AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei erehdy laittamaan huulipunaa. En halua nähdä kun huulipunattu syö huulipunalla tahrittua ruokaa. 🤮
Naamamenkkaisilta on pääsy kielletty!
Lopultakin saadaan keskusteltua Meghanista kunnolla, ehkä siellä saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Tosta saunomisesta... mulla etupylly, haittaakse?
En tiedä haittaako mutta haiseekse?
Me yyterin junailijat tullaan mielellämme, ei nokan koputtamista. Soittakaa jäätelöauton tunnus ja letkajenkka. HAJAA HAJAA! Nahkaruoska soiiiiiii.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, minä en säästänyt sitä vettä koska pesin siinä aina omat munani. Mutta tulen puhtain munin.
Minä voin kyllä tuoda jauhenlihan pesuvedet monen vuoden ajalta! Jauheneesta olen tehnyt makaronilaatikkoa kaikille, riittääkö 200gr/ hlö vai tuonko myös voileipäkakun?
Onhan siellä kunnon trampoliinisirkus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä haittaako mutta haiseekse?
Jos haisee niin et sitten istu sohvalle, tiedätte kyllä... ei ole kiva jos sohva haisee pe***lle!
Saatan tulla vähän myöhässä. Ymmärrättekö, että ajan sinne korkeintaan nopeusrajoitusten mukaista vauhtia, jos sää on huono niin hidastan vauhtia.
Ennen uimaan menoa on sitten peseydyttävä kunnolla. Tämä mummi näyttää esimerkkiä nuoremmille naisille, miten salaiset solat pestään kyykkyvatkaten.
Tota noin... taostelukoirat ei varmaan oo tervetulleita...?
En tiedä voinko tulla saunaan kun mulla on selässä tatska missä on ruusu ja lukee 'AV mamma'
Tykkään myös haistella omia pierujani joten päästelen siellä landella sitten ihan vapaasti. Eihän teitå häiritse?
Olen akateeminen nainen joten en koskaan piereksi tai kaiva nenääni. En luule että voisin tulla sinne tavan kuolevaisten seuraan.
Siis että näkisin livenä teidät kaikki jotka teette kirjoitus virheitä? Ou nou!
Tulen omalla lentokoneellani ja näytän hiilijalanjälkeni kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen nainen joten en koskaan piereksi tai kaiva nenääni. En luule että voisin tulla sinne tavan kuolevaisten seuraan.
Kaikki me täällä ollaan akateemisia!
Tervetuloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, minä en säästänyt sitä vettä koska pesin siinä aina omat munani. Mutta tulen puhtain munin.
Minä voin kyllä tuoda jauhenlihan pesuvedet monen vuoden ajalta! Jauheneesta olen tehnyt makaronilaatikkoa kaikille, riittääkö 200gr/ hlö vai tuonko myös voileipäkakun?
Toisit ennemmin raikkaita voileipiä. kun on niin kuumakin.
Me ei tulla, jos Ikis tulee.
Meillä ikäeroa pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tota noin... taostelukoirat ei varmaan oo tervetulleita...?
Ei ainakaan jos ne tuijottaa uhkaavasti!