AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Heiii pliiiis auttakaa. Oon kesätöissä nyt retriitin aikaan, aloitin maanantaina. Saako pomolta pyytää silti lomaa?
Vierailija kirjoitti:
Voiko saunan lauteista tulla raskaaksi??
Ei mutta klamydian voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Teen makaroonilaatikon mukaan, riittääkö 400 grammaa jauhenlihaa?
Riittää, mutta pese se ensin!
Vierailija kirjoitti:
Raha ei ole ongelma vaan pitäisi löytää ihminen joka vie minut Porvoon mökkiretriitille. Löytyisikö ketään, joka veisi minut Porvoon mökkiretriitille.Viejän pitäisi asua Helsingissä tai Vantaalla.
Maksatko siis bensat ja vakuutukset ja auton arvonaleneman? Vai ajattelitko 9 euron päiväpalkalla päästä?
Vierailija kirjoitti:
Heiii pliiiis auttakaa. Oon kesätöissä nyt retriitin aikaan, aloitin maanantaina. Saako pomolta pyytää silti lomaa?
Retriittiä varten saa, muuten ei.
Tulen mutta otan lasuja mukaan. Teen sitten niitä jos tulee tylsää.
Paljonko teen makaronilaatikkoa että riittää koko porukalle?
Lähetin tissikuvan yhdelle mukaantulijalle ja nyt hän ilmoitti jäävänsä pois!
Minä syön sitten puuroni voisilmällä ja ripauksella ruokosokeria, niin ei haittaa edes perseen hajuinen sohva.
Vierailija kirjoitti:
Teen makaroonilaatikon mukaan, riittääkö 400 grammaa jauhenlihaa?
Pestynä
Mä voisin tehdä meille soittolistan. Ainakin Anita Hirvosen Kesäregee, Emilian Satan in Love ja Anttila nyt ampaisee.
Mitä muuta haluatte?
Vierailija kirjoitti:
Mä tuon omat lakanat, peiton ja tyynyn. Jos unohdan pyyhkeen, kuivaan itseni vessapaperiin, jos se ei ole loppunut ruokapöydässä servettikäytössä. En halua oll vaivaksi, vaadin myös ne huonommat astiat itselleni, vaikka ne pitäisi kaivaa varastosta esiin, juon myös kaiken samasta lohkoreunaisesta kahvikupista (piimästä konjakkiin), lisäksi otan kassiin energiapatukoita, jottei tarvitse olla nälässä.
Tuo vessapaperit(kaikille). Et kai meinannut tulla kahta kättä heilutellen?
Toimiix siä netti??? Mun pitää seurata reaaliajassa missä Taina menee 10 tenavan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin tehdä meille soittolistan. Ainakin Anita Hirvosen Kesäregee, Emilian Satan in Love ja Anttila nyt ampaisee.
Mitä muuta haluatte?
Neljän ruuhka
Sukkula Venukseen
Voitaisiinko kuunnella myös Löikö Mörkö sisään? Muistellaan samalla MM-kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitteks te sitten hoitaa kaksi päivää meidän lapsia? Me käydään miehen kanssa terassilla yksillä, kun viimeksi ollaan päästy viikko sitten!
Teidät tuntien ei jää yhteen!
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko kuunnella myös Löikö Mörkö sisään? Muistellaan samalla MM-kultaa.
Kaikilla pitää olla torilta ostettu mörkö-paita ja muumimukit.
Raikkaita voileipiä ja anoppi mukaan
Tämä on hyvä idea. Saamme me aikuiset oman rauhan. Mutta entäs nuo teinien heräämisajat? Saako teinit nukkua niin pitkään kuin haluavat?