Tyhmä kysymys liittyen soluasumiseen
Onko solut vain ja ainoastaan opiskelijoiden kämppiä? Usein niistä puhutaan opiskelijalähtökohtaisesti
Kommentit (12)
Yhdelle ihmiselle riittää yksi huone. Ei muissakaan maissa tueta nuorten itsenäistä asumista verovaroilla. Työssäkäyvät voivat asua kimppakämpässä siinä missä opiskelijatkin.
Solukämpät on yleensä opiskelijoille, mutta joskus niitä löytyy vuokralle muutenkin. Mun kaveri oli joskus vuokralla solussa, mutta mielestäni huonevuokra oli melko kallis, samalla hinnalla ois jo jostain saanut yksiön.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tässä olisi tarkoitus äänestää?
🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Solukämpät on yleensä opiskelijoille, mutta joskus niitä löytyy vuokralle muutenkin. Mun kaveri oli joskus vuokralla solussa, mutta mielestäni huonevuokra oli melko kallis, samalla hinnalla ois jo jostain saanut yksiön.
Kuinka kallis? Solun pitäisi olla nimenomaan edullinen
Solut enemmän opiskelijakämppiä (soluksi miellän asunnon, jossa yhteistiloina on keittiö ja kylppäri, ei olohuoneen tyylistä tilaa). Aikuisena on sitten kimppakämppiä ja kommuuneja (olohuone ja mahdollisesti muita yhteisiä hengailutiloja).
Ihan mahdoton yhtä valita, kun asuntotyyppi menee ihan elämänvaiheen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain 500 € tienoilla oli se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kyseessä ei ollut pääkaupunkiseutu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran jumala! Itse maksan kaksiosta 550
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle ihmiselle riittää yksi huone. Ei muissakaan maissa tueta nuorten itsenäistä asumista verovaroilla. Työssäkäyvät voivat asua kimppakämpässä siinä missä opiskelijatkin.
Muissa maissa "itsenäistä" elämää pidetään yksinäisyytenä ja siten sairaana elämän tapana.
Siis mitä tässä olisi tarkoitus äänestää?