AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Voiko saunan lauteista tulla raskaaksi??
Voi. Ja olet varmaankin Vela joten älä sauno.
Kamalimpien horoskooppimerkkien edustajia ei oteta mukaan. Kaksoset ja vesimiehet jää pois, vaakat, leijonat, ravut ja skorpionit pääsee Porvooseen.
Minua huolestuttaa minkälainen käymälä siellä on ? Kuuluuko äänet ulos, jos kuuluu en voi lähteä, turha ehdotella mitään käsikakkaamista.
Saunassa näkyy kaikkien tatskat, onko paikalle tulossa ketään psykiatrista sairaanhoitajaa kun wt- ja tatuointi hullut menee psykoosiin?
Voiko makaronien keitinvettä hyödyntää jotenkin tällä matkalla? Mulla olis pakkasessa n. 10-12 litraa. Sulatan pakastinta enkä saa käytettyä sitä mihinkään.
En taida tulla. Joku AV.läinen kiusaa minua. Aloituksiani poistetaan.
Voisitteko huolehtia etteivät lapsenne hypi joka paikassa ja etteivät kilju kokoaikaa. Kyse on kuitenkin retriitistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteks te sitten hoitaa kaksi päivää meidän lapsia? Me käydään miehen kanssa terassilla yksillä, kun viimeksi ollaan päästy viikko sitten!
Teidät tuntien ei jää yhteen!
Buahaahaa
Toivottavasti sinne tulee laatikkoleukamaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Minua huolestuttaa minkälainen käymälä siellä on ? Kuuluuko äänet ulos, jos kuuluu en voi lähteä, turha ehdotella mitään käsikakkaamista.
Kai siellä on ihan nykyaikainen kakkasauna?
Miten kilttis ei ole vielä huomannut että kukaan kaunis av- nainen ei ole kutsunut henkilökohtaisesti mukaan juuri häntä, vaikka kaikille alfoille lähti kirjekuoressa kutsut jo ennen mökkireissun suunnittelemista.
Pitääkö siellä sitten koko ajan kysyä jotain joltain tietäjälta, näkijältä, kartanon rouvalta ym. En jaksais. Haluaisin siellä vaan rauhassa juoda sidukkaa ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedustelisin, että mikä tekee matkasta retriitin? Miten se eroaa tavallisesta mökkilomasta? Olen herkkä enkä halua osallistua ilman tietoa.
Retriitissä ei puhuta mitään. Siellä vaan syödään makaronilaatikkoo, ryypätään hurjasti ja sekasaunotaan silleen siveästi.
No tämä on hyvä kuulla, kun puhuminen ei ole parhaita puoliani. Voin sitten rauhassa mököttää kannon nokassa ilman, että kukaan ihmettelee.
Mä oon just laihduttanut bmi 16 -> bmi 15 joten toivon, että saan olla siellä rauhassa!!
Vierailija kirjoitti:
Kamalimpien horoskooppimerkkien edustajia ei oteta mukaan. Kaksoset ja vesimiehet jää pois, vaakat, leijonat, ravut ja skorpionit pääsee Porvooseen.
Vaaka-ihmiset ihan jees, mutta leijonat ja skorpparit - huh huh.
Mites ruoka puoli? Nyyttäri periaatteella?
Vierailija kirjoitti:
Saako lähettää terveisiä?
Kyllä, jos ne ovat kaipaamallesi henkilölle.
Ei kai siellä ole mitään rakennusprojektia menossa? Raksamiehet viheltelis mulle sitten kuitenkin koko ajan. Ja sittenhän minä olisin vihainen. Ja pitäisi iltapulu tilata paikalle.
Ei sitten mitään tyylitajutonta pukeutumista. Aikuisen ihmisen pitää osata olla käyttämättä lippalakkia, tunikaa, leggingsejä, sandaaleja tai löysiä tai tiukkoja vaatteita. Näitä en halua nähdä lapsillakaan, koska muuten niistä tulee wt.
Niin tuosta makaroonilaatikosta vaan yksi kysymys. Minulla on vehnätön, munaton, maidoton ja jauhelihaton ruokavalio. Onko minua otettu huomioon?