AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Kommentit (1151)
Puen sitten päälleni sen uuden tunikan ja leggarit sekä ne ihanat sandaalit raidallisten sukkien kanssa.
Mä otan laatikon Viru Valgeeta mukaan, et saadaan kunnon bileet pystyyn. Tehdään 100L booli mansikoista, spritestä punkusta ja Viru Valgeesta.
Minulla on outoja lapsuudenkodista oppimiani tapoja. En taida kehdata lähteä.
Tehdäänkö huomenna pizzaa iltapalaksi? Voin tehdä sen. Että tiedän varata tarvikkeet mukaan, niin kuuluuko ananas pizzaan?
Yläpeukku = ananas kuuluu pizzaan
Alapeukku = ananas kuuluu pizzaan, mutta alapeukulla
Haen tukusta ananaat huomenna. Mennään sitä kautta, jooko.
Oma mies ei enää kiinnosta saako siellä kiinnostua toisten miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Voiko makaronien keitinvettä hyödyntää jotenkin tällä matkalla? Mulla olis pakkasessa n. 10-12 litraa. Sulatan pakastinta enkä saa käytettyä sitä mihinkään.
Juu ota mukaan. Siitä saa sulatettua aromirikkaat löylyvedet. Sellaset saunatuoksut on ihan täynnä kemikaaleja. T: Tuoksuyliherkkä
Ylipainoiset eivät sitten saa syödä sitä makaroonilaatikkoo vaan bmi pitää olla vähintään 20 ja mieluummin alle. Kaikki punnitaan ja mitataan. Emmehän halua tukea epäterveellistä elämäntapaa. Varatkaa kaalia mukaan niille joiden bmi on yli 25. Saavat sitten syödä sitä. Laihtuvatkin viimein.
Sovinko joukkoon, siis mitä sanotte mun mökkeilyyn sopeutumisesta, oon siis
Aurinkomerkki saukko
Nouseva tiira
Kuu lampaassa
Voisiko työttömät avata pieniä kittareita sinne? Vaihtoehtoisesti marketin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko makaronien keitinvettä hyödyntää jotenkin tällä matkalla? Mulla olis pakkasessa n. 10-12 litraa. Sulatan pakastinta enkä saa käytettyä sitä mihinkään.
Älä missään nimessä kaada viemäriin. Ota jossain kanisterissa mukaan. Siitä saa hyvän löylyveden, kun uuttaa koivun lehtiä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies ei enää kiinnosta saako siellä kiinnostua toisten miehistä?
Entäpä miehet toisista miehistä tai naiset naisista? Nämä sukupuoliasiat ovat kovin hankalia. Entäs jos pitääkin naisista ja miehistä? Voiko silti tulla?
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiset eivät sitten saa syödä sitä makaroonilaatikkoo vaan bmi pitää olla vähintään 20 ja mieluummin alle. Kaikki punnitaan ja mitataan. Emmehän halua tukea epäterveellistä elämäntapaa. Varatkaa kaalia mukaan niille joiden bmi on yli 25. Saavat sitten syödä sitä. Laihtuvatkin viimein.
Pakkaan kaalta mukaan.
Kivaa! Mä tuun mukaan, mutten osallistu mökin kustannuksiin kun nukun kuitenkin omassa teltassa.
Voidaanko mennä järvisuomeen. Järvivesi, sulfaatiton shampoo, hoitoaine, geeli, yöksi kilttiksen t-paidan sisään niin mun kiharoista tulee ihan parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Onko tarjolla kahvia vai teetä?
Ehtiiköhän ne menevät ja tehokkaat kahvin juojat tulla?
Ikävää jos on vain teetä juovia vinku -Irmoja.
Vierailija kirjoitti:
En tuu jollei oo vegaanisia ruokavaihtoehtoja vegaaneille.
Mä voin ottaa mukaan anoppini tekemään vegaanista pekonisalaattia.
T. Vegaaniminiä
Taitaa minun reissu jäädä tekemättä. Kukaan ei kerro voiko laktoosi-intoleranssi puhjeta yli 50- vuotiaalle?
Onko tarjolla kahvia vai teetä?