Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
541/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kohta, heti kun olen tehnyt testamentin ja lapseni perinnöttömiksi. Jos siellä mökillä vaikka sattuisi jotain. Mulla on uusi suhde ja yritetään raskautua. Olen 42v. Mitä mieltä olette?

Vierailija
542/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan tuota lähteä, mutta vain oikealle mökille. Ei siis mitään mielikuvitusmökkeilyä sohvalta ja homeisen koneen äärestä käsin. :) Näitä lähtijöitä varmaan olisikin jo huomattavasti vähemmän kuin tässä ketjussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan tuota lähteä, mutta vain oikealle mökille. Ei siis mitään mielikuvitusmökkeilyä sohvalta ja homeisen koneen äärestä käsin. :) Näitä lähtijöitä varmaan olisikin jo huomattavasti vähemmän kuin tässä ketjussa. 

Tosin retriitti se ei varmastikaan olisi. Mut myös tässä ketjussa tuntuu olevan kohtuullisen menevää settiä ollakseen retriitti.

Vierailija
544/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen kohta, heti kun olen tehnyt testamentin ja lapseni perinnöttömiksi. Jos siellä mökillä vaikka sattuisi jotain. Mulla on uusi suhde ja yritetään raskautua. Olen 42v. Mitä mieltä olette?

Tule äkkiä, pian alkaa luento lasten valmistamisesta. Ja täällä on paljon akateemisia, voimme neuvoa tuossa perinnöttömäksi teossa.

Vierailija
545/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna osoite mä tuun ku saan kyydin ! Crocsit on jo jalassa ja samoin lyhyimmät sortsit mitkä HenkkaMaukalta löytyi. Ostin grillitassuja, sipsejä, limsaa ja kaljaa. En mitään aamuksi mutta kuka nyt syö jotain aamupalaa?

Vierailija
546/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin voisin poiketa kahvipaketin ja Marie keksien kera, ajellaan tässä lähisöllä

Kahvi pitää olla luomua ja keksit gluteenittomia vegekeksejä, muuten minä en ainakaan syö. Anopille kyllä kelpaa, mutta ei se mitään tarvitse, on tuollainen norsu.

Vierailija
547/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule äkkiä, pian alkaa luento lasten valmistamisesta. Ja täällä on paljon akateemisia, voimme neuvoa tuossa perinnöttömäksi teossa.

Tiedättekö, ne lapset pitää tehdä itse! Ootko nyt ihan varma, että jaksat. Se sektion vaatiminenkin on niin työlästä.

Vierailija
548/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virtuaalihalaus täältä! Nyt ehdin onnipussiin, koska te autatte testamentin laatimisessa. Voisiko vauvanvalmistuskurssin ajankohtaa siirtää puolella tunnilla vai haittaako, että tulen myöhässä?

Vierailija
549/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä ilta joten

- huussin tyhjennys

- laiturin maalaus

- portaitten hiominen (huomenna maalataan ja hypitään)

- ikkunojen pesu

- kasvimaan kitkeminen ja kastelu

- ruhohikon leikkaaminen

- saunan puhdistus

- aidan korjaus

Vierailija
550/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin retriitti se ei varmastikaan olisi. Mut myös tässä ketjussa tuntuu olevan kohtuullisen menevää settiä ollakseen retriitti.

Tämä onkin keskusteluretriitti eikä hiljaisuuden retriitti. :)

Vierailija
551/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vielä ilta joten

- huussin tyhjennys

- laiturin maalaus

- portaitten hiominen (huomenna maalataan ja hypitään)

- ikkunojen pesu

- kasvimaan kitkeminen ja kastelu

- ruhohikon leikkaaminen

- saunan puhdistus

- aidan korjaus

palkaksi kuppi kahvia ja ilmainen sauna

Vierailija
552/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virtuaalihalaus täältä! Nyt ehdin onnipussiin, koska te autatte testamentin laatimisessa. Voisiko vauvanvalmistuskurssin ajankohtaa siirtää puolella tunnilla vai haittaako, että tulen myöhässä?

Siirretään, ehdit kyllä, halipusut!😇😇😇😇😇😇

Vierailija
553/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Help. Kuka tulee hakeen mut täältä nokkospuskasta? Tipuin yöllä tosta riippukeinusta ja sain tyrän ja välilevynpullistuman. Ei se riippumatto teekkään naista riippumattomammaksi.

Sitä en tiedä kuka sinut sieltä pois hakee? Nokkoset pistelee ikävästi.

Tarvitko lääkäriä? Olen nähnyt täällä ainakin yhden terveyskeskuslääkärin.

Vierailija
554/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin keskusteluretriitti eikä hiljaisuuden retriitti. :)

OT: Okei, mulle uutta tietoa! Oon yhdistänyt vetäytymiseen, rauhaan ja hyvinvointiin ym. 

Vierailija
555/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Nyt vasta heräsin! Luin pitkälle yöhön taskulampun valossa peittoni alla harlekiini rakkausromaania. Kiihkeän kohtauksen (kirjassa olevan tietysti) kestäessä ja kestäessä, en voinut lopettaa vaan luin kirjan sen traagiseen loppuun (morsian oli köyhä orpo tyttörukka; mutta sinnikäs ja ah niin pippurinen, sulhanen  korskea ja alkuun hieman ylimielinen mutta loppua kohden selvisi, että suojakuorihan se oli, ja sulatti pippurisen tytön sydämen! Onneksi sulho oli myös rikas hevostilan perijä ja heidän tarinansa sai onnellisen ja kiihkeän lopun.)  Laatukirjallisuuden ystäville voin suositella tätä romaania! Ihanan virkistävä ja käänteissään yllättävä! Voin lainata halukkaille!

Se kirja ei sinulta jäänyt kesken.

Vierailija
556/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin ton sammuneen hikisen vaihdevuositädin kanssa samaan huoneeseen niin sain olla rauhassa hyttysiltä... haju kyllä vähän häiritsi.

Minuako tarkoitat?

Aune 46v.

Vierailija
557/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille! Tulen vähän myöhässä mutta tulossa kuitenkin! Tuskin pahastunette jos otan aikamiespoikani peräkammarista mukaan! Harvoin saan häntä houkuteltua ihmisten ilmoille mutta nyt tuntuu innostuvan kun kuuli mitä syötävää tarjolla. Ottaa toki pelikonsolinsa ja kuulosuojaimet -vai mitkä ne nyt onkaan- mukaan jotta ei liikaa häiriinny ja pitkästy. Hän on siis vapaa, mutta älkää nyt innostuko yh:t ja muut vakiintumattomat; olen todella tarkka mahdollisten miniäkokelaiden suhteen. 

Vierailija
558/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin ton sammuneen hikisen vaihdevuositädin kanssa samaan huoneeseen niin sain olla rauhassa hyttysiltä... haju kyllä vähän häiritsi.

Minuako tarkoitat?

Aune 46v.

Tää on trolli. 

Koska KUKAAN 60- ja 70-luvulla syntynyt ei ole Aune.

En tiedä huonekaverin nimeä, mutta olen itse 55-vuotias, ja nimeni on Päivi. Eikä kukaan kavereistani ole Aune.

Ja oon itsekin siis vaihdevuosissa, mutta hormonilaastarit ja -pillerit pitää itseni suht hiettömänä.

Vierailija
559/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuako tarkoitat?

Aune 46v.

Tää on trolli. 

Koska KUKAAN 60- ja 70-luvulla syntynyt ei ole Aune.

En tiedä huonekaverin nimeä, mutta olen itse 55-vuotias, ja nimeni on Päivi. Eikä kukaan kavereistani ole Aune.

Ja oon itsekin siis vaihdevuosissa, mutta hormonilaastarit ja -pillerit pitää itseni suht hiettömänä.

Minäpä tunnen Aunen, joka on vähän päälle viisikymppinen. Poikkeuksia on. Toinen tuntemani Aune on 60v. Heidän vaihdevuosistaan en kyllä tiedä. Ja ovatko siellä retriitissä, toki akateemisia ovat ja viehkeästi liikkuvia ja asiallisesti artikuloivia, joten hyvinkin voivat siellä jo saunaa lämmittää.

Vierailija
560/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kellään kesken jääneitä kirjoja mukan? Nyt iski kirjakriisi. Kun pitäisi nopeasti muuttua sivistyneeksi ja älykkääksi! Haluan nimittäin nostaa tasoani.