Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisosi pieni mutta sitäkin ärsyttämpi tapa

Vierailija
05.07.2019 |

Mun poikakaveri ottaa suolakurkkuja sormin suoraan purkista ja jättää käytettyjä hammaslankoja lavuaarin reunalle vaikka roskis on siinä vieressä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä hammaslankoja voi hätätapauksessa käyttää useamman kerran. Säästäväisyys on hyve.

Olenkin joskus miettinyt että missä menee raja säästäväisyyden ja sairaalloisen pihiyden välillä mutta nyt se selvis!

Ps. Mikähän voisi olla sellainen "hätätapaus" mistä käytetty hammaslanka pelastaisi...

Vierailija
42/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laita roskia roskiin

Wc paperin hylsyjä jättää pitkin vessaa

Vauvan vaipat jättää vessan lattialle

Huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokkaa ruokaa muttei koskaan siivoa keittiötasoja tiskirätillä tai laita lukaisia astioita astianpesukoneeseen. Olen tämän seikan huomannut, muttei tästä nalkuttaa viitsi.

Vierailija
44/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisi monta päivää samaa lautasta ja kahvikuppia. Huuhtasee ne tiskihatjan kanssa ja laittaa tiskipöydälle odottamaan seuraavaa ruokailua/kahvia. Mä joka päivä keittiön siivotessañi työnnän ne koneeseen. Ja sitten mies motkottaa miksi olen taas laittanut hänen astiansa koneeseen. Huoh.

Vierailija
45/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yliherkkä äänille ja mieheni niistäminen on jotain ihan kamalaa. Samoin se, kun yskäisee kovaan ääneen vieressäni.

Minulla on myös misofonia, eli en voi sietää syömisen ääniä, mutta jostain syystä oman mieheni syömisen äänet eivät minua haittaa, voi johtua myös siitä että mieheni onneksi syö suu kiinni, ei mässytä, hörpi, maiskuta tmv. Kuitenkin hänen kaverinsa (joka muuten on nyt meillä käymässä pidemmän aikaa) maiskuttaa, mässyttää ja hörppii. Nousee ihan kamala raivo! Syönkin nyt aina eri aikaan ja olen muissa touhuissa kun he ovat syömässä.

Mutta puolisolta tosiaan niistäminen ja kova yhtäkkinen yskäisy ovat kamalimmat. Onneksi ovat kuitenkin niin nopeasti ohimeneviä, että eivät vaikuta elämään mitenkään ihmeemmin.

Vierailija
46/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on krooninen myöhästelijä, mikä on ok koska itsekin olen, mutta otsasuoni tykyttää siinä kohtaa, kun aina juuri lähdön hetkellä hänellä menee monta minuuttia hitaasti pukeutumiseen, vessassakäymiseen ym. Jos ollaan kerran myöhässä, minä haluaisin vain singahtaa ulos talosta ja olla jo menossa. Samoin jos ollaan myöhässä esim. kavereiden tapaamisesta mies stressaantuu heti, jos yritän kävellä viimeiset parisataa metriä pikavauhtia. Minä vaan en meinaa kestää kun hän askeltaa hitaasti ja rauhallisesti ovelle asti. Olen opetellut hengittämään syvään, koska hoputtamalla parhaassa tapauksessa alamme riidellä ja ollaan vielä enemmän myöhässä!

Ottaa olohuoneessa sukat pois ja jättää ne oven päälle (jotta koira ei nappaisi, kun isännän hikisukat olisi sen mielestä ihania). Oven päällä on sitten aina pari tai kaksi käytettyjä sukkia.

Jättää roskikset, etenkin biojätteen, aina minun vietäväkseni kun on hänestä niin inhottavaa samaten antaa pesualtaiden sihtien kerääntyä täyteen moskaa, jos minä en putsaa niitä, koska hänestä niihin koskeminen on niin kuvottavaa.

Mutta täytyy sanoa, että keksi kauan muistaa nämä. Sen sijaan puolisoni olisi voinut listata aika monta jo ketjusta löytyvää kaappien aukijättämistä, tavaroiden levittely yms. Ei vaan kuuluu prioriteetteihini sellainen!

Vierailija
47/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tosi tosi pieni asia, mutta. Hänellä on tapana itsekseen toistella asioita tyyliin "Niin niin" "Joopa joo" "Jep jep" "Hmm hmm". Siis kun tekee ihan omia asioitaan tai kun olemme kaupassa tai mitä vaan. Mä meinaan tulla hulluksi siitä.

Vierailija
48/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on misofonia. Kaikki syömisen äänet saa aikaan himon lyödä nyrkillä poskeen. Samoin jos mies on flunssassa, ja yskii/kröhii. Inhoan sitä miesten harrastamaa liman kröhimistä. :D

Vierailija
49/52 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se munien vatkausääni kun on suihkussa ja peseytyy.

Vierailija
50/52 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo tosi kovaan ääneen. Havahduin joskus unesta siihen, että kissa oksentaa, mutta olikin mies joka nieli vettä lasista :D

Vierailija
51/52 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keskustellaan jostain ja mies haluaa sanoa lisähuomion, hän muotoilee sen joka kerta näin: "Tossa on vaan yks ikkipikkiriikkinen ongelma". Pää meinaa hajota tohon, kun koko litanian voisi korvata tyyliin sanalla "mutta" :D

Vierailija
52/52 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kauhea meteliä kotona. Piereskelee, röyhtäilee, niiskuttaa, röhii, hengittää äänekkäästi suun kautta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan