Miten pudottaa 1 kg painoa pysyvästi?
Painan nyt 68kg
Haluaisin painaa 67kg
Laihdunkin, mutta paino on sama kuin ennen jo viikon päästä pudotuksesta.
Syön vähän ja terveellisesti..
Viikonloppuisin syön pullan tai leivoksen kahvin kanssa.
Olen 56v kaunis nainen.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ihmissuhteet auttavat myö painonhallinnassa, onko ne kunnsa, seksi yms. mielihyvää tuottava energiankulutus?
Kaikki kunnossa.
Olen 56v
Nuorena paino tippui helposti
Painoin ikävuosina 20-50v noin 60kg
Olen 170cm
Ap
Mainitsin jo että syön vain kerran viikossa herkun...
Käyn salilla 2krt viikko
Syön aamulla puuron , sit lounas nutrilett patukka, illalla salaatti hyvillä proteiineilla.
Sama toistuu ma-pe
Syön lämmintä ruokaa viikonloppuisin, esim keittoja
Muistaisin lukeneeni, että tuollainen kevyt syömienen (mitä teet arkena) ei edesaura painonpudotusta vaan voi hidastaa sitä.
Jos siit söisit arkenakin lämmintä ruokaa? Vaikka kanaa ja kasviksia, lisukkeena salaattia.
Tuollainen salilla treenailu pari kertaa viikossa ei kuluta niin paljoa mitä mammat luulevat. Sinuna ostaisin kotiin vaikka cross trainerin jolla vatkaisin menemään joka päivä vähintään sen vartin. Selkä suorana ja vatsa tiukkana vatkailet hien pintaan, niin saat korsetin kuntoon. Tämä oma kokemukseni.
Tuttuni osti kotiin kuntopyörän jolla polki päivittäin. Teki sellaisen rutiinin, että töiden jälkeen polki puoli tuntia. Painoa lähti pienessä ajassa viisi kiloa ja vaatekoko pieneni.
Ihmiset eivät myöskään ymmärrä kuinka paljon ylimääräistä energiaa juomalla saa. Esimerkiksi tuoremehut ei ole kevyitä, vaikka kuinka purkissa lukee, että on vain hedelmän oma sokeri. Sokeri on aina sokeria.
Se viinin ja muun alkoholin lipittely myös pois, jos haluaa karsia turhaa energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mainitsin jo että syön vain kerran viikossa herkun...
Käyn salilla 2krt viikko
Syön aamulla puuron , sit lounas nutrilett patukka, illalla salaatti hyvillä proteiineilla.
Sama toistuu ma-pe
Syön lämmintä ruokaa viikonloppuisin, esim keittoja
Eli olet myös syömishäiriöinen.
Johan se paino normaalisti heittelee kilon jopa vuorokaudessa.
Mulla ainakin paino vaihtelee n. 5 kiloa molmepiin suuntiin.
Kahvin ryystäminen pois plus lisukkeet.
Mite se arkiliikunta. Jos ajaa autolla salille kahdesti viikossa, on se aika joutavaa.
Pyöräilyä ja kävelyä. Polttaa tasaisesti, mutta hitaasti.
Minäminäminäminunläskitminäminä!!! Keskity elämiseen!
Mä ottaisin sukat pois mutta en tiedä auttaako sama sua ap?
Hyvät ihmissuhteet auttavat myö painonhallinnassa, onko ne kunnsa, seksi yms. mielihyvää tuottava energiankulutus?