AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
No niin, mammat!
Nyt lähdetään saunaan ja sieltä tissiflashmob uimaan!
Miehet voivat mennä vaikka grillaamaan siksi aikaa.
Tulen joa retriittiin kuuluu 121212 vetämä parisuhdekurssi.
Vierailija kirjoitti:
Koska mulla on niin etäinen suhde sisaruksiini etten saa ketään kyytimieheksi niin voinko tulla lentäen vai aiheuttaako se osallistujissa ilmastoahdistusta vai ilmastotiedottomuutta? Täytyy vielä ostaa joku oikealle ihmiselle sopiva mekko, tosin en oikein tiedä millainen olisi hyvä kun en kerrostaloasujana tiedä miten vapaa-aikaa vietetään retriitissä? Toivottavasti meillä kaikilla on mukavaa ja mikä ettei ellei sinne tule ketään julkisuudesta tuttua henkilöä ketä kukaan ei missään nimessä halua tavata eikä kellään ole mukanaan vaativaa vauvaa. Voin ehkä vähän myöhästyä koska minun pitää etsiä vielä muutamat suositut tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia. Suuntaan kysymykseni niistä kaupan kassalle niin eiköhän ne löydy!
Muista kysyä siltä kassalta joka on vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan kaikille! Tulen vähän myöhässä mutta tulossa kuitenkin! Tuskin pahastunette jos otan aikamiespoikani peräkammarista mukaan! Harvoin saan häntä houkuteltua ihmisten ilmoille mutta nyt tuntuu innostuvan kun kuuli mitä syötävää tarjolla. Ottaa toki pelikonsolinsa ja kuulosuojaimet -vai mitkä ne nyt onkaan- mukaan jotta ei liikaa häiriinny ja pitkästy. Hän on siis vapaa, mutta älkää nyt innostuko yh:t ja muut vakiintumattomat; olen todella tarkka mahdollisten miniäkokelaiden suhteen.
Tämäpä iloinen yllätys. Nyt minullakin on kerrankin mahdollisuus tavata elämä rakkaus. Olen tällainen kilttinainen ja hyvin ujo aluksi. Jännemiehet eivät minusta koskaan kiinnostu. Ehkäpä uskaltaisin kerrankin olla rohkea. Lähestyn häntä jos vaan annat luvan. Olen siis hyvin luotettava ja vielä neitsytkin joten kelpaisin varmasti.
( Kirjoitettu vielä aika tosissaan, kun kuvaa tilannettani, myönnetään)
Ns. 2 kärpästä yhdellä AV retriitillä. Mies ja anoppi. 😍
Tulen lentokoneella. Pakkaanko Jelly Jortikan käsimatkatavaroihin?
Aion sit pyykätä siellä ja toivon ettei kukaan laske monetko pikkarit pesen.
Pääsin tänä aamuna putkasta. Olen kuljeskellut pitkin katuja ja puistoja kun en halua mennä kotiin. En tiedä mitä sanoisin miehelleni.
Nyt päätin että minäpä tulenkin sinne. Otattehan minut ystävällisesti vastaan ettekä kysele mitään :Että miksi olit putkassa?
Vierailija kirjoitti:
Aion sit pyykätä siellä ja toivon ettei kukaan laske monetko pikkarit pesen.
Kolmet???
Kusiset tamppoonit sitten roskikseen, eikä vessan pönttöön. Tai opetelkaa kusemaan silleen, ettei tamppooni kastu.
Vierailija kirjoitti:
Tulen lentokoneella. Pakkaanko Jelly Jortikan käsimatkatavaroihin?
Se luokitellaan vaaralliseksi esineeksi tai nestepakkaukseksi, joten se on pakattava lastiruumaan. Sen sijaan Jortikan vara-akut tai paristot on ehdottomasti otettava käsimatkatavaroihin, niiden ruumaan laittaminen on kielletty räjähdys- ja palovaaran vuoksi. Sellaiset poistetaan laukusta ja takavarikoidaan lähtöasemalle. Samalla ne lemppa-Paavot tonkivat tietysti koko kapsäkin eivätkä jätä varmistamatta, että Jelly Jortikka tulee kirjatuksi myös talavarikointitositteeseen virkailijoisen iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Kusiset tamppoonit sitten roskikseen, eikä vessan pönttöön. Tai opetelkaa kusemaan silleen, ettei tamppooni kastu.
No entä ne kusiset grillitassut? Jostain muistelen lukeneeni että sellaisiakin on.
Mieheni lämmitti saunanlauteet kuumilla pakaroillaan minua ajatellen, millaisia muita epäsuoria rakkaudenosoituksia olette reissussa tehneet? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikämandoliini on ihan kohta siellä. Tai onhan meitä kaksi, sillä tuon ihq masuasukin <3 mukanani! Masuasukin <3 kanssa haluamme antaa jaxuhalit kaikille kovia kokeneille. Varsinkin sille nokkospuskassa kieriskelevälle. Älkää säikkykö hajua, mulla on vaan oksupuksu mukana, kärsin pahoinvoinnista aika lailla. Varsinkin grillin ja savun haju etoo, enkä siedä vahvoja hajusteitakaan. Oksu kuitenkin yleensä osuu puksuun enkä yöki kovin äänekkäästi.
Ihanaa, että tekin paasette tulemaan! Ehdinkin tuntea itseni kovin orvoksi kun ainoa toinen raskaanaolija lahti saunaan luomusynnyttamaan. Onneksi oli naisten vuoro. Me olemme masuasukin <3 kanssa rv 43+6, ihana paasta vertaamaan pahoinvointi- ja liitoskupikokemuksia kanssanne, tulkaa pian! Paitsi jos raskautesi on sujunut hyvin, sitten et ole tervetullut Vauva-palstan retriittiin, tietenkaan!
Ehtisitko kaymaan teidan masuasukin <3 kanssa Alkossa? Unohdin ostaa viinia eika ateria ole sivistynyt ilman viinia. Tassa tapauksessa makaronilaatikko tietenkin. Minunkin aitini joi lapi raskauden ja tassa sita ollaan; taysin terveena ja erityisen erityisena. Asuessani useassa maailman maassa maailmalla ulkomailla joivat siella kaikki akateemiset ystavattarenikin lapsesta saakka. Suomi on niin sivistymaton takapajula, olisi teilla opittavaa ulkomaiden paremmista piireista. Eli kai siis kayt Handelissa, sivistyksen tahden?
Ja tuo minullekin niitä oksupuksuja, minakin saatan voida viela pahoin. Hormonit niin heittelee. Ihanaa, pian nahdaan!
Ai, ihanaa, toudellakin vertaillaan masuasukkiemme
Kipaisenko samalla ärrältä muutaman pussillisen umlautteja, kun sulta näyttää omat unohtuneen?
Mahdankohan löytää tarpeeksi sivistynyttä seuraa, kun olen lukenut avoimessa yliopistossa yhden kurssin itämaista filosofiaa ja kansanrunoutta. Ai niin, onhan sen DI:n kanssa varmaan sielujen sympatiaa ellei just se oon se viisikymppinen, joka jahtaa 18-vuotiaita, siis se hopeakettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan kaikille! Tulen vähän myöhässä mutta tulossa kuitenkin! Tuskin pahastunette jos otan aikamiespoikani peräkammarista mukaan! Harvoin saan häntä houkuteltua ihmisten ilmoille mutta nyt tuntuu innostuvan kun kuuli mitä syötävää tarjolla. Ottaa toki pelikonsolinsa ja kuulosuojaimet -vai mitkä ne nyt onkaan- mukaan jotta ei liikaa häiriinny ja pitkästy. Hän on siis vapaa, mutta älkää nyt innostuko yh:t ja muut vakiintumattomat; olen todella tarkka mahdollisten miniäkokelaiden suhteen.
Tämäpä iloinen yllätys. Nyt minullakin on kerrankin mahdollisuus tavata elämä rakkaus. Olen tällainen kilttinainen ja hyvin ujo aluksi. Jännemiehet eivät minusta koskaan kiinnostu. Ehkäpä uskaltaisin kerrankin olla rohkea. Lähestyn häntä jos vaan annat luvan. Olen siis hyvin luotettava ja vielä neitsytkin joten kelpaisin varmasti.
( Kirjoitettu vielä aika tosissaan, kun kuvaa tilannettani, myönnetään)
Kuulostat kelvolliselta. Hyväksynen, harkintani mukaan nähtyäni. Olen sillätavalla humaani, että ymmärrän pojallanikin olevan tarpeensa, luonnollisesti. Voinet yrittää ottaa häneen kontaktin retriitin aikana, en sitten osaa sanoa kuinka sen teet. Sen luoja nähköön jokainen nainen saa tykönään selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Olisko kellään kesken jääneitä kirjoja mukan? Nyt iski kirjakriisi. Kun pitäisi nopeasti muuttua sivistyneeksi ja älykkääksi! Haluan nimittäin nostaa tasoani.
Ei huolta, täältä löytyy! Voin ottaa harlekiinisarjani mukaan! Sarjaan kuulluu mm. Ylämaan taika, Yksinäiset vuoret, Kaukaisuuden kutsu ja muita taattua laatukirjallisuuden klassikoita. Voin lainata myös taskulamppuani jos haluat lukea peiton alla sivistyneesti. Lukulasit saat kuitenkin huolehtia itse, kaikkea en sentään minäkään voi lainata.
Toivottavasti Meghan-vihaaja ei tule retriittiin! Haluaisin keskustella ainakin piilossa jossain aitan takana, Englannin kuninkaallisista ja miksei myös Ruotsinkin, positiiviseen sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko kellään kesken jääneitä kirjoja mukan? Nyt iski kirjakriisi. Kun pitäisi nopeasti muuttua sivistyneeksi ja älykkääksi! Haluan nimittäin nostaa tasoani.
Ei huolta, täältä löytyy! Voin ottaa harlekiinisarjani mukaan! Sarjaan kuulluu mm. Ylämaan taika, Yksinäiset vuoret, Kaukaisuuden kutsu ja muita taattua laatukirjallisuuden klassikoita. Voin lainata myös taskulamppuani jos haluat lukea peiton alla sivistyneesti. Lukulasit saat kuitenkin huolehtia itse, kaikkea en sentään minäkään voi lainata.
Voi kuinka herttaista sinulta! Kiitos! Onko sulla kynää, niin voin tavuttaa helpommin.
En voi lähteä mukaan. Vihaan äitiäni enkä voi jostakin Porvoosta käsin haukkua häntä p:ksi, kuten joka päivä teen. Tukiasema on missä sattuu. Eikä äitini opettanut minua ottamaan varalaturia mukaan, vaan haukkui aina tyhmäksi.
Harmi kun minun piti mennä röihin, enkä päässytkään tulemaan.