AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Kiva saada taas tänäkin vuonna koko remmi koolle! En ole nähnyt teitä vuoteen. Olen nykyään rakkaustohtori ja erosin juuri miehestäni, jonka tapasin 11 kuukautta sitten. Mukaan tulee meidän 1 kuukauden ikäinen rakkauspakkauksemme!
Vierailija kirjoitti:
Haluan että keskustellaan Emmerdalen juonikäänteistä.
Ei, ei keskustella siitä. Puhutaan mieluummin yliopiston psykologian pääsykokeista, jotka ovat ensi vuonna.
Mä hamstraan meille kaikkea kivaa S-ryhmän -60%-alesta!
Vierailija kirjoitti:
Mä hamstraan meille kaikkea kivaa S-ryhmän -60%-alesta!
Jännää! Mikä sun taktiikka on?
Vierailija kirjoitti:
Ai HOME paita? Emmä ainakaan laita mitään kusista wt homepaitaa päälleni.
En suosittele mitäön HOME-paitoja, ottaa nyt ihan omaa hyvyyttään joku tauti itselleen, saattaa olla jotain kasvustoa, josta ei jää edes lapsille perintöä, vaikka tekisi testamentin. Ei ainakaan, jos vanhemmat kuuluvat suuriin ikäluokkiin.
Ja sitten kitataan sitä hopeavettä ja kuvitellaan olevan kaksikielisiä ja puhutaan ruottia, kuin paremmatkin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan että keskustellaan Emmerdalen juonikäänteistä.
Ei, ei keskustella siitä. Puhutaan mieluummin yliopiston psykologian pääsykokeista, jotka ovat ensi vuonna.
Sen takia mä en voikaan tulla! Mun täytyy lukea niihin, vaikka valintakoetietoja ei ole vielä julkaistu. Muuten en pääse ensi vuonnakaan.
Hei, onks kukaan muistanut pyytää modea mukaan?
Miten OKV, Xenia ja Kalastajan vaimo? Onks bloggarit tulossa myös?
Vierailija kirjoitti:
Ei me oteta sitä! Sen kanssa ei tiedä yhtään mistä voi puhua.
Se ajaa kaikki kiltti miehet pois.
Eikä voida puhua yo-kirjoituksista. Mulla on kato äm män paperit.
Entä mikä on paras tapa saada kärpäset hen giltä?
Vierailija kirjoitti:
Tuli näköjään pyytämättäkin. :)
Tämä AV.n retriitti on kuin lottovoitto. Onneksi olen syntynyt Suomeen.
Mua pelottaa... Onkohan siellä yli 35 asteen märkälämpötila? Jos on, niin minä viivyn vain vajaat pari tuntia.
Minäpä muuten herään joka aamu klo 03:00. Ettäs tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä muuten herään joka aamu klo 03:00. Ettäs tiedätte.
Ootko Taina?
Minä tarvisin uudet bikinikuvat Tinderiin. Kuka ottaa? Voitais kyllä jutella siitäkin mikä miehiä vaivaa, kun en mä löydä sieltä muuta kun sellaisia jotka sitten pump & dump.
Kummat on paremmat, mustat stringibikinit vai valkoiset aika läpinäkyvät?
Mikä on teidän tekosyynne jäädä pois retriitistä?
Vierailija kirjoitti:
Ei viittitä ottaa sitä mukaan. Se on aina niin hirveä niuhottaja. Heti, kun joku vähänkin ilmoittaa jutun asiattomaksi, se pistää sen heti poikki. Sillä ei ole huumorintajua.
Voinko tulla mukaan, vaikka edelleenkin kadun, että päästin 80-luvulla naisen karkuun?
Pukeudun norsukukkarooni ja kävelen jokaisen raksan ohi ja odotan kuulevani vislauksia!
Mitä te teette mökillä vapaa-aikana?