Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisosi pieni mutta sitäkin ärsyttämpi tapa

Vierailija
05.07.2019 |

Mun poikakaveri ottaa suolakurkkuja sormin suoraan purkista ja jättää käytettyjä hammaslankoja lavuaarin reunalle vaikka roskis on siinä vieressä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää roskia lojumaan.

Vierailija
2/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömiseen liittyvät jutut, joille olen herkkä (kärsin misofoniasta). Esimerkiksi leipää hän syö niin, että haukkaa siitä kolme kertaa ja sitten suu on ihan täynnä ennen kuin hän alkaa pureskella. Ja usein vielä siinä samalla selittää jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertää suurimman osan kierrekorkeista pulloissa, voidepurkeissaan jne. väärille kierteille tai jättää muuten kaikki mahdolliset astiat, kaapinovet sun muut puoliksi raolleen. Jonkin tasoinen kehitysvamma täytyyy olla kyseessä - mitenkään muuten en tuota osaa selittää.

Vierailija
4/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapinovien ja laatikoiden auki jättäminen 🙄 kuin vaikee on tuupata ne kiinni. Ainiin ja sormenjäljet mikron luukussa.

Vierailija
5/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne avonaiset kaapinovet ja laatikot, keittiössä jopa 4-5 kerralla. Ja tavarat tippuvat kuin kuolleen kädestä, kun niitä on käytetty. Ja partakarvat kylppärin altaan reunalla.

Kiitos että sain avautua.

Vierailija
6/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tupakalla ja räkii sellasta klimppiräkimistä.

Kerran räki klimppinsä koiran päälle.

Vierailija
7/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä läträäminen ja pissa valumat pöntön ulkopuolella ja tippojen jättäminen vessan lattialle.

Vierailija
8/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitäisi nousta ammeeseen, jos meinaa käydä suihkussa. No sitähän mies ei tee, vaan peseytyy keskellä lattiaa ja jättää vielä sen kuivaamattakin. Onneksi on lattialämmitys, mutta ei se auta, jos haluaa itse mennä tarpeilleen heti hänen jälkeensä. Aina kastuu sukat ja kaikki seinät, pyykkikorit, pesukoneet ja pönttökin on märkänä...

Olen kyllä harkinnu vakavasti tosta ammeesta luopumista, en miehestä :)

Vierailija
9/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vain ostaisit oman kurkkupurkin. Ja varmaan se poikakaverisikin ne hammaslangat siitä raivaa, kun niitä tarpeeksi kertyy. Ehkä kannattaisi oppia olemaan hieman suvaitsevaisempi ja katsoa mitä samaisia erheitä sitä itsekin tulee tehtyä.

Vierailija
10/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöntön kannen kiinni laittaminen. Menen yleensä vessaan itse silloin kun on jo melko kova pissahätä, ja monesti olen istunut kannen päälle. :D Rakas mies silti, ja nyt on alkanut oppia että ei laita kantta kiinni.

Vierailija
11/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus. Puhtaat tai likaiset vaatteet eivät löydä paikoilleen, hoidettavista asioista saa muistuttaa ja tavarat jäävät lojumaan.

Vierailija
12/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokatessaan ei siivoa keittiötä kunnolla, jättää aina jonkun nurkan siivoamatta..jättää likaiset haarukat/veitset lavuaariin muttei jaksa laittaa niitä heti tiskikoneeseen.. jättää kaikki käsinpestävät hienot veitset minulle pestäväksi, pyyhkii likaiset kädet (tehdessään ruokaa) keittiön käsipyhhkeeseen, jättää sukkia ja käytettyjä urheiluvaatteita keittiön tuolille..lista on loputon mut minkäs teet, ei jaksa enää välittää

Vierailija
13/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä hammaslankoja voi hätätapauksessa käyttää useamman kerran. Säästäväisyys on hyve.

Vierailija
14/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisäänet. Lisäksi syö suoraan haarukalla purkeista kurkkuja ym. Se purkkien ja kansien kilinä. Nyppii ja vetelee sormilla kulmakarvojaan.

Vierailija
15/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää pusseihin syötäviä tyyliin 2kpl. erinäisiä jämäpusseja sitten kaapit väärällään. Avaa aina uuden paketin, vaikka edellistäkin vielä jäljellä.

Vierailija
16/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittelee puhuessaan esim missä suunnassa jokin kauppa on...:D

Onneksi tämä on oikeastaan ainoa asia joka todella joskus ärsyttää....

Ei ole mitenkään epäsiisti, ei mässytä syödessä tmv...

Vierailija
17/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittelee puhuessaan esim missä suunnassa jokin kauppa on...:D

Onneksi tämä on oikeastaan ainoa asia joka todella joskus ärsyttää....

Ei ole mitenkään epäsiisti, ei mässytä syödessä tmv...

Vierailija
18/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöntön kannen kiinni laittaminen. Menen yleensä vessaan itse silloin kun on jo melko kova pissahätä, ja monesti olen istunut kannen päälle. :D Rakas mies silti, ja nyt on alkanut oppia että ei laita kantta kiinni.

Mun vaimo, vaikka onkin muuten hel#etin rasittava, osaa itse katsoa, onko wc-pöntön kansi auki vai kiinni.

Vierailija
19/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tiskausvuorollaan laittaa astiat "likoomaan"..saattaakin tiskit olla muutaman päivän lillumassa. Nykyään tiskaan ite. Suu auki syöminen, karkin mässytys. Suikussa käy vasta kun asiasta huomauttaa.

Vierailija
20/52 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja välttelee parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän