Tein testimielessä profiilin deittipalstalle - ensimmäisessä olin oma itseni (kohtalaisen fiksu ja kirjoitustaitoinen), mutta miehet kaikkosivat. Sitten tein toisen profiilin...
jossa esitin kirjoitustaidotonta uuvattia, ja vaikka oletin, että tällaisena en varsinkaan herättäisi kenenkään mielenkiintoa, olin täysin väärässä - miehet suorastaan ihastuivat minuun. En tietenkään jatkanut heidän harhaanjohtamistaan, koska halusin löytää oikeasti seuraa ihan omana itsenäni, joten poistin ko. profiilin.
Tämän kokemuksen jälkeen ei jostain kumman syystä ole juurikaan ollut kiinnostusta etsiä ketään...
Kommentit (112)
Oman kokemukseni mukaan parempia miehiä löytyy baarista.
t. onnellisesti monta vuotta parisuhteessa tämmöisen baarilöydön kanssa, nyt lapsi tulossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillähän pystyytosiaan testailemaan stereotypiat oikeiksi tai vääriksi. Itse tein kaksi eri profiilia deittipalveluun: toinen oli pienipalkkainen pätkäduunari ja toinen isopalkkainen DI tasaisilla tuloilla. Sanomattakin selvää kumpaan profiiliin tuli naisilta yhteydenottoa.
Mutta ai niin, missään tapauksessa kyse ei ollut tulojen suuruudesta ja tasaisuudesta.
Mulla samat kokemukset.
Heti kun laittoi koulutuksen, tittelin, omistusasunnon Töölössä ja kertoi etelänmatkoistaan (faktatietoja), niin yhteydenottoja tuli erittäin runsaasti.Erityisesti laini:
”Etelän lämpö on intohimoni, reissuun on päästävä vähintään kolme, neljä kertaa vuodessa..”Tämä Avasi hunajapurkin kannen, naiset suorastaan hullaantuivat minuun, vaikkemme olleet edes tavanneet!
Niin. Monet naiset tykkäävät matkustaa, ja monet miehet ovat kotona kykkiviä nysveröitä. Totta kai matkailusta pitävä ihminen innostuu, jos toista kiinnostaa sama. Yksinkertaista :)
Sillä nyt ei ole mitään väliä PITÄÄKÖ mies matkustelusta. Oleellista on se onko hänellä VARAA matkustella.
Harvassa on ne naiset jotka vilkaisevatkaan mieheen joka pitäisi kustantaa mukaan matkoilleen, vaikka muutoin olisi unelmien mies kyseessä. Toisin päin taas olisi ihan normaalia ja yrittäjiä matkaloisiksi riittää.
Totta ja ei-totta. Halusin miehen, joka pitää matkustelusta ja on harrastanut sitä jo ennen tapaamistamme, koska en haluaisi matkaseuraksi ihmistä, joka ei oikeasti halua reissata. Eli ei pidä paikkansa, että vain varallisuus olisi ratkaissut. MUTTA minun tuloillani ei makseta kahden ihmisen matkoja, joten siltä osin toki oli tärkeää, että mies on halukas ja kykenevä maksamaan omat kulunsa.
Sille minä en voi mitään, jos jotkut muut naiset haluavat miesten maksavan heidän matkansa ja miehet siihen suostuvat. Meillä kumpikin maksaa omat kulunsa.
Kuvitteellisessa tilanteessa voisithan ottaa toisen työn jotta voisit kustantaa vähätuloisen tai jopa tulottoman, mutta matkakuumeisen armaasi matkan?
Kuvitteellisessa tilanteessa mies, jolla ei ole varaa matkustaa ja joka ei oikeastaan edes pidä siitä, voi seurustella naisen kanssa, joka ei pidä matkustamisesta. Itse pidän hyvin paljon lukemisesta ja kaiken lisäksi se on harrastuksena ilmainen. Muitakin ilmaisia harrastuksia löytyy, kun vähän miettii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tämä oli hauska. Minä täytän aika lailla nuo kriteerit ja viimeisin tapailemani mies järkyttyi kasvissyönnistäni niin paljon, että homma loppui siihen :) Mies ei kyllä ollut itse akateemisesti koulutettu, joten en viitsinyt kertoa esimerkiksi sitä, että teen jatko-opintoja yliopistossa...
Itseäni miehenä ei häiritse se jos nainen on akateeminen. Yleensä se vain menee niin, että naista häiritsee se, että minä en ole joten en edes yritä noita akateemisia..
Minä taas en ikinä ole seurustellut akateemisen miehen kanssa, eikä miehen tartte ollakaan. Kunhan minun koulutus ei häiritse ja saan tukea sille, että tykkään opiskella myös muuten vaan. Minusta tärkeintä on, että käy töissä ja on tyytyväinen.
Hyvin erikoista olisi, jos älykkyys, sellainen jonkinlaisella moraalisella viitekehyksellä, tiedonjano yhdistettynä tarpeeseen kehittyä ihmisenä, koettaisiin luotaantyöntävänä ominaisuutena. Lempeys on älykkyyttä. Ystävällisyys, toisten ihmisten kohtaaminen arvostelematta ja tuomitsematta.
Joku arvostaa verbaalista, joku avaruudellista, kolmas, tai varmasti monikin, matemaattis-loogista älykkyyttä.
Itse arvostan eniten intrapsyykkistä ja interpsyykkistä älykkyyttä. Omiin vahvuuksini pohjautuen, se varmasti määrittää monen muunkin mielipidettä.
Ehkä arvostaisin enemmän muunlaista älykkyyttä, jos itse omaisin sitä sen vertaa että olisin saanut edes toisen asteen opinnot päätökseen. Aivot nyrjähtävät jo kertolaskuja laskettaessa.
Kadotin punaisen langan. Jatkakaa.
Jos vaatii enemmän mitä pystyy itse antamaan löytää luultavasti niitä jotka lupaa enemmän mitä pystyvät antamaan.
Hyvä profiili, loput saa tietää tutustumalla. Laittaisin viestä, jos olisin sinua nuorempi 😀
Jotenkin minut on yllättänyt se kun mies ei vaadi naistltaan älykkyyttä vaan kiltteyttä. Minä naisena arvostan miehessä älyä eritoten.
Ei tuossa nyt mitään uutta ole.
Suurinosa miehistä on itse tavallisen näköisiä, älyllisesti keskinkertaisia perusperttejä ja heitä viehättää sellainen perusnätti, tavallisen näköinen ja älyllisesti keskinkertainen tai vähän hölmö nainen.
Jos nainen on erityisen älykäs, sosiaalisesti taitava ja keskivertoa selvästi kauniimpi, hänen pitää keskittyä poikkeuksellisiin miehiin eikä taviksiin.
Ja tuskinpa siellä deittisovelluksessa mitään ytmejä on ollut.
Tulos olisi varmasti toisenlainen, jos olisit tehnyt testin jossain ytmien sovelluksessa.
Toki olisit saanut sielläkin tyhmää esittäessäsi joiltakin (pelkästään seksiin tähtäävää) huomiota, mutta vähemmän kuin tavallisten miesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa nyt mitään uutta ole.
Suurinosa miehistä on itse tavallisen näköisiä, älyllisesti keskinkertaisia perusperttejä ja heitä viehättää sellainen perusnätti, tavallisen näköinen ja älyllisesti keskinkertainen tai vähän hölmö nainen.Jos nainen on erityisen älykäs, sosiaalisesti taitava ja keskivertoa selvästi kauniimpi, hänen pitää keskittyä poikkeuksellisiin miehiin eikä taviksiin.
Ja tuskinpa siellä deittisovelluksessa mitään ytmejä on ollut.
Tulos olisi varmasti toisenlainen, jos olisit tehnyt testin jossain ytmien sovelluksessa.
Toki olisit saanut sielläkin tyhmää esittäessäsi joiltakin (pelkästään seksiin tähtäävää) huomiota, mutta vähemmän kuin tavallisten miesten keskuudessa.
Kun sinne tinderiin eksyy tämmöinen superyksilö jolla ei ole mitään vikoja ja osaa sen vielä miellyttävästi tuoda profiilissaan esiin niin että naiset eivät pidä häntä ylimielisenä, niin uskoisin että hänestä on enemmän kuin tämä yksi nainen kiinnostunut. Ja koska tältä mieheltä odotetaan parisuhdehakuisuutta, uskollisuutta ja lojaalisuutta, niin tuskin hän siellä tinderissä kovin kauan viihtyy ennen kuin on parisuhteessa. Mitä täydellisempi mies, niin sen todennäköisemmin se on jo kolmekymppisenä parisuhteessa muutenkin. Ulkonäkökeskeisenä sovelluksena tinder ei houkuttele muutenkaan sellaisia ihmisiä jotka pärjäävät muilla avuilla, joten sosiaaliset ja älykkäät miehet ovat siellä aliedustettuina, kun taas epätoivoiset miehet jotka eivät onnistu muualla ovat yliedustettuina. Tämä on yksi syy siihen miksi siellä miehet laittavat paljon enemmän sydämiä mitä naiset.
Ööh, mä oon ns suostumus vaikka mihin sillon ku pidin tärkeimpänä kauneutta ja panostin siihen, mut en kyl ollu tyhmä. Mut mies kyl suuttu heti jos vaikutin vakavenmalta😊voivoi, on se miehen ego herkkä, ite haluun kyl hyvä itsetunto sen miehen jonka kanssa ehdottomasti voi olla oma ittensä 😊
Niin varmaan. Tosin sitten ei olisi koskaan aikaa siihen matkustamiseen, arkipäiviini kun ei enää toista työtä mahdu kun ensimmäinenkin vie matkoineen vähintään 11 tuntia. Paitsi tietysti jos se kumppani ei halua arkisin ylipäänsä ehtiä hereillä ollessa viettää aikaa yhdessä.
Oletko muuten koskaan kuullut suomalaisesta verotuksesta...?