Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
981/1151 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen nainen joten en koskaan piereksi tai kaiva nenääni. En luule että voisin tulla sinne tavan kuolevaisten seuraan.

Tämä! olen vaativassa asiantuntijatehtävässä enkä näin ollen voi mitenkään irrottautua töistä!

Vierailija
982/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me yyterin junailijat tullaan mielellämme, ei nokan koputtamista. Soittakaa jäätelöauton tunnus ja letkajenkka. HAJAA HAJAA! Nahkaruoska soiiiiiii.

Jäin kans eilen junasta tässä Yyterin kohilla. Tietääks kukaan monelta lähtee seuraava juna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, minä en säästänyt sitä vettä koska pesin siinä aina omat munani. Mutta tulen puhtain munin.

Tule sellaisena kuin olet! Täällä on todella ennakkoluulotonta väkeä joka kesä.

(joku tauti niissä sun munissa kuitenkin on 🙄)

Vierailija
984/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varataan skumppaputelit mukaan, että voidaan juhlia tuhannen viestin ylitystä näillä sivuilla! Pari mustikkaa maljaan mukaan!

Vierailija
985/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tulossa murjottavan perheeni kanssa. Mies mököttää jo etukäteen jos ei pääse suppailemaan tai tunnista ruusua, toinen teini traumatisoitunut kun ei päässyt lääkikseen. Toinen teini murjottaa, koska käskin häntä tyhjentämään astianpesukoneen kesällä (kerran).

Ainiin mukanani on myös juhla-astiasto ja miniä, joka tiskaa ne kaikki. Mut sit se mököttää.

Elämme vauvantahtisesti nuorimman teinin (18 v) mukaan. Pian nähdään!

Vierailija
986/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijon järjestää mustikkatapaamisessa mielenosoituksen. Metsän marjat kuuluvat metsän eläimille, karhuille, supikoirille, ketuille! Liittykää mukaan!

Vierailija
987/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Hopeakettu?

Vierailija
988/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Hopeaketusta, mutta Kielipoliisin on oltava paikalla valvomassa että keskustelemme oikein kieliopillisesti ja käytämme vain kirjakieltä.

Vierailija
989/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pikaisesti kampaajalla pätkäisemässä pitkän tukkani, kun jos ollaan pidempään, ehdin täyttää 50 vuotta ja pitkä tukka on kielletty sen ikäisiltä. Otan jonkun kivan pirtsakan värin.

Vierailija
990/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en löydä mistään mun leopartilekkinsejä! Tuupitoppi on kyllä,mutta voinko tulla paljain säärin, vaikka mulla on suonikohjuja? Ja karheat kantapäät?

Vierailija
991/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko siellä olla naisten legorakennelma, kun miehilläkin on junansa?

Vierailija
992/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta pieni varoituksen sana teille kanssasisareni, jotka jostain syystä olette valinneet miehenne sukunimen. Alba saattaa olla myös täällä, joten yleisen järjestyksen vuoksi, kehoitan teitä esittäytyessänne toisillenne, käyttämään tyttönimeänne.

Kiitos!

Vierailija
993/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva saada taas tänäkin vuonna koko remmi koolle! En ole nähnyt teitä vuoteen. Olen nykyään rakkaustohtori ja erosin juuri miehestäni, jonka tapasin 11 kuukautta sitten. Mukaan tulee meidän 1 kuukauden ikäinen rakkauspakkauksemme!

mä tuon oman rakkauspakkauksen jahka saan solmun sulttaaniin

Vierailija
994/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sinne tulla pellavaverskoissa vai onko moukkamaista?

Vierailija
995/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn pikaisesti kampaajalla pätkäisemässä pitkän tukkani, kun jos ollaan pidempään, ehdin täyttää 50 vuotta ja pitkä tukka on kielletty sen ikäisiltä. Otan jonkun kivan pirtsakan värin.

Kumpi leikattiin, kananperse vai kouvola?

Vierailija
996/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi leikattiin, kananperse vai kouvola?

No molemmat. Sain tatuoinnin samaan hintaan. Mulla on karpe tiem -tatska nyt poskessa.

Vierailija
997/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän monta tulee niitä jotka eivät ole vielä päättäneet lastensa nimistä, Kastehelmet ym, ja joudutaan nimiasiantuntijoina antamaan ehdotuksia. Se voi olla vähän rasittavaa ja aikaavievää.

Vierailija
998/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pätkäpaastoinen! Miten onnistun olemaan mökillä?

Vierailija
999/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuodaanko muumimukit mukaan? Voitaisiin verrata kokoelmia ja vaihtaa mukeja.

Vierailija
1000/1151 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku liila tai sininen vois olla kiva?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme