysalueella"?
Olen, ja toivon että muutkin ovat perillä asiasta ja tekevät samoin (allekirjoittavat hyvän asian puolesta koskevia aloitteita)
Vierailija kirjoitti:
Mihin maahan haluat matkustaa?
Olin vasta ulkomailla, ja myös ilmastonmuutoksen vuoksi pyrin välttämään lentämistä ja matkailua ns. turhaan. Jos olisi pakko kuitenkin johonkin lähteä, niin Lontoo kiinnostaa. Siellä en vielä ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Uinti vai luistelu?
Jos osaisin luistella loistavasti ja se sujuisi hyvin, vastaisin ehdottomasti sen kun muutenkin pidän kylmästä säästä ja talvesta. Uinut olen kuitenkin jo pitkään, joten uinti. Tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, ja toivon että muutkin ovat perillä asiasta ja tekevät samoin (allekirjoittavat hyvän asian puolesta koskevia aloitteita)
Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies, nainen vai joku muu? Minkä ikäinen?
Nainen, kolmenkympin ja neljänkympin väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Lajitteletko jätteet?
Keräätkö roskia kadulta tai luonnosta?
Kyllä.
Roskia en ikinä heittele maahan ja pyrin keräämään luontoon tippuneita roskia kun jotkut eivät vaan yksinkertaisesti maadu luontoon. Joskus jopa ollut jotain vaarallisia jätteitä mitkä on tarkoitettu koiran syötiksi, ai kamala kun ihmiset osaavat olla julmia.
- Olet syömässä tuttavallasi, joka on varta vasten leiponut pullaa sinulle ja muille vieraille. Itse et kuitenkaan pidä pullasta, ja pelkäät lihovasi. Otatko pullaa? Uskaltaudutko sanomaan jotain? Mitä sanot?
- Olet vegaani, mutta sinulle tarjotaan lihaa. Kyseessä on vanha mieshenkilö. Mitä sanot vai otatko lihaa?
- Olet kaupassa, ja nenän edessäsi sinulle tarjotaan karkkia, mutta olet dieetillä. Mitä teet?
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelwt ILMASTON MUUTOKSEN OLEVAN TOTTA?
Maapallo tulee jossain vaiheessa tuhoutumaan, mutta ihmiset ovat edesauttaneet tätä omilla huonoilla valinnoillaan mm. autolla ajamisella ja lentämisellä huvikseen eli ei esimerkiksi työmatkan perässä. Monet tiedostavat sen, että tätä ilmiötä voitaisiin hidastaa monin keinoin, mutta moni myös sivuuttaa asian ja ajattelee tämän olevan vain keksitty juttu ja salajuoni, joka tekee tämänkaltaisista ihmisistä ainoastaan typerän vaikutelman.
On myös todisteita siitä, että eläimiä on kuollut sukupuuttoon ja jopa vähänaikaa sitten jääkarhu ilmestyi tielle ilmeisesti jäätikön (eli eläimen asuinpaikan) sulamisen vuoksi.
Ja onhan näitä helteitäkin näin ilmastonmuutoksen seurauksena tullut, joista itse en pidä ollenkaan.
Uutisia ja myös kirjoja lukemalla olisi perillä näistä asioista ja osaisit varmaan jopa oikeinkirjoituksenkin.
Tervetuloa. Mitä tänään?