Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää ihmiset, jotka elävät ”tili tuli tili meni”-elämää!

Vierailija
05.07.2019 |

Ärsyttää kuunnella työpaikalla ihmisten jatkuvaa kitinää, kun rahat eivät riitä. Monet eivät voi jäädä sairaana kotiin, kun ensimmäinen sairauspäivä on palkaton (kenen talous ei kestä yhden palkkapäivän menetystä?!). No kannettu vesihän ei kaivossa pysy. Vaikka näille ihmisille antaisi kuinka paljon rahaa, niin kohta olisivat taas PA. Kun sitten taas yhden kerran kuuntelin niitä näitä paasauksia, niin kävi ilmi, että työkaveri oli tilaillut 150€ pizzaa kuukauden aikana kotiin, kun ei aina jaksa tehdä ruokaa. Ja kyseessä ala, jolla palkat eivät ole isot, mutta järkeä käyttämällä saa helposti rahaa säästöön. Miten joku voi olla niin riippuvainen palkkapäivistä? Minä pärjäisin puoli vuotta hyvin ilman, että tulisi yhtään palkkaa.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on elämä niin siihen menee rahaa. Jos taas oma elämä koostuu kateellisina toisten elämän seuraamisesta sivusta niin ei kai siinä kulutakaan.

Kyllä ne vaikuttaa useimmiten olevan ne tuhlaajat jotka kateellisina vihjailee vähän väliä että taitaa minulla "kitupiikillä" olla aika paljon rahaa jemmassa. En saisi muka valittaa mistään rahaan liittyvästä koskaan, koska "sullahan on rahaa, mihin sulla muka rahaa menee". Entä sitten, itsehän olen rahani säästänyt ja samat mahdollisuudet on myös heillä.

Mutta tuskin kateellisia sun elämästäsi. Kitupiikki elämä aika kamalaa.

Sinäkö sen tiedät, vai oletko myös näitä "ei-kateellisia" joita kuitenkin kovasti tuntuu asia vaivaavan että jollain on enemmän säästössä kuin itsellään? No, on kai se elähdyttävää kun saa jatkuvasti huolehtia että riittääkö rahat jokapäiväiseen leipään, sehän on ankeaa ja tylsää kun ei ole rahahuolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla