En ole koskaan koskettanut toista ihmistä
Mies, ikää 33. Kätellyt toki, mutta ei mitään muuta. Treffeilläkään en ole käynyt koskaan.
Itsemurhaa olen ajoittain hautonut. Välillä ei jaksa välittää, mutta välillä oma kohtalo mieshylkiönä tulee uniin.
Kaikkeni olen yrittänyt tehdä. Opiskellut, treenannut jne vaihtelevalla menestyksellä. Parhaillaan DI-tutkinto työn ohella.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin syntyessään ihminen on kosketuksissa äitiinsä.
Minä olen koeputkilapsi
Enpä ole minäkään kovin intiimiin kanssakäymiseen päässyt. Yläasteella ollessani eräs minuun ihastunut tyttö halasi minua ystävänpäivänä. Pari naista taasen on räpläillyt persettäni, mutta moisiin seksuaalisiin ahdisteluihin minä en lähde.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, voitko kertoa vähän enemmän itsestäsi ja tilanteestasi, niin koitetaan yhdessä keksiä joku vähän mielekkäämpi ratkaisu kuin se itsari.
Minkälainen olet luonteeltasi, oletko etsimässä naista parisuhteeseen vai vain seksihommiin? Minkä tyyppisistä naisista yleensä tykkäät? Puheliaista? Hiljaisista ja ujoista? Menevistä? Kotona viihtyvistä? Matkailijoista? Urheilijoista? Itsensä laittajista? Maanläheisistä? Eränaisita? Käsityönaisista? Ruokahifistelijöistä? Taiteellisista? Yhdistysaktiiveista? Haluatko että nainen on kiinnostunut samoista asioista kuin sinä, vai haluatko mieluummin että nainen tutustuttaa sinua niihin asioihin joista hän on kiinnostunut? Onko sinulla hyvä huumorintaju? Haluatko lapsia? Teetkö kotitöitä? Osaatko laittaa ruokaa? Osaatko tanssia? Luetko romaaneja? Puhutko politiikasta? Kuulutko yhdistyksiin? Minkälainen suhde sinulla on vanhempiisi? Onko sinulla sisaruksia? Onko sinulla kavereita joiden kanssa vietät paljon aikaa? Onko sinulla auto ja ajokortti? Asutko isossa vai pienessä kaupungissa? Tykkäätkö eläimistä?
Sellaista normaalia itsestään huolta pitävää. Sellaisia, joita näkee vaikkapa pk-seudun katukuvassa paljon. Itseasiassa uudesta työkaverinaisesta en tiedä nyt, onko kiinnostunut vai ei. Kehui tässä kerran spontaanisti silmiäni. Silmissäni on yksi erikoinen väripiirre, jota monet (naiset) jäävät tuijottamaan. Niin tässäkin kohtaa. En nyt ihan kaikkiin kysymyksiin jaksa vastailla, yritetään kuitenkin. Eniten viehättää kyllä puheliaat naiset, ei hiljaiset hissukat. Tämäkin työkaverinainen on aika hölösuu. Normaalin nätti vieläpä.
Auto on ja ajokortti. En kyllä tiedä onko tämä kovin relevantti kysymys, koska pikkusiskoni seurustelee miehen kanssa, jolla ei ole kumpaakaan asiaa. Tästä kyllä hämmästyin, koska siskoni edellinen mies oli joku KTM-menestyjä. Lapsia sitten, kun on vakityö, nyt mennään määräaikaisella sopparilla.
Vanhempien luona käyn 2-3 kertaa vuodessa. Keskisuuri kaupunki Etelä-Suomessa.
Tuo kuvaus että "näkee pk-seudun katukuvassa paljon" ei kerro kyllä mulle yhtään mitään kun olen asunut Helsingissä 90-luvun, ties mitä peikkoja siellä nykyään liikkuu :)
Mutta oletan että haluat nuoren naisen parisuhteeseen joka on nykymuodin mukaan tavallinen jossain Helsingissä; pitkät suorat hiukset, tekoripset ja aika paljon meikkiä? Kulmakarvat sellaset vähän oudosti piirretyn näköiset? (onneksi ne pensselisetäkulmakarvat jo meni pois muodista) Eli sellainen "laittautuja" joka tykkää käyttää aikaa meikkeihin ja meikkaamiseen.
Onko jotain muuta mitä se nainen voisi harrastaa tai olla kiinnostunut kuin ulkonäöstään?
Se on tosi hyvä että sulla on erikoiset silmät, jää hyvin mieleen. Mitä sä vastasit kun työkaveri kehui sun silmiä? Onko hän sinkku? Jos kerran on puhelias niin varmasti tykkää että sinäkin vähän jotain juttelet niitä näitä, jotta hän saa jatkoa jutunjuurelle. Kysyt häneltä jotain hänen työhönsä, harrastuksiinsa jne. liittyvää asiaa tai vaikka jotain ihan ajankohtaista asiaa josta puhuttiin just uutisissa tai netissä.
Auto ja ajokortti ei olekaan varmasti mikään juttu jos asuu paikassa jossa julkinen liikenne toimii hyvin. Mutta jos se tytsy sattuu asumaan vaikka jossain syrjemmällä josta ei niin vaan pääse ihmisten ilmoille ilman autoa ja pyörällä ei aina jaksa hikisenä treffeille lähteä, niin onhan se kiva että sulla on auto jolla voit hänet hakea kuten kunnon herrasmiehen sopii. Ihan sama mikä auto, kunhan sillä pääsee paikasta a paikkaan b. Helpottaa kummasti kun ei tarvi miettiä että millä mennään kun mennään jonnekin. Ei olis mun ja aviomieheni seurustelustakaan aikoinaan tullut oikein mitään kun oli 170km välimatkaa ja miehellä vuorotyöt ja mulla töitä kuutena päivänä viikossa normaalisti, mutta onneksi mies jaksoi ajaa sitä väliä aina kun oli vapaata sen kolme vuotta kun asuttiin eri paikkakunnilla, enää tässä iässä ei onnistuisi.
Se on hyvä että et ole vanhemmissasi liikaa kiinni mutta on ihan hyvät välit kuitenkin että olette yhteyksissä. Ja siskokin sulla on, se on myös hyvä merkki, jotain ymmärrät naisten mielenliikkeistä ja tiedät että naisetkin on ihmisiä eikä nukkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen koeputkilapsi
Minä olen koeputkiaikuinen.
T. Pasasen Spede
No, mihin se ap häipyi? Naisiinko jo rienti vaikka ei päästy vielä oikein alkuunkaan tässä analyysissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen koeputkilapsi
Persiistäkö se koeputki syntyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen koeputkilapsi
Persiistäkö se koeputki syntyy?
Kyllä koeputket tehdään tehtaassa, ei ne synny missään. Ja se koeputkilapsikin saa vain alkunsa koeputkessa, ei kasva siellä sikiöksi eikä lapseksi, eikä siten sieltä synny.
Vierailija kirjoitti:
Kumosit otsikon toisessa lauseessa. Lisäksi olen aivan varma, että vanhempasi tai muut kasvattajasi ovat pitäneet sinua sylissä ja olet koskettanut heitä.
Kerro, mitä on se kaikki, mitä olet yrittänyt tehdä löytääksesi naisen, joka koskettaisi (koska sitä kai tässä haet). Mitä olet esimerkiksi tänään/tänä viikonloppuna tehnyt tai aikeissa tehdä? Tänä kesänä? Tänä vuonna?
no mutta iltaa, sehän on pilkunnussija besserwisser!
Vierailija kirjoitti:
Runkkaa!
Mitä se on?
Jos itse näkee itsensä ainaisena epäonnistujana, se alkaa toteuttaa itseään niin että muutkin alkavat nähdä saman. Mutta toimii myös toisinpäin! Ystävällisyys, itseluottamus ja positiivinen asenne näkyy myös ulospäin ja on todella puoleensavetävää. Liiasta ”yrittämisestä” naisten suhteen kannattaa luopua. Ole vaan oma itsesi, kohtele naisia positiivisesti ja kohteliaasti, ole kiinnostunut aidosti äläkä ala synkistellä jos ei heti muutaman ensimmäisen kanssa juttuhetkeä syvempää tuttavuutta synny. Jossain vaiheessa tapaat vielä jonkun jonka kanssa syntyy! Mutta kaikki siis lähtee omasta asenteesta itseensä ja elämään yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Kumosit otsikon toisessa lauseessa. Lisäksi olen aivan varma, että vanhempasi tai muut kasvattajasi ovat pitäneet sinua sylissä ja olet koskettanut heitä.
Kerro, mitä on se kaikki, mitä olet yrittänyt tehdä löytääksesi naisen, joka koskettaisi (koska sitä kai tässä haet). Mitä olet esimerkiksi tänään/tänä viikonloppuna tehnyt tai aikeissa tehdä? Tänä kesänä? Tänä vuonna?
Ei kaikkia lapsia sylitetä ja hoivata. Ei kaikilla synny edes kiintymyssuhdetta hoivaajaan. Itsellänikään ei ole mitään muistikuvaa, että olisin ollut lapsena esim. äidin sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkia lapsia sylitetä ja hoivata. Ei kaikilla synny edes kiintymyssuhdetta hoivaajaan. Itsellänikään ei ole mitään muistikuvaa, että olisin ollut lapsena esim. äidin sylissä.
Ei siitä välttämättä jääkään muistikuvaa, mutta valokuvia yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Minut toi haikara.
Sellaista normaalia itsestään huolta pitävää. Sellaisia, joita näkee vaikkapa pk-seudun katukuvassa paljon. Itseasiassa uudesta työkaverinaisesta en tiedä nyt, onko kiinnostunut vai ei. Kehui tässä kerran spontaanisti silmiäni. Silmissäni on yksi erikoinen väripiirre, jota monet (naiset) jäävät tuijottamaan. Niin tässäkin kohtaa. En nyt ihan kaikkiin kysymyksiin jaksa vastailla, yritetään kuitenkin. Eniten viehättää kyllä puheliaat naiset, ei hiljaiset hissukat. Tämäkin työkaverinainen on aika hölösuu. Normaalin nätti vieläpä.
Auto on ja ajokortti. En kyllä tiedä onko tämä kovin relevantti kysymys, koska pikkusiskoni seurustelee miehen kanssa, jolla ei ole kumpaakaan asiaa. Tästä kyllä hämmästyin, koska siskoni edellinen mies oli joku KTM-menestyjä. Lapsia sitten, kun on vakityö, nyt mennään määräaikaisella sopparilla.
Vanhempien luona käyn 2-3 kertaa vuodessa. Keskisuuri kaupunki Etelä-Suomessa.