AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Ajattelen, miten päästäisiin turvallisesti perille, eikä aiheutettaisi raksamiehille ja kadunkunnostajille terveydellistä haittaa tai jopa sairaskohtauksia, jos äityvät kovastikin viheltämään meille, kun mennään mökkiretrettiin.
Pitäisikö ottaa yhteys VR:ään ja Onnipussiin, että peittävät ikkunat pimennysverholla junavaunuista ja bussista, ettei kenenkään terveys vaarantuisi, jos sattuu jossakin olemaan rakennustyömaa tai tien kunnossapito, se miesten kova viheltäminen kun käy sydämen ja keuhkojen päälle.
Minä en sitten kuskaile teitä autottomia.
Olen viimeisilläni raskaana ja tulen heti, kun lapsivesi on lähtenyt!
Voisiko miehet täyttää etukäteen sellaiset tasotestilomakkeet? Harkitsen alkaa parisuhteeseen parhaan saaliin kanssa.
Eihän siinä lopulta tarvitse edes paljoa kysellä, riittää kun on pituus, vuositulo ja leuan muoto.
Jos lomakkeet saa ajoissa niin ehdin tehdä valinnan ja ilmoittaa valituksi tulleelle.
Oi kun odotan että saamme olla loppuelämämme yhdessä ja katsella kylmästi toisiamme aamiaispöydän yli!
Tietysti jos hänen tasonsa laskisi suhteen aikana niin vaihdan uuteen, mutta se on sitten sen ajan murhe.
Vierailija kirjoitti:
Onko mökin lähistöllä pehmeää sammalikkoa, laskettu aikani sattuu viikonlopulle ja aikeissa olisi metsäsynnytys luomuna?
Oletko ajatellut vesisynnytystä? Siellä käsittääkseni on hyvä rantsu ja samalla voit katsella pilvetöntä taivasta. Ja lokit kirkuvat samaan tahtiin, kun sulle tulee supistus.
Toimiiks siellä netti? Mun tarvii tsekata, mitä miehen Facessa näkyy. Kassatyttö pyysi se kaveriksi ja nyt mies tykkää ihan hulluna sen jokaisesta postauksesta!
Jos siellä pitää sahata joku lauta eikä siellä ole sahaa?
Mitä sitten tehdään?
Voidaan sitten illalla leikkiä sitä kivaa leikkiä, missä korvataan sanoja sanalla ’appiukko’.
Se on niin pistämättömän hassu leikki, ihan pissat tulee housuun jo sitä ajatellessa! 😂
Kai siellä on helle? Jos ei ole, niin en tule mukaan. Saa sitä palella talvellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mökin lähistöllä pehmeää sammalikkoa, laskettu aikani sattuu viikonlopulle ja aikeissa olisi metsäsynnytys luomuna?
Oletko ajatellut vesisynnytystä? Siellä käsittääkseni on hyvä rantsu ja samalla voit katsella pilvetöntä taivasta. Ja lokit kirkuvat samaan tahtiin, kun sulle tulee supistus.
Hei hyvä idea, vauvan voi pyydystää sitten esim. rapumertaan!
Vierailija kirjoitti:
Kai siellä on helle? Jos ei ole, niin en tule mukaan. Saa sitä palella talvellakin.
Minä taas en tule, jos on hellettä.
Voikohan sieltä löytää kumppanin viikonlopun aikana?
Nostetaanpas vähän vaatimustasoa! Sovitaanko, että tänä vuonna tehdään Kalevauvalle pari uutta biisiä meidän mökkiviikonlopusta?
Mieheni on arkkitehti ja käski kysyä, että onko siellä mökissä parketti vai illuminaatti?
Mikä on typerä tekosyysi olla lähtemättä?
Vierailija kirjoitti:
Nostetaanpas vähän vaatimustasoa! Sovitaanko, että tänä vuonna tehdään Kalevauvalle pari uutta biisiä meidän mökkiviikonlopusta?
Sovittu! Mulle sopii myös, että pyydetään heidät mukaan. Tulisi ihan uudenlainen formaatti: lauluja livekeskusteluista. Ja saataisiin myös komeita miehiä paikalle.
Minä asun vuokralla. En tiedä kehtaanko tulla.
Vierailija kirjoitti:
Hei, onks kukaan muistanut pyytää modea mukaan?
Ei todella. Se rajoittaa sananvapautta. Mitä me siellä sitten puhuttaisiin - säästäkö?
Ja mode ei tykkää kilteistä miehistä, jonka koti on tiptop ja hänellä aasialainen sädehtivän sievä vaimo ja vielä hoikka.
Ollaan me naiset ainakin solidaarisia, ainakin niille miehelle joka remppaa jatkuvasti 300v vanhaa taloa ja korjaa autoa, vaikka vaimo nalkuttaa kotitöistä.
Rakennellaanko siellä Tonttuovia? Se olisi minusta kivaa askartelua.