Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pizza Online boikottiin - ostakaa suoraan pizzeriasta

Vierailija
04.07.2019 |

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä haetaan tilaukseen "hienoutta" kun nuoriso asiakkaat ja yrittäjälle kallista.

Vierailija
42/93 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se noiden vähän pakko käyttää pizza-onlinea kun kilpailu on niin kovaa. Meidänkin alueella on varmaan viisi pizzeriaa, joissa on just saman makuiset lätyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tekemällä tehty juttu. 

Yle ei saa aikaiseksi noin venytettyä ja itseään toistavaa luettavaa aikaiseksi silloin, kun aihetta olisikin. Nyt on sitten tehty jostain pitserioista noin pitkä juttu! 

Olisiko se suurin ongelma kuitenkin se, että pitserian pojat eivät osaa laskea tai lukea? Tuolla on monesti mainittu, mistä palkkiosummat ym. muodostuvat, mutta aina vaan tuntuu olevan kavereille hepreaa. 

Ei ehkä kannata ruveta yrittäjäksi Suomessa, jossei edes peruskoulun matikka ole hallussa.

Vierailija
44/93 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole kilpailevaa palvelua olemassa? Nyt innokas koodarifirma hommiin.

Pizza kannattaa siis tilata puhelimella tai syödä paikan päällä

Ohjelmana tuollaisen palvelun teko ei ole mahdoton tehtävä eikä myöskään sen ylläpito. Mutta sitten pitäisä myydä tämä palvelu eri pitserioille ja se on aikaa vievää puuhaa.

Mutta isoin ongelma on saada uusi palvelu ison yleisön tietoon ja saada heidät tutusta palvelusta uuden palvelun käyttäjäksi. 

Jutussa kävi ilmi, että kilpaileva halvemp plavelu on olemassa, mutta se ei vaan lähtenyt käyntiin.

On se nykykoodareille ihan naurettavan vaikee juttu saada edes jotain tuollaista aikaiseksi.

Mitä? Veikö joku nykykoodari sulta työpaikan vai naisen vai molemmat?

Vierailija
45/93 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzeriat voivat ihan itsekin teettää tuollaisen palvelun ja maksaa sen - yhdessä tai erikseen. Samoin kuin maksaa markkinointimaksut, jotka ovat melkoiset. Miksi eivät tee niin?

Vierailija
46/93 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle ei saa aikaiseksi noin venytettyä ja itseään toistavaa luettavaa aikaiseksi silloin, kun aihetta olisikin. Nyt on sitten tehty jostain pitserioista noin pitkä juttu! 

Olisiko se suurin ongelma kuitenkin se, että pitserian pojat eivät osaa laskea tai lukea? Tuolla on monesti mainittu, mistä palkkiosummat ym. muodostuvat, mutta aina vaan tuntuu olevan kavereille hepreaa. 

Ei ehkä kannata ruveta yrittäjäksi Suomessa, jossei edes peruskoulun matikka ole hallussa.

Olen itse markkinointialla ja olen huomannut sen, että yrittäjien mielestä mainonnan pitää kirjaimellisesti olla ilmaista. Sen luokan näkyvyys kuin pizza onlinella on, maksaa todella paljon. Samoin palvelun suunnittelu ja kehittäminen. Esim. kun tuollaiseen palveluun tehdään pienikin muutos, se maksaa tuhansia, jopa kymmeniä tuhansia. Jonkun tuo kaikki pitää maksaa.

Miksihän yrittäjät eivät siirrä kuluja kuljetusmaksuihin? Sen pitäisi onnistua, vaikka pizzojen pitää olla saman hintaisia ravintolassa ja pizza onlinessa.

Vierailija
47/93 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmana tuollaisen palvelun teko ei ole mahdoton tehtävä eikä myöskään sen ylläpito. Mutta sitten pitäisä myydä tämä palvelu eri pitserioille ja se on aikaa vievää puuhaa.

Mutta isoin ongelma on saada uusi palvelu ison yleisön tietoon ja saada heidät tutusta palvelusta uuden palvelun käyttäjäksi. 

Jutussa kävi ilmi, että kilpaileva halvemp plavelu on olemassa, mutta se ei vaan lähtenyt käyntiin.

On se nykykoodareille ihan naurettavan vaikee juttu saada edes jotain tuollaista aikaiseksi.

Ei vaikea vaan kallis. Puhutaan kuukausien työstä ja jokainen työtunti maksaa. Eikä sen palvelun valmistuminen riitä vielä mihinkään. Sitten pitää markkinoida palvelu pizzerioille. Se maksaa. Sitten pitää kuluttaa tähtitieteelliset summat että palvelun saa yhtä näkyvästi googleen kuin pizza online. Vasta sen jälkeen (eli useamman vuoden) nämä "nykykoodarit" alkavat saada palkkaa käyttämästään ajasta. Miksihän kukaan ei ole lähtenyt siihen?

Pizza online oli ensimmäinen joka tajusi että tälle palvelulle on kysyntää, mutta ei sekään työ ole ilmaista ollut.

Vierailija
48/93 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaana koen myös, että minut pakotetaan käyttämään Pizza-onlinea. En todellakaan haluais, mutta jos kaikki pitseriat toimittavat sitä kautta, niin minkäs teet. Googlaan lähimmän pitserian ja ensimmäiset viisi tulosta on Pizza-Onlinen mainoslinkkejä. Sen jälkeen tuloksia kahlaamalla lähimpiä pitserioita ei välttämättä edes löydy Googlesta! Nälissään ei myöskään kiinnosta hirveästi mikään strateginen kikkailu, vaan sitä sit klikkaa tohon Pizza-Onlinen ärsyttävään riistohel*ettiin, vaikka asia kuinka v*tuttais.

Oon odottanu, että palvelu katoaa ja poistuu markkinoilta, mutta tässä jutussa annettu kuva sen markkina-aseman vahvistumisesta kyllä viittais siihen, ettei se poistu ikinä...

Oon jopa vanhojen kunnon postilaatikkoon ilmestyvien paperisten pitsamainosten kannalla nyt.

Boikotoikaa Pizza-Onlinea!

Siis mitä ihmettä? Etsit mieluiten pizzeriaa googlesta ja lähiseutusi pizzerioilla ei edes ole nettisivuja. Ja sitten olet ihan raivona palvelulle joka tarjoaa haluamasi hakutulokset joita et muuten löytäisi. Logiikka?

Vierailija
49/93 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin tuon käytön kun tuli se uudistus tässä vähän aikaa sitten.

Silloin Pizza-online alkoi myös syrjiä näkövammaisia käyttäjiä. Tämä taisi tapahtua huhtikuun alussa.

Vierailija
50/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minusta tässä on myös käytetty kielitaidottomia yrittäjiä hyväksi. Kaikki yrittäjät, jotka ovat pizza-alalla eivät edes ymmärrä kaikkea mitä sopivat. Ja sitten on meitä, jotka yritämme oikeasti yrittää. Kilpailu on aivan vääristynyt.

Pizzaonline omistaa foodoran, turkissa yemeksepeti.com ja monia muita. Googlatkaa. Myös pizzalähetit #justiceforcouries tyypit ovat kusessa.

Aluehallintovirasto kiertää aika hyvin ravintoloita. Verottaja tietää nykypäivänä tarkasti millaiset rahavirrat kulkee. Avi on kiertänyt meidän ravintolassa 2 kertaa 3. vuoden aikana. Eli harmaa talous on kyllä valvonnan alla. 

Mekin palkkaisimme heti suomalaisen työntekijät, jos vaan saataisin se korvaus työstä. Tällä hetkellä pahasti miinuksella.

Minulle riittäisi ihan normaali palkka, mutta jos saan 1300e/14h päivässä töitä ilman lomia ei oikein mene nallekarkit tasan. En halua vielä luovuttaa. Koska never ever keep up. Siihen tarvitaan nyt teitä kuluttajia tekemään ratkaisu. Mitä haluatte jatkossa.

Katsokaa tori.fi siellä myydään kasapäin pizzerioita. Alkakaa yrittämään meidän kanssa ja pistetään onlinet kuriin :P 

Minusta on erikoista, että pizzaonline ei ole antanut mitään kunnon vastinetta tähän kohuun.

Lisäksi he eivät oikeasti päästä meitä yrittäjiä juttelemaan kanssaan. 

Vierailija
51/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän yrittäjät eivät siirrä kuluja kuljetusmaksuihin? Sen pitäisi onnistua, vaikka pizzojen pitää olla saman hintaisia ravintolassa ja pizza onlinessa.[/quote]

Vastaus kysymykseen. Olen yrittänyt tehdä kuljetusmaksuista suurempia, mutta edelleen kuitissa tieto ilman kuljetusmaksua. Emme saa mitään kontaktia sinne asiakaspalveluun. Aina asiakaspalvelija laittaa viestiä "toimistolle" mutta toimistolta ei hoideta näitä asioita. 

Meillä myös tilityksiä jäänyt nyt 2 viikolta saamatta. 

Vierailija
52/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen siinä tilanteessa, että silloin harvoin kun haluan tilata pizzan, olen kotona ja tiedän jo valmiiksi lähimmät pizzeriat = numero helppo löyttä. Ja kun otan suoraan listalta ilman mitään tuunauksia, niin hyvin sujuu. Yleensä kyllä kävellään sinne pizzeriaan syömään ihan paikan päälle, ei olla oikein koskaan innostuttu kotiinkuljetuksista (ei sillä että ne olisivat huono juttu, mutta ei vaan tule käytettyä).

Vierailija
53/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on siis kehittänyt toimivan ja suositun myyntikanavan, ja nyt kauhea poru kun ei haluaisi maksaa siitä mitään? Ei muuta kun myymään itse ne harmaan talouden lätyt ilman välikäsiä, kukaan ei sitä kiellä.

Vierailija
54/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse markkinointialla ja olen huomannut sen, että yrittäjien mielestä mainonnan pitää kirjaimellisesti olla ilmaista. Sen luokan näkyvyys kuin pizza onlinella on, maksaa todella paljon. Samoin palvelun suunnittelu ja kehittäminen. Esim. kun tuollaiseen palveluun tehdään pienikin muutos, se maksaa tuhansia, jopa kymmeniä tuhansia. Jonkun tuo kaikki pitää maksaa.

Miksihän yrittäjät eivät siirrä kuluja kuljetusmaksuihin? Sen pitäisi onnistua, vaikka pizzojen pitää olla saman hintaisia ravintolassa ja pizza onlinessa.

2€ per pizza on törkeää ryöväystä!

Vierailija
55/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipizzalla sentään oma verkkokauppa

Ostaako joku Kotipizzalta? Se on ihan shaibaa nykyään. Siis paskaa.

Vierailija
56/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ja viimeisen kerran tilasin pizza onlinesta. Lätyn maksoin ja tuli tekstari, että ei voida toimittaa resurssipulan takia, että tilatkaa jostain muualta. Rahat luvattiin palauttaa tililleni, mitä ei luonnollisesti tapahtunut pyynnöistä huolimatta, ennen kuin kerroin laittavani jutun someen ja lehtiin, niin oho rahat tuli saman tien takaisin.

Vierailija
57/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzapossu kirjoitti:

Hei,

Minusta tässä on myös käytetty kielitaidottomia yrittäjiä hyväksi. Kaikki yrittäjät, jotka ovat pizza-alalla eivät edes ymmärrä kaikkea mitä sopivat. Ja sitten on meitä, jotka yritämme oikeasti yrittää. Kilpailu on aivan vääristynyt.

Pizzaonline omistaa foodoran, turkissa yemeksepeti.com ja monia muita. Googlatkaa. Myös pizzalähetit #justiceforcouries tyypit ovat kusessa.

Aluehallintovirasto kiertää aika hyvin ravintoloita. Verottaja tietää nykypäivänä tarkasti millaiset rahavirrat kulkee. Avi on kiertänyt meidän ravintolassa 2 kertaa 3. vuoden aikana. Eli harmaa talous on kyllä valvonnan alla. 

Mekin palkkaisimme heti suomalaisen työntekijät, jos vaan saataisin se korvaus työstä. Tällä hetkellä pahasti miinuksella.

Minulle riittäisi ihan normaali palkka, mutta jos saan 1300e/14h päivässä töitä ilman lomia ei oikein mene nallekarkit tasan. En halua vielä luovuttaa. Koska never ever keep up. Siihen tarvitaan nyt teitä kuluttajia tekemään ratkaisu. Mitä haluatte jatkossa.

Katsokaa tori.fi siellä myydään kasapäin pizzerioita. Alkakaa yrittämään meidän kanssa ja pistetään onlinet kuriin :P 

Minusta on erikoista, että pizzaonline ei ole antanut mitään kunnon vastinetta tähän kohuun.

Lisäksi he eivät oikeasti päästä meitä yrittäjiä juttelemaan kanssaan. 

Nykyaikana tilaukset pitää pystyä tekemään netin kautta. Sille asialle ei vain mahda mitään. Kehitys ei palaa taakse päin.

Jos pizza online on huono palvelu yrittäjille, miksi pizzerioiden omistajat eivät maksa yhdessä samanlaisen palvelun tekemisestä ja markkinoinnista? Mikään ei estä tekemästä tätä.

Vierailija
58/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2€ per pizza on törkeää ryöväystä!

Miksi?

Vierailija
59/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen siinä tilanteessa, että silloin harvoin kun haluan tilata pizzan, olen kotona ja tiedän jo valmiiksi lähimmät pizzeriat = numero helppo löyttä. Ja kun otan suoraan listalta ilman mitään tuunauksia, niin hyvin sujuu. Yleensä kyllä kävellään sinne pizzeriaan syömään ihan paikan päälle, ei olla oikein koskaan innostuttu kotiinkuljetuksista (ei sillä että ne olisivat huono juttu, mutta ei vaan tule käytettyä).

Minä taas tilaan usein, olen muuttanut uudelle paikkakunnalle enkä tiedä paikallisia pizzerioita, haluan tuunata lähes aina oman pizzan ja kotiinkuljetus on se olennaisin juttu heti hyvän maun jälkeen. Jos tilaus pitäisi selittää puhelimessa ja numero etsiä jostain paperimainoksesta, hakisin ruuat mäkkärin autokaistalta.

Vierailija
60/93 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan edes käyttää jotain pizza onlinea? En tajua koko markkinaideaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä