AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Anoppi kuitenkin laittaa evääksi jotakin nakkeja ja kaalikääryleitä! Ajatelkaa. Ei yhtään mitään terveellistä. Vaikka mä olen sata kertaa sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Teen makaroonilaatikon mukaan, riittääkö 400 grammaa jauhenlihaa?
Yhdelle syöjälle riittää lounaaksi. Muista, että peset jauhelihan kunnolla linkousta unohtamatta
Voitteks te sitten hoitaa kaksi päivää meidän lapsia? Me käydään miehen kanssa terassilla yksillä, kun viimeksi ollaan päästy viikko sitten!
Keksikää joku uusi paikka. Ei enää Porvoota. En lähde mukaan, jos Porvoo on ainoa vaihtoehto.
Voisiko joku Vantaalla asuva ottaa minut mukaan Porvoon mökkiretriitille? Olen etsinyt sopivaa jo pitkään ja mistään ei löydy sopivaa, joten nyt sitten etsin ihmistä, joka ottaisi minut mukaan Porvoon mökkiretriitille ja ainoa toive, että hän asuisi Vantaalla tai helsingissÄ. Onko täällä ketään, joka voisi ottaa minut mukaan Porvoon mökkiretriitille?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku Vantaalla asuva ottaa minut mukaan Porvoon mökkiretriitille? Olen etsinyt sopivaa jo pitkään ja mistään ei löydy sopivaa, joten nyt sitten etsin ihmistä, joka ottaisi minut mukaan Porvoon mökkiretriitille ja ainoa toive, että hän asuisi Vantaalla tai helsingissÄ. Onko täällä ketään, joka voisi ottaa minut mukaan Porvoon mökkiretriitille?
Minne olet menossa? Se kannattaisi kertoa? Oletko minne menossa? Kerropa minne viedään?
En tuu jollei oo vegaanisia ruokavaihtoehtoja vegaaneille.
Saunassa ei sitten istuta polvet koukussa lettu näkyvissä vaan siveästi reidet tiukasti yhdessä.
Oon mukana jos se latino tulee 🙋🏼♀️
Voiko saunan lauteista tulla raskaaksi??
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsit, toivottavasti voi!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä maksat että joku ottaa sinut mukaan? Maksatko reilusti että joku ottaa sinut kyytiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sitten tuu saunaan jos voi. T: Viiden mummu
Kenen mökille mennään, kai sillä on varaa tarjota meille ruoat ja juomat? Ollaan aika kovia syömään ja varsinkin juomaan, mutta ei oikein omia jaksaisi kantaa...
Minä löhden mukaan! Miesystäväni heittää mut autolla. Voisinko saada jonkun puhelinnumeron, johon voin soittaa ja pyytää hakemaan, jos mies taas jättää minut kesken kyydistä jonnekin aution maantien varteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sitten tuu saunaan jos voi. T: Viiden mummu
Jos istuu siveästi ’naisten’ puolella ni ei varmaan voi mut minä ainaskin yritän päästä sen latinomiehen syliin ja sit raskautua lauteista. En malta odottaa 🙋🏼♀️
Raha ei ole ongelma vaan pitäisi löytää ihminen joka vie minut Porvoon mökkiretriitille. Löytyisikö ketään, joka veisi minut Porvoon mökkiretriitille.Viejän pitäisi asua Helsingissä tai Vantaalla.
Onko siellä mökki täynnä entisiä hoitojani js niiden tyttöystäviä, jotks liittoutuvst minus vastaan? En halua tulla, jos on. Deittini on myös muuttunut jotenkin etäisemmäksi, eikä hänkään ehkä pidä minulle siellä seuraa.
Hybä että tulette, tarvitsen työvoimaa huussin tyhjentämiseen ja kasvimaan kitkemiseeen. Älkää laittako rakennekynsiä.
Sopiiko että on sekasauna ilman uikkareita?