Puolisosi pieni mutta sitäkin ärsyttämpi tapa
Mun poikakaveri ottaa suolakurkkuja sormin suoraan purkista ja jättää käytettyjä hammaslankoja lavuaarin reunalle vaikka roskis on siinä vieressä.
Kommentit (52)
Syömiseen liittyvät jutut, joille olen herkkä (kärsin misofoniasta). Esimerkiksi leipää hän syö niin, että haukkaa siitä kolme kertaa ja sitten suu on ihan täynnä ennen kuin hän alkaa pureskella. Ja usein vielä siinä samalla selittää jotain.
Kiertää suurimman osan kierrekorkeista pulloissa, voidepurkeissaan jne. väärille kierteille tai jättää muuten kaikki mahdolliset astiat, kaapinovet sun muut puoliksi raolleen. Jonkin tasoinen kehitysvamma täytyyy olla kyseessä - mitenkään muuten en tuota osaa selittää.
Kaapinovien ja laatikoiden auki jättäminen 🙄 kuin vaikee on tuupata ne kiinni. Ainiin ja sormenjäljet mikron luukussa.
Ne avonaiset kaapinovet ja laatikot, keittiössä jopa 4-5 kerralla. Ja tavarat tippuvat kuin kuolleen kädestä, kun niitä on käytetty. Ja partakarvat kylppärin altaan reunalla.
Kiitos että sain avautua.
Käy tupakalla ja räkii sellasta klimppiräkimistä.
Kerran räki klimppinsä koiran päälle.
Vedellä läträäminen ja pissa valumat pöntön ulkopuolella ja tippojen jättäminen vessan lattialle.
Meillä pitäisi nousta ammeeseen, jos meinaa käydä suihkussa. No sitähän mies ei tee, vaan peseytyy keskellä lattiaa ja jättää vielä sen kuivaamattakin. Onneksi on lattialämmitys, mutta ei se auta, jos haluaa itse mennä tarpeilleen heti hänen jälkeensä. Aina kastuu sukat ja kaikki seinät, pyykkikorit, pesukoneet ja pönttökin on märkänä...
Olen kyllä harkinnu vakavasti tosta ammeesta luopumista, en miehestä :)
Mitä jos vain ostaisit oman kurkkupurkin. Ja varmaan se poikakaverisikin ne hammaslangat siitä raivaa, kun niitä tarpeeksi kertyy. Ehkä kannattaisi oppia olemaan hieman suvaitsevaisempi ja katsoa mitä samaisia erheitä sitä itsekin tulee tehtyä.
Pöntön kannen kiinni laittaminen. Menen yleensä vessaan itse silloin kun on jo melko kova pissahätä, ja monesti olen istunut kannen päälle. :D Rakas mies silti, ja nyt on alkanut oppia että ei laita kantta kiinni.
Laiskuus. Puhtaat tai likaiset vaatteet eivät löydä paikoilleen, hoidettavista asioista saa muistuttaa ja tavarat jäävät lojumaan.
kokatessaan ei siivoa keittiötä kunnolla, jättää aina jonkun nurkan siivoamatta..jättää likaiset haarukat/veitset lavuaariin muttei jaksa laittaa niitä heti tiskikoneeseen.. jättää kaikki käsinpestävät hienot veitset minulle pestäväksi, pyyhkii likaiset kädet (tehdessään ruokaa) keittiön käsipyhhkeeseen, jättää sukkia ja käytettyjä urheiluvaatteita keittiön tuolille..lista on loputon mut minkäs teet, ei jaksa enää välittää
Niitä hammaslankoja voi hätätapauksessa käyttää useamman kerran. Säästäväisyys on hyve.
Syömisäänet. Lisäksi syö suoraan haarukalla purkeista kurkkuja ym. Se purkkien ja kansien kilinä. Nyppii ja vetelee sormilla kulmakarvojaan.
Jättää pusseihin syötäviä tyyliin 2kpl. erinäisiä jämäpusseja sitten kaapit väärällään. Avaa aina uuden paketin, vaikka edellistäkin vielä jäljellä.
Osoittelee puhuessaan esim missä suunnassa jokin kauppa on...:D
Onneksi tämä on oikeastaan ainoa asia joka todella joskus ärsyttää....
Ei ole mitenkään epäsiisti, ei mässytä syödessä tmv...
Osoittelee puhuessaan esim missä suunnassa jokin kauppa on...:D
Onneksi tämä on oikeastaan ainoa asia joka todella joskus ärsyttää....
Ei ole mitenkään epäsiisti, ei mässytä syödessä tmv...
Vierailija kirjoitti:
Pöntön kannen kiinni laittaminen. Menen yleensä vessaan itse silloin kun on jo melko kova pissahätä, ja monesti olen istunut kannen päälle. :D Rakas mies silti, ja nyt on alkanut oppia että ei laita kantta kiinni.
Mun vaimo, vaikka onkin muuten hel#etin rasittava, osaa itse katsoa, onko wc-pöntön kansi auki vai kiinni.
Omalla tiskausvuorollaan laittaa astiat "likoomaan"..saattaakin tiskit olla muutaman päivän lillumassa. Nykyään tiskaan ite. Suu auki syöminen, karkin mässytys. Suikussa käy vasta kun asiasta huomauttaa.
Jättää roskia lojumaan.