Miksi miehet ei kiinnostu minusta, vaikka ei ole edes lapsia?
Eikä niitä enää edes tule, sillä olen 51 vuotias. Ajattelin vielä 5v sitten, että olisin löytänyt tähän mennessä uuden kumppanin, mutta todellisuudessa en ole edes käynyt yksilläkään treffeillä. Erosta on 7 vuotta. Mihinkään tindereihin en kuulu. Ja tarkennan vielä, että vain muutama niljakas vanhempi mies on ehdottanut seksiä hotellihuoneessa (ilm.varattuja). En tod.lämmennyt. Tässä kaikki. Tunnen itseni jo uudestaan neitsyeeksi.
Kommentit (13)
Et ole neitsyt. Neitsyys on myös mielentila ja uskossa esiintyy puhtautena. Mutta tinderiin kaikki ovat menneet. Sieltä sitä pitäisi alkaa muitten kanssa kilpailemaan puolisosta.
Onhan sulle miehet ollu ehdottelemassa hotelliyötä. Ei kelvannnu sulle ja nyt valitat.
Jos sulla ois vaikka neljä lasta miehiä olis koko ajan tyrkyllä. Miesten pää toimii niin.
Aikoinaan naapurilla , yh, oli 5 lasta. Naimisissakin olevat talon äijät soittelivat lauantaisin iltakymmeneltä ovikelloa ja ehdottivat kahvinkeittoa. Vaimonsa luulivat heidän lähteneen baariin.
Ei kyllä naapureiden kanssa vehdannut, lasten isät kävi kylässä.
Ei mahot kuivat kaperot miehiä kiinnosta.
Milloinka Ap itse viimeksi kysyit miestäö kanssasi treffeille? - Vai odotatko vain, että joku meistä (miehistä) teksi aloitteen sinulle?
Olet jo liian vanha. 50 v miehet haluaa 25 v naisia.
Vastasit jo itse, et ole missään deittisovelluksissa🤦
Nyt lataat tinder+bumble+okcupid+FB dating+badoo niin saat heti treffit.
Vierailija kirjoitti:
Olet jo liian vanha. 50 v miehet haluaa 25 v naisia.
Olen 36 v. ja 50+ miehet (suurin osa naimisissa) käyvät aivan kuumana minuun. Tosin näytän ikäistäni nuoremmalta, joten luulevat minua varmaan sitten kaksikymppiseksi.
Täytyy olla itse aktiivinen. Katso naisten touhuja ympärilläsi.
Jospa vähän laittautuisit ja menisit johonkin kapakkaan jonkun kaverin kanssa. Yksin yleensä ei kannata mennä ainakaan iltaisin muuten saa yksin ollakin. Kokemusta on.
:D