AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Ja yhtä ainoata kilttiksen ulinaa ette sitten enää usko. Annoin sille säälistä saunan takana ja sain siltä klamydian, tippurin ja herpeksen. Ai ei muka saa naista. Just joo.
Älä sitten ytä samaa lääkettä kuin tuo afrokampaus, joka yritti häätää hiivaa körttipastilleilla. Voin kertoa, ettei ne siihenkään tehoa. Markku (DI) on ollut kyllä kiltti tarjoillessaan niitä, mutta hän unohti antaa käyttöohjeet.
Luomu kirjoitti:
Voin kertoa että ei kannata yrittää hoitaa hiivatulehdusta körttipastillilla. Alapää on nyt kuin tulessa ja muu kuin jääkaappikylmä kermaviili tuo kuin hetkisen helpotuksen.
Eikö ne uskovaisten pastillit ole jotain piparminttua, ei kai nyt herranen aika mitään kylmää kannata laittaa perään.
Vierailija kirjoitti:
Jäikö mun goltizihousut sinne vai lähtikö jonkun mukaan? Kiitos myös Linquistin hihveistä, teen niitä taatusti myös kotona omalle tauskilleni.
Kutsuiko joku sinne kaksplussalaisetkin?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut täällä Munsalan saaristossa Porvoon kansallispuku päällä koko viikonlopun, missä kaikki kanssa mökkeilijät? Grillasin 4 pakettia kusisia grillitassujakin valmiiksi
Tuohon saavutukseen kykenee vain Aito Oikea Wt AV.lainen.
🤗👏👍👌
Hei sinä ihana 3-kymppinen mies, ( ruskeat silmät, treenattu kroppa ym.) jonka kanssa sain viettää unohtumattoman yön siellä saaristoretriitin aitassa. Annoin sinulle numeroni ja olen odotellut soittoasi jo viikon ajan!
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä ihana 3-kymppinen mies, ( ruskeat silmät, treenattu kroppa ym.) jonka kanssa sain viettää unohtumattoman yön siellä saaristoretriitin aitassa. Annoin sinulle numeroni ja olen odotellut soittoasi jo viikon ajan!
Sori mut se latino on kyl varattu.
Mies38v kirjoitti:
Minä haluan sitten siellä mökillä rakastella teidän naisten kanssa!
Sää myöhästyit. Mökkiviikonloppu meni jo. Elokuun alussa uusiksi mammat?
Mitä Lindquistin pihveihin tulee jauhenlihan lisäksi? Eilistä grahampuuroa?
Onko mökillä homppeleita?
Panettais niin maan vietävästi.
Sinccis
Elokuussa joo! Pakastan jo keitinvesiä :)
Olisiko elokuussa kiva järjestää sellainen marjanpoimintaretki?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko elokuussa kiva järjestää sellainen marjanpoimintaretki?
Jos saadaan illalla piirakkaa, vink vink. T: se latinomies
Jos latino tulee marjastamaan, ilmoittaudun mukaan. Toivottavasti eksymme metsään jonnekin mättäälle!
Kunhan silloin ei esiinny enää punkkeja, t. D-kuppi
Näkikö kukaan mun panohanskoja? Jäi vissiin sinne saunalle tai johonkin niistä mökeistä joilla vierailin.
Yyyh, en tule, koska viimeksi mökin vuodesohva haisi perseeltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos latino tulee marjastamaan, ilmoittaudun mukaan. Toivottavasti eksymme metsään jonnekin mättäälle!
Kuka tämä Latinomies on? Mennyt minulta ohi.
Voisin opastaa häntä "marjanpoiminnassa"?
H-kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H-kuppi.
Hän on palstan kuumin mies, ehdottomasti!
Taitaa tulla kissatappelu latinomiehestä, ehkä vielä kerkeän saada silarit ennen elokuuta! D-kuppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H-kuppi.Hän on palstan kuumin mies, ehdottomasti!
Kummalla asteikolla mitattuna, Fahrenheitilla vai Celciuksella? Minäkin ilmoittaudun mukaan. Saa tulla mittaamaan. Markku, DI
Ja yhtä ainoata kilttiksen ulinaa ette sitten enää usko. Annoin sille säälistä saunan takana ja sain siltä klamydian, tippurin ja herpeksen. Ai ei muka saa naista. Just joo.