Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pizza Online boikottiin - ostakaa suoraan pizzeriasta

Vierailija
04.07.2019 |

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaana koen myös, että minut pakotetaan käyttämään Pizza-onlinea. En todellakaan haluais, mutta jos kaikki pitseriat toimittavat sitä kautta, niin minkäs teet. Googlaan lähimmän pitserian ja ensimmäiset viisi tulosta on Pizza-Onlinen mainoslinkkejä. Sen jälkeen tuloksia kahlaamalla lähimpiä pitserioita ei välttämättä edes löydy Googlesta! Nälissään ei myöskään kiinnosta hirveästi mikään strateginen kikkailu, vaan sitä sit klikkaa tohon Pizza-Onlinen ärsyttävään riistohel*ettiin, vaikka asia kuinka v*tuttais.

Oon odottanu, että palvelu katoaa ja poistuu markkinoilta, mutta tässä jutussa annettu kuva sen markkina-aseman vahvistumisesta kyllä viittais siihen, ettei se poistu ikinä...

Oon jopa vanhojen kunnon postilaatikkoon ilmestyvien paperisten pitsamainosten kannalla nyt.

Boikotoikaa Pizza-Onlinea!

Siis mitä ihmettä? Etsit mieluiten pizzeriaa googlesta ja lähiseutusi pizzerioilla ei edes ole nettisivuja. Ja sitten olet ihan raivona palvelulle joka tarjoaa haluamasi hakutulokset joita et muuten löytäisi. Logiikka?

Kyllä, jos ei halua tukea onlinea.

Eri

Vierailija
82/93 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän myös foodoraa ja wolttia, niissä kuskit aina jotain muuta kuin kotimaista perää... muusta en tiedä kuin, että sama se kunhan toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on siis kehittänyt toimivan ja suositun myyntikanavan, ja nyt kauhea poru kun ei haluaisi maksaa siitä mitään? Ei muuta kun myymään itse ne harmaan talouden lätyt ilman välikäsiä, kukaan ei sitä kiellä.

Luiko juttua. Ihmiset on aivan vammaisia jos ei ymmärrä että 1e / pizza ei ole reilua yrittäjälle. Online vie enemmän kuin rahaa tassuihinsa kauhova verokarhu.

Vierailija
84/93 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on siis kehittänyt toimivan ja suositun myyntikanavan, ja nyt kauhea poru kun ei haluaisi maksaa siitä mitään? Ei muuta kun myymään itse ne harmaan talouden lätyt ilman välikäsiä, kukaan ei sitä kiellä.

Luiko juttua. Ihmiset on aivan vammaisia jos ei ymmärrä että 1e / pizza ei ole reilua yrittäjälle. Online vie enemmän kuin rahaa tassuihinsa kauhova verokarhu.

Veroja voisi laskea, että yrittäjille jää rahnulia tassuun. Onhan onlinekin yritys.

Vierailija
85/93 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksihän yrittäjät eivät siirrä kuluja kuljetusmaksuihin? Sen pitäisi onnistua, vaikka pizzojen pitää olla saman hintaisia ravintolassa ja pizza onlinessa."

.

.

Miksi ihmeessä ne pitäisi siirtää. Eikö onlinelle riitä monopoliasemassa vähemmän. Vetokarhukin tyytyy vähempään. Online käyttää valta-asemaansa hyväkseen. Ei ole kommentoinut koko uutiseen mitään itsehyväisenä.

Vierailija
86/93 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidankin pistää tilauksen menemään. Pizza Onlinen kautta tietysti! 😁

Pistähän sinä tilaus menemään.

Mä lopetin juuri, eivät saa enään yhtään tonnia multa. Tilaan suoraa pizzeriasta.

T: Tuhansien edestä tilannut

Vierailija
87/93 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten loppuu pitsan tilaaminen. Mähän en soittele sinne, kun se on niin pirun hankalaa saada viestinsä perillä. En saa niiden sanoista selvää, eikä ne mun. Ei kiitos.

Nyt alkoi uusi sivu elämässä. :D

Vierailija
88/93 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veroja voisi laskea, että yrittäjille jää rahnulia tassuun. Onhan onlinekin yritys.

Äly hoi. Verojen alennus olisi meiltä kaikilta pois. Terveyskuluissa yms. Eli mieluummin annat enemmän saksalaiselle yritykselle kuin pitäisit verot samassa???

Vierailija
89/93 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet vammainen.

Vierailija
90/93 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tilannut suoraan pitseriasta ihan vain soittamalla sinne. Jostain syystä nykynuoria ahdistaa asioiminen oikean henkilön kanssa. Kaikki pitäisi hoitua jollakin appsilla.

Vierailija
91/93 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin Pizza-onlinen olevan kotimaisessa omistuksessa. En minä voi ryhtyä sakemanneja elättämään.

Vierailija
92/93 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Google muuten vasta onkin sikakallis yrityksille. Ja Facebook samaten. 

Tiedätkö yhtään kuinka kallis?

Vierailija
93/93 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tilannut suoraan pitseriasta ihan vain soittamalla sinne. Jostain syystä nykynuoria ahdistaa asioiminen oikean henkilön kanssa. Kaikki pitäisi hoitua jollakin appsilla.

On vähän vaiketa tilata tuolta hyvästä lähipizzeriasta kun puhelimeen vastaava osaa noin 5 sanaa suomea, enkä minä osaa sanaakaan turkkia vai mitä lie nyt puhuukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi