Kaupassa joku osti vihreää l&m tupakkaa, eikö menthol-tupakka ole enää kiellettyä??
Kommentit (27)
Eipä sitä vihreänä enää saa, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
L & M on lasten malboro, löytyy kahta laatua normia myös
Mitä ne 2 eri laatua on, sininen ja..?.
On se tupakan ostaminen tehty vaikeaksi.
Kyllä sitä vaan kaupasta saa! Käykää itse kysymässä. Mutta mitä se on jos ei mentholia??
Saa. Mitä se vihreä on?
Ja mitä se on kun ne ostaa röökin kanssa niitä jotakin leipomiseen tarkoitettuja pieniä liuskoja. Mentholia. Tuunaako ne itse sitä tupakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punasta "Lämää" poltettiin riparilla jo -93
Vierailija kirjoitti:
Saa. Mitä se vihreä on?
Ja mitä se on kun ne ostaa röökin kanssa niitä jotakin leipomiseen tarkoitettuja pieniä liuskoja. Mentholia. Tuunaako ne itse sitä tupakkaa?
Sen vihreän valmistus on lopetettu. Vanhat varastot saa myydä tyhjiksi mutta uusia ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa. Mitä se vihreä on?
Ja mitä se on kun ne ostaa röökin kanssa niitä jotakin leipomiseen tarkoitettuja pieniä liuskoja. Mentholia. Tuunaako ne itse sitä tupakkaa?Sen vihreän valmistus on lopetettu. Vanhat varastot saa myydä tyhjiksi mutta uusia ei tule.
Ei kai niitä enää voi olla jäljellä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa. Mitä se vihreä on?
Ja mitä se on kun ne ostaa röökin kanssa niitä jotakin leipomiseen tarkoitettuja pieniä liuskoja. Mentholia. Tuunaako ne itse sitä tupakkaa?Sen vihreän valmistus on lopetettu. Vanhat varastot saa myydä tyhjiksi mutta uusia ei tule.
Ei kai niitä enää voi olla jäljellä???
No ei varmana ole.
Vihreä lm ei ole menthol vaan normaali tupakka mutta miedompaa kuin esim sininen lm. Sama muissa vihreissä.
Makuliuskat voi laittaa askiin jolloin se maustaa tupakat halutun makuisiksi.
Tv ärrän täti
Se on Lama Marlboro, ei lasten malrlboro. Köyhillä ei ole varaa oikeeseen malluun, siksi me köyhät vedetään lämää. Hintaero ei ole suuri mutta köyhälle sekin merkkaa.
Ei siinä oo mentholia enää, siksi saa myydä. On vaan sinistä miedompaa.
Muistatteko kun älämmää sai 10 kpl askissa? Baarimenoissa sopiva, ei vienyt liikaa tilaa laukussa tai taskussa. Punaista älämmää tuli vedettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punasta "Lämää" poltettiin riparilla jo -93
Lama Marlboro
Kyllä tummanvihreä Mallu oli hyvä savuke 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Lama Marlboro, ei lasten malrlboro. Köyhillä ei ole varaa oikeeseen malluun, siksi me köyhät vedetään lämää. Hintaero ei ole suuri mutta köyhälle sekin merkkaa.
No minun mielestäni punainen LM on aina hakannut punaisen Marlboron. Ei mallussakaan mitään vikaa tosin ole. Tupakointi tuli aloitettua kunnolla 13-vuotiaana 1998 ja silloin pöllittiin melkein aina röökit. Kaikenlaisia merkkejä tuli pöllittyä ja testattua, mutta punainen LM oli lopulta se yksi ja ainoa pöllittävä.
M38
Silloin kun ostin ensimmäiset röökit, pieni Marlboro maksoi 1mk25p, iso 2mk50p.