AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Onko siellä kirkkaat vedet? Tuun, jos saan snorklata. Mulla on sukelluspuku, räpylät ja snorkkeli.
Painan 95 kg, enkä halua kuulla mitään vittuilua makkarankuoresta. Vedän ympäri lahtea omia kuvioita.
Snorklaaminen on ainoa syy, miksi tulisin, en minkään muun syyn takia.
Vanukkaita sitten mukaan niin, että kaikille riittää!
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen joka huutaa bussissa LOMALLE LOMPSIS heitetään sitten ulos. Tiedoksi kaikille.
Se on oo sit mä! Mä sanon LOMALLE LOMPS!
Tuleeko yhtään vatsakkaita miehiä?!
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä kirkkaat vedet? Tuun, jos saan snorklata. Mulla on sukelluspuku, räpylät ja snorkkeli.
Painan 95 kg, enkä halua kuulla mitään vittuilua makkarankuoresta. Vedän ympäri lahtea omia kuvioita.
Snorklaaminen on ainoa syy, miksi tulisin, en minkään muun syyn takia.
Ootko kilttis?!
Jee sidukkaa ja lonkkua Virosta mukaan.
On aika monta lootaa, riittää ystävillekin 🤔
Tiedustelisin, että mikä tekee matkasta retriitin? Miten se eroaa tavallisesta mökkilomasta? Olen herkkä enkä halua osallistua ilman tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko saunan lauteista tulla raskaaksi??
Voi vitsit, toivottavasti voi!!
En sitten tuu saunaan jos voi. T: Viiden mummu
Jos istuu siveästi ’naisten’ puolella ni ei varmaan voi mut minä ainaskin yritän päästä sen latinomiehen syliin ja sit raskautua lauteista. En malta odottaa 🙋🏼♀️
🤦🏻♂️
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Ja 48 on oikeesti joensuulainen 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Snorklaaminen on ainoa syy, miksi tulisin, en minkään muun syyn takia.Ootko kilttis?!
Olen. Haluatko lähteä mun kanssa snorklaamaan?
Joensuu yes! kirjoitti:
Jee sidukkaa ja lonkkua Virosta mukaan.
On aika monta lootaa, riittää ystävillekin 🤔
Mä hain kans justiin 44 lootaa lonkkua Tallinnasta. Kun on ne festaritkin tulossa...
Aamiaiseksi graham-puuroa ja kaurakermaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedustelisin, että mikä tekee matkasta retriitin? Miten se eroaa tavallisesta mökkilomasta? Olen herkkä enkä halua osallistua ilman tietoa.
Retriitissä ei puhuta mitään. Siellä vaan syödään makaronilaatikkoo, ryypätään hurjasti ja sekasaunotaan silleen siveästi.
Kai lapsilla on oma pöytä, jossa istuvat kaikki alle 18-vuotiaat? Teinit voivat vahtia pienempiä :)
Voisiko joku ottaa minut kyytiin? Vanhemmillani oli todella suuri päätöksenvaikeus, että milloin kasvot pitäisi kääntää menosuuntaan. Ei ne sitten kääntäneet ollenkaan enkä voi ajaa autoa!
Ystäväperhe on änkeämässä mukaan! Olemme joka kesä olleet yhdessä mökillä, mutta tänä kesänä haluttaisiin olla ihan vain av-porukan kesken. Nyt perheen äiti soitti ja kysyi mihin aikaan sopii tulla!! En saanut sanaa suustani. Auttakaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Snorklaaminen on ainoa syy, miksi tulisin, en minkään muun syyn takia.Ootko kilttis?!
Olen. Haluatko lähteä mun kanssa snorklaamaan?
Mä en varmaankaan oo tarpeeksi kaunis sulle. :/
Kai saunan jälkeen on tarjolla maksamakkarakeittoa? Ja kusisia grillitassuja?
Mä tuon omat lakanat, peiton ja tyynyn. Jos unohdan pyyhkeen, kuivaan itseni vessapaperiin, jos se ei ole loppunut ruokapöydässä servettikäytössä. En halua oll vaivaksi, vaadin myös ne huonommat astiat itselleni, vaikka ne pitäisi kaivaa varastosta esiin, juon myös kaiken samasta lohkoreunaisesta kahvikupista (piimästä konjakkiin), lisäksi otan kassiin energiapatukoita, jottei tarvitse olla nälässä.
Ensimmäinen joka huutaa bussissa LOMALLE LOMPSIS heitetään sitten ulos. Tiedoksi kaikille.