Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
561/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikämandoliini on ihan kohta siellä. Tai onhan meitä kaksi, sillä tuon ihq masuasukin <3 mukanani! Masuasukin <3 kanssa haluamme antaa jaxuhalit kaikille kovia kokeneille. Varsinkin sille nokkospuskassa kieriskelevälle. Älkää säikkykö hajua, mulla on vaan oksupuksu mukana, kärsin pahoinvoinnista aika lailla. Varsinkin grillin ja savun haju etoo, enkä siedä vahvoja hajusteitakaan. Oksu kuitenkin yleensä osuu puksuun enkä yöki kovin äänekkäästi.

Vierailija
562/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää selvittää tieteellisesti ensin miten se saunanuunin saa syttymään, sytykkeet pääle vai puiden alle.

mies 45 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun liiterissä ja luen vanhoja apu-lehtiä. Kyllä 80-luvulla kaikki oli niin paljon paremmin.

Vierailija
564/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko kellään kesken jääneitä kirjoja mukan? Nyt iski kirjakriisi. Kun pitäisi nopeasti muuttua sivistyneeksi ja älykkääksi! Haluan nimittäin nostaa tasoani.

Voithan soittaa sille yhdelle AV. retriittiläiselle joka lähti Sähköautolla tulemaan tänne. Jos hän voisi matkan varrelta tuoda niitä kesken jääneitä kirjoja?

Uskoisin että hän on vielä tulomatkalla.

Vierailija
565/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pitää selvittää tieteellisesti ensin miten se saunanuunin saa syttymään, sytykkeet pääle vai puiden alle.

mies 45 

Hyvä insinööri, saunanuunia ei saa sytyttää, ainoastaan puut siellä saunanpesässä. Sytykkeet pitää laittaa puiden päälle ja pesän saa täyttää vain puolilleen. (Tämä on tietysti meille miehille ihan uusi ja vaikeakin asia!) Tv Markku, DI

Vierailija
566/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se Vaihdetaan Appiukkoa-leikki on?

Vierailija
567/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thää ei mee nytten yhtjän hyvim… oom tää..mä josan veneessl ja umpärilö on kislikkoa ja kljat on lopu. Apuva!!!

Vierailija
568/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thää ei mee nytten yhtjän hyvim… oom tää..mä josan veneessl ja umpärilö on kislikkoa ja kljat on lopu. Apuva!!!

Kai siellä nyt joku snorklaaja on? Ainakin hän lupasi osallistua.

Vierailija
569/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se Vesa Keskisen auto on? Senhän piti tulla tänne.

Vierailija
570/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on Sinccis?!!

Se juuttui johonkin pitkään ketjuun vastailemaan jokaiseen viestiin.

Vierailija
571/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYSSS!!! Tää on retriitti! Pitää olla HILJAA!!! Uskotko jo! Leiki vaikka Mooses-vauvaa Niilin kaislikossa, niin aika kuluu ja joku löytää sut, niin kuin se prinsessakin löysi Mooseksen ja vei kotiinsa.

Vierailija
572/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulisi koko suku, jos perhepeti vapaana.

Vierailija
573/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä ilta joten

- huussin tyhjennys

- laiturin maalaus

- portaitten hiominen (huomenna maalataan ja hypitään)

- ikkunojen pesu

- kasvimaan kitkeminen ja kastelu

- ruhohikon leikkaaminen

- saunan puhdistus

- aidan korjaus

En osallistu noista mihinkään. Minullakin on uudet rakennekynnet.

Vierailija
574/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikämandoliini on ihan kohta siellä. Tai onhan meitä kaksi, sillä tuon ihq masuasukin <3 mukanani! Masuasukin <3 kanssa haluamme antaa jaxuhalit kaikille kovia kokeneille. Varsinkin sille nokkospuskassa kieriskelevälle. Älkää säikkykö hajua, mulla on vaan oksupuksu mukana, kärsin pahoinvoinnista aika lailla. Varsinkin grillin ja savun haju etoo, enkä siedä vahvoja hajusteitakaan. Oksu kuitenkin yleensä osuu puksuun enkä yöki kovin äänekkäästi.

Ihanaa, että tekin paasette tulemaan! Ehdinkin tuntea itseni kovin orvoksi kun ainoa toinen raskaanaolija lahti saunaan luomusynnyttamaan. Onneksi oli naisten vuoro. Me olemme masuasukin

Ehtisitko kaymaan teidan masuasukin

Ja tuo minullekin niitä oksupuksuja, minakin saatan voida viela pahoin. Hormonit niin heittelee. Ihanaa, pian nahdaan!

Vierailija
575/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minulle ei kerrottu Että täällä kivetkin puhuvat?

Minä olen introvertti. En nyt yhtään pidä tästä retriitistä.

Vierailija
576/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikämandoliini! 😁😁. Olin unohtanut tuon.

Vierailija
577/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on niin etäinen suhde sisaruksiini etten saa ketään kyytimieheksi niin voinko tulla lentäen vai aiheuttaako se osallistujissa ilmastoahdistusta vai ilmastotiedottomuutta? Täytyy vielä ostaa joku oikealle ihmiselle sopiva mekko, tosin en oikein tiedä millainen olisi hyvä kun en kerrostaloasujana tiedä miten vapaa-aikaa vietetään retriitissä? Toivottavasti meillä kaikilla on mukavaa ja mikä ettei ellei sinne tule ketään julkisuudesta tuttua henkilöä ketä kukaan ei missään nimessä halua tavata eikä kellään ole mukanaan vaativaa vauvaa. Voin ehkä vähän myöhästyä koska minun pitää etsiä vielä muutamat suositut  tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia. Suuntaan kysymykseni niistä kaupan kassalle niin eiköhän ne löydy!

Vierailija
578/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikämandoliini! 😁😁. Olin unohtanut tuon.

Teikätamburiini tarvii pientä muistinvirkistystä.

Vierailija
579/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei vaan kaikille! Tulen vähän myöhässä mutta tulossa kuitenkin! Tuskin pahastunette jos otan aikamiespoikani peräkammarista mukaan! Harvoin saan häntä houkuteltua ihmisten ilmoille mutta nyt tuntuu innostuvan kun kuuli mitä syötävää tarjolla. Ottaa toki pelikonsolinsa ja kuulosuojaimet -vai mitkä ne nyt onkaan- mukaan jotta ei liikaa häiriinny ja pitkästy. Hän on siis vapaa, mutta älkää nyt innostuko yh:t ja muut vakiintumattomat; olen todella tarkka mahdollisten miniäkokelaiden suhteen. 

Tämäpä iloinen yllätys. Nyt minullakin on kerrankin mahdollisuus tavata elämä rakkaus. Olen tällainen kilttinainen ja hyvin ujo aluksi. Jännemiehet eivät minusta koskaan kiinnostu. Ehkäpä uskaltaisin kerrankin olla rohkea. Lähestyn häntä jos vaan annat luvan. Olen siis hyvin luotettava ja vielä neitsytkin joten kelpaisin varmasti. 

( Kirjoitettu vielä aika tosissaan, kun kuvaa tilannettani, myönnetään)

Vierailija
580/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähen mielelläni mukaan. Mun mies lupas tehdä meistä rikkaita mutta hinta on niin hirveä että retriitti kyllä kotiolot voittaa.  Pitäiskö jo etukäteen sopia montako palaa wc paperia / kerta saa käyttää ja kuivataanko talouspaperit? Mä voisin viedä kaikki jämäruoat ja tyhjät pullot mukanani niin olisin askeleen lähempänä rikasta elämää.