Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisosi pieni mutta sitäkin ärsyttämpi tapa

Vierailija
05.07.2019 |

Mun poikakaveri ottaa suolakurkkuja sormin suoraan purkista ja jättää käytettyjä hammaslankoja lavuaarin reunalle vaikka roskis on siinä vieressä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää tiskikoneen miten sattuu siten, että puolet likaisista astioista ei mahdu sinne ja jäävät lojumaan tiskipöydälle.

Vierailija
22/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat keskellä olohuoneen lattiaa.

Piereminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu puhelimessa liioitellun rauhallisella äänellä. Varastoi puolikäytetyt vaatteet sohvan taakse ,josta sitten kaivelee tarpeen tullen yllensä. Hommattiin tätä varten pystynaulakko , ei kelpaa isännälle. 

Nolo raivaus jos joku tulee yllättäen.

Vierailija
24/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa riidanpoikasen jankkaamalla ensin omaa mielipidettään, kunnes kyllästyn ja ammun sen faktoilla alas. Sitten toteaa "no, ihan sama". Aaaarrggghh!!! Älä jankuta, josset edes tiedä, miten asia on! :D 

Ja kyseessä voi siis olla ihan yksinkertainen juttu, joka pitäisi jo tietää, kuten onko pankki auki sunnuntaisin.

Vierailija
25/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkavereistani on nainen, jota ärsyttää hyvin monet asiat. Töissä muiden pitäisi tanssia hänen pillinsä mukaan. Sen mies oli muutama vuosi sitten lähtenyt yhtäkkiä. Jännä juttu... Tämä vaan tuli tätä ketjua lukiessa mieleen:)

Vierailija
26/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva myöhästely kaikkialta. Yritin sitten sitä, että sanoin aina aikaisemman ajan kaikkeen, mutta ei se auttanut. Minä olen sellainen, että olen aina ajoissa.

Vierailija
27/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöntön kannen kiinni laittaminen. Menen yleensä vessaan itse silloin kun on jo melko kova pissahätä, ja monesti olen istunut kannen päälle. :D Rakas mies silti, ja nyt on alkanut oppia että ei laita kantta kiinni.

Mitä varten luulet että siinä pöntössä sitten on kansi, jos ei sitä ole tarkoitus sulkea?

Ihan vaan tiedoksi, sieltä pöllähtää vetäessä melkoinen pöpöpilvi jos kannen jättää auki.

Vierailija
28/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapin ovien jättäminen sepposen selälleen.

Roskat jää myös kuin paska perseestä..

Vierailija
29/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei vuosienkaan jälkeen ole oppinut täyttämään tiskikonetta niin, että astiat puhdistuisivat. Jos yritän neuvoa, ottaa aikuismaisen asenteen ja toteaa, että rouva on hyvä ja tekee sitten itse. Ei siinä muuten siis mitään, mutta mielestäni on ajanhukkaa tehdä yksi asia moneen kertaan, tässä tapauksessa siis käyttää tiskikone, todeta, etteivät astiat ole puhdistuneet, järkätä se uudelleen ja käyttää uudestaan (minä) tai vain käyttää se uudestaan (mies). Ja siis käyttää sitä huonosti täytettyä tiskikonetta vaikka ajasta ikuisuuteen, mutta eihän ne astiat puhdistu, jos niiden väliin ei pääse vesi tai pesuaine. Siksi pyrin aina olemaan se, joka hoitaa tiskikoneen täytön ja käytön. En tajua, mikä siinä on niin vaikeaa...

Vierailija
30/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää kaiken esille. Tyhjät pullot, ostokset, vaatteet, tavarat.. mitään ei laita kaappeihin "piiloon". Itse olen hyvin minimalistinen ja tykkään pitää kaiken omilla paikoillaan, joten tämä tapa saa verisuonet naksumaan :) Olenkin oppinut laittamaan kaiken automaattisesti paikoilleen kuin kuljen ohi. Helpompaa kuin jäpättää miehelle ...

Vierailija
31/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjentää tiskikoneen, mutta ei sen jälkeen täytä sitä vaan jättää astiat pöydälle.

Vierailija
32/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee ruokaa, niin ei pyyhi liettä jälkeenpäin.

Vierailija
33/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni menee johonkin toiseen huoneeseen ja alkaa sitten selittää asiaansa tai siirtyy selittäessään toiseen huoneeseen enkä saa mitään selvää mitä se mumisee.

Esimerkkinä viimeksi tänään kun imetin vauvaa ja hän alkoi olohuoneessa selittää jotakin, mitä lääkäri sanoi päivällä meidän vanhemmasta lapsesta ja meni samalla laittamaan saunaa päälle. Saunan ja olohuoneen välissä on 3 seinää. Ihan kuin mä olisin kuullut yhtään mitään. Piti huutaa taas kerran perään, että mä en ihan oikeasti kuule tänne asti, että turhaan selostat.

Saattaa tosiaan mun kokatessa myös mennä johonki toiseen huoneeseen ja alkaa siellä kysellä missä joku asia x on tai selittää jotain juttua. Se ei jotenkin ymmärrä sanomisesta huolimatta, että jos mä seison sihisevän paistinpannun vieressä niin en kuule toiselta puolelta taloa tavallisella puheäänellä esitettyjä kysymyksiä ku epämääräisenä muminana. Sit sitä tympii kun "aina pitää toistaa". Pieni juttu mut rakastaa hermoja.

Vierailija
34/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajellaan autolla johonkin, niin mies lukee ääneen tienvarsikylttejä, liittyivät ne sitten jotenkin matkamme kohteeseen tai ei. Minua se ärsyttää suunnattomasti. En oikein edes tiedä miksi...

Vierailija
35/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ärsyttää, että pitää telkkaria päällä aina kotona ollessaan. Katsoo sitä tosi harvoin, eli se on vain taustahälynä päällä. Hän ei kärsi tinnituksesta tms., eli sellaista syytä ei ole. Minä tykkäisin siitä, että olisi hiljaista. Olisi edes radio päällä, mutta ei kun telkkari:(

Vierailija
36/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ajellaan autolla johonkin, niin mies lukee ääneen tienvarsikylttejä, liittyivät ne sitten jotenkin matkamme kohteeseen tai ei. Minua se ärsyttää suunnattomasti. En oikein edes tiedä miksi...

Tosi moni kyytiläinen tekee tätä. Ärsyttävää!

Vierailija
37/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostu lämmittämään mitään mikrossa täydellä teholla eikä sekoittamaan mikrossa lämpeävää ruokaa. Täydellä teholla ruoka kuulemma lämpiää huonosti ja hyvin lämpiävää ruokaa ei tarvitse sekoittaa... Sulatusteho on paras. En voi ymmärtää.

Toinen on grillaaminen. Grillin kantta ei voi sulkea. Lämpö alhaalta päin riittää kaikille grillattaville. Kansi on turha, se on vain sateensuoja grillille. En saa myöskään grillata, mies hoitaa sen.

Juu, itsepäinen tuo on kuin mikä, mutta parisuhdeongelmamme taitavat olla aika pieniä.

Vierailija
38/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää paistinpannun kuivumaan päällä olevalle hellalle tiskaamisen jälkeen.

Vierailija
39/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tulla naamalle turhan usein.

Vierailija
40/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneesta myöhästely. Puoliso väittää että lentokentällä ei tarvi olla 2 tuntia ennen lennon lähtöä.

Itse lähden aikaisemmin lentokentälle. Mies vitkuttelee, tulee viimetingassa ja aina jotain sattuu. Ei saa taksia. Check-in tiskivmeni juuri kiinni tms. Myöhästyy lennolta usein. Ärsyttävää kun joutuu matkustaa yksin. Ja mies maksaa uuden lentolipun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi