Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein testimielessä profiilin deittipalstalle - ensimmäisessä olin oma itseni (kohtalaisen fiksu ja kirjoitustaitoinen), mutta miehet kaikkosivat. Sitten tein toisen profiilin...

Vierailija
04.07.2019 |

jossa esitin kirjoitustaidotonta uuvattia, ja vaikka oletin, että tällaisena en varsinkaan herättäisi kenenkään mielenkiintoa, olin täysin väärässä - miehet suorastaan ihastuivat minuun. En tietenkään jatkanut heidän harhaanjohtamistaan, koska halusin löytää oikeasti seuraa ihan omana itsenäni, joten poistin ko. profiilin.

Tämän kokemuksen jälkeen ei jostain kumman syystä ole juurikaan ollut kiinnostusta etsiä ketään...

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystäville on aina ollut kuulemma suuri turn-on, että olen älykäs. En siis ole mikään nero, mutta joillain älykkyyden osa-alueilla keskivertoa älykkäämpi. (Ehkä joillain muilla sitten tyhmempi? :D)

En usko, että kyse on älykkyydestä, vaan sellaisesta tunnelmasta, mitä luo ympärilleen. Rentoutta, iloa, söpöyttä, naurua, ystävällisyyttä, lempeyttä, kannustavuutta, herkkyyttä ja hupsuttelua esimerkiksi. Riippuu toki miehestä. Mikään ei sulje älykkyyttä pois.

Olen kuullut monen miehen ylpeänä selittävän, että vaimonsa on häntä älykkäämpi.

Toki kaikki omia kokemuksia omasta vinkkelistäni, tutkimuksellahan nämä käyttäytymistavat selviävät. Varmaan tästäkin aiheesta on sellaisia tehty. :)

En olekaan pitkään aikaan kuullut "hupsuttelusta". Onpa vastenmielinen sana, kun puhutaan aikuisen ihmisen käyttäytymisestä.

Vierailija
62/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ja kaunis nainen on paras! Ei uhkaa miehen egoa millään tavalla, vaan pönkittää sitä, ja luultavasti myös suostuu paljon helpommin kaikkeen miehen haluamaan pervoiluun! Lisäksi fiksut naiset ovat usein vihervasemmistolaisia feministejä, joita ei kukaan järkevä mies halua ottaa elämäänsä pilaamaan.

Huomaatko pienen ristiriidan tuossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillähän  pystyytosiaan testailemaan stereotypiat oikeiksi tai vääriksi. Itse tein kaksi eri profiilia deittipalveluun: toinen oli pienipalkkainen pätkäduunari ja toinen isopalkkainen DI tasaisilla tuloilla. Sanomattakin selvää kumpaan profiiliin tuli naisilta yhteydenottoa.

Mutta ai niin, missään tapauksessa kyse ei ollut tulojen suuruudesta ja tasaisuudesta.

Mulla samat kokemukset.

Heti kun laittoi koulutuksen, tittelin, omistusasunnon Töölössä ja kertoi etelänmatkoistaan (faktatietoja), niin yhteydenottoja tuli erittäin runsaasti.

Erityisesti laini:

”Etelän lämpö on intohimoni, reissuun on päästävä vähintään kolme, neljä kertaa vuodessa..”

Tämä Avasi hunajapurkin kannen, naiset suorastaan hullaantuivat minuun, vaikkemme olleet edes tavanneet!

Niin. Monet naiset tykkäävät matkustaa, ja monet miehet ovat kotona kykkiviä nysveröitä. Totta kai matkailusta pitävä ihminen innostuu, jos toista kiinnostaa sama. Yksinkertaista :)

Sillä nyt ei ole mitään väliä PITÄÄKÖ mies matkustelusta. Oleellista on se onko hänellä VARAA matkustella.

Harvassa on ne naiset jotka vilkaisevatkaan mieheen joka pitäisi kustantaa mukaan matkoilleen, vaikka muutoin olisi unelmien mies kyseessä. Toisin päin taas olisi ihan normaalia ja yrittäjiä matkaloisiksi riittää.

Vierailija
64/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP. Ap, miksi kirjoitit tarinasi otsikkoon? Opettele käyttämään tätä pirun palstaa.

Vierailija
65/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies joka vaatii että nainen on älykäs muuten ei ole mitään mahdollisuuksia parisuhteeseen. Alla omat speksit.

173/77kg/45v

Tulot noin 70ke per vuosi

Isot lapset

Asunut 4 eri maassa ulkomailla

Tykkään matkustella

ÄO mitattu 143

Asiallisen ehkä jopa karskilla tavalla komea

No nämä kun listaa kuvallisessa profiilissa niin ei paljon viestejä tule. Lyhyyteni?

Vierailija
66/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämäkin ketju taas todistaa sen että ei naisista ja miehistä ole yhdessä elämään :D Kaikenlaista peliä ja roolia vedetään, asetetaan tasoja ja rankataan eri asioiden perusteella. Vaaditaan ja halutaan toiselta kauheasti kaikkea. Hirmuisen säälittävää. Onneksi itse päätin jo 20v sitten että pysyttelen sinkkuna, eikä ole ollut vaikeaa, kun en noihin määreisin yllä millään.

Vierailija
67/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies joka vaatii että nainen on älykäs muuten ei ole mitään mahdollisuuksia parisuhteeseen. Alla omat speksit.

173/77kg/45v

Isot lapset

Tykkään matkustella

ÄO mitattu 143

No nämä kun listaa kuvallisessa profiilissa niin ei paljon viestejä tule. Lyhyyteni?

Ei, kuule, kyllä se kaatuu tuohon ÄO lukuun. Suurin osa naisista haluaa miehen jolla on ÄO 150 tai enemmän.

Vierailija
68/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, kun 99,99 prosenttis miehistä haluaa kauniin, tyhmän, pantavana ja haluakaan, siksi

Oliko tuo ihme?

Vierailija
69/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta. Eräs mies ihastui minuun kun vedin hönöroolia. Lempeästi kerran sitten totesi minulle että sinä taidat olla ihan pihalla oleva höppänä, et taida paljoa tajuta. Sanoi sen niin lempeästi ja hellästi kuin vain mies voi. Totesin että en oikeastaan ole ja tämä on vain rooli mitä vedän miehille välttääkseni kilpailun ja alistamisen minkä miehet aloittaa heti kun tajuavat että en ole tyhmä. Mies totesi surkeana että etkö sinä olekaan tyhmä? Pahoittelin että en ole, sorry. Hänestä ei ole kuulunut sen jälkeen,onneksi. Miehestä kuin miehestä pääsee eroon älykkyystestien tuloksella.

Olipa totta tai väritettyä, niin hyvät naurut sain. 

Vierailija
70/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

173/77kg/45v

Isot lapset

Tykkään matkustella

ÄO mitattu 143

Ei, kuule, kyllä se kaatuu tuohon ÄO lukuun. Suurin osa naisista haluaa miehen jolla on ÄO 150 tai enemmän.

Kai tiesit että alle prosenttilla kansasta on yli 150 äö? Eikä se luku ole paljon suurempi niillä joilla on yli 140 joten painu muualle trollailemaan.

Vierailija
71/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kerran itsekin profiilin.

Ei yhtään vastausta kuten arvata saattaa.

Vedin sen pois ja tein uuden profiilin joka oli tismalleen sama paitsi lisäsin loppuun, että olen aika hyvin varustettu. Johan alkoi tulla vastauksia, ja itseäni puolta nuoremmilta kimuilta.

Niin, että vetäkää ihmissuhdepaskanpuhujat víttu päähän. Teidän siskonne haluavat elämyksiä.

Mitä hourit?

Jos alan suhteeseen, miehen pitää olla luonteeltaan ihana JA tietty hyvinvarustettu.

Muuten, miesten oma käsitys tuosta jälkimmäisestä on usein säälittävä. Ei tietysti viitsi sanoa heille suoraan.

Nykyään kysyn aina mitat. Aina.

En halua "elämyksiä" vaan hyvän, rakastavan miehen ja hyvää seksiä.

Vierailija
72/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ja kaunis nainen on paras! Ei uhkaa miehen egoa millään tavalla, vaan pönkittää sitä, ja luultavasti myös suostuu paljon helpommin kaikkeen miehen haluamaan pervoiluun! Lisäksi fiksut naiset ovat usein vihervasemmistolaisia feministejä, joita ei kukaan järkevä mies halua ottaa elämäänsä pilaamaan.

Hups, sori, kirjoitin vahingossa "järkevä mies" vaikka tarkoitin "sivistymätön äärioikeistolainen rasisti".

Vierailija
73/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillähän  pystyytosiaan testailemaan stereotypiat oikeiksi tai vääriksi. Itse tein kaksi eri profiilia deittipalveluun: toinen oli pienipalkkainen pätkäduunari ja toinen isopalkkainen DI tasaisilla tuloilla. Sanomattakin selvää kumpaan profiiliin tuli naisilta yhteydenottoa.

Mutta ai niin, missään tapauksessa kyse ei ollut tulojen suuruudesta ja tasaisuudesta.

Mulla samat kokemukset.

Heti kun laittoi koulutuksen, tittelin, omistusasunnon Töölössä ja kertoi etelänmatkoistaan (faktatietoja), niin yhteydenottoja tuli erittäin runsaasti.

Erityisesti laini:

”Etelän lämpö on intohimoni, reissuun on päästävä vähintään kolme, neljä kertaa vuodessa..”

Tämä Avasi hunajapurkin kannen, naiset suorastaan hullaantuivat minuun, vaikkemme olleet edes tavanneet!

Niin. Monet naiset tykkäävät matkustaa, ja monet miehet ovat kotona kykkiviä nysveröitä. Totta kai matkailusta pitävä ihminen innostuu, jos toista kiinnostaa sama. Yksinkertaista :)

Sillä nyt ei ole mitään väliä PITÄÄKÖ mies matkustelusta. Oleellista on se onko hänellä VARAA matkustella.

Harvassa on ne naiset jotka vilkaisevatkaan mieheen joka pitäisi kustantaa mukaan matkoilleen, vaikka muutoin olisi unelmien mies kyseessä. Toisin päin taas olisi ihan normaalia ja yrittäjiä matkaloisiksi riittää.

Matkoilla voi käydä myös pienillä kuluilla, mutta siihen pitää nähdä vaivaa. Jos mies tupakoi tai käy silloin tällöin oluella baarissa, niin ne kun lopettaa, jää rahaa johonkin kivaan.

Vierailija
74/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitetäänkö täällä, että miehet lukevat profiileja? Eikö miesten pitänyt välittää pelkästään ulkonäöstä?

Vierailija
75/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

173/77kg/45v

Isot lapset

Tykkään matkustella

ÄO mitattu 143

Omiin korviini tuo lista näyttää ansioluettelolta...ehkä jättäisin tulot ja ÄO:n ainakin pois. Tykkäät matkustella, mistä muusta pidät? Naiset tykkäävät myös siitä että mies kertoo millainen on (ei pelkkä ulkonäkö): ujo, sosiaalinen, tunteista puhuva ja tunteensa näyttävä, avarakatseinen...lämpöä ja huumoria niin jospa tärppää :) Itselläni ei ole profiilia somen trefffipalstoilla, löytyy sitten kulta elämäntien varrelta (jos löytyy), syynä tähän on se että haluan tutustua rauhassa ihmiseen. Ihmiseen eikä ansioluetteloon taikka ulkonäkölistaukseen. Vanhanaikaisella metodilla siis mennään ;) N42

Vierailija
76/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedin sen pois ja tein uuden profiilin joka oli tismalleen sama paitsi lisäsin loppuun, että olen aika hyvin varustettu. Johan alkoi tulla vastauksia, ja itseäni puolta nuoremmilta kimuilta.

Niin, että vetäkää ihmissuhdepaskanpuhujat víttu päähän. Teidän siskonne haluavat elämyksiä.

Mitä hourit?

Jos alan suhteeseen, miehen pitää olla luonteeltaan ihana JA tietty hyvinvarustettu.

Muuten, miesten oma käsitys tuosta jälkimmäisestä on usein säälittävä. Ei tietysti viitsi sanoa heille suoraan.

Uuh, kuulostatpa saaliita...

"Pekka, nämä oli kyllä mahtavat treffit, sinun kanssa on tosi mukava ja helppo olla....mutta.....kuinkas iso muna sinulla on?"

Vierailija
77/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noo, kun 99,99 prosenttis miehistä haluaa kauniin, tyhmän, pantavana ja haluakaan, siksi

Oliko tuo ihme?

Ei me tyhmää haluta. Kaikki muu täsmää.

Sinccis

Vierailija
78/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hourit?

Uuh, kuulostatpa saaliita...

"Pekka, nämä oli kyllä mahtavat treffit, sinun kanssa on tosi mukava ja helppo olla....mutta.....kuinkas iso muna sinulla on?"

Kolme metriä.

Sinccis

Vierailija
79/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset hakevat jostain Tinderistä seuraa, eikö olisi helpompi tavata ihminen jossain luonnollisessa sosiaalisessa tapahtumassa. Tuntuu joskus siltä, että nämäkin asiat ovat siirtyneet kaupan hyllylle tuotteiksi. Kohta voi varmaan kävellä lähikauppaan ja ottaa mukaan joku sopiva muoviin pakattu ”kumppani”, osta kaksi yhden hinnalla, vaivatta, vertaa hintoja.

Vierailija
80/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, tämä oli hauska. Minä täytän aika lailla nuo kriteerit ja viimeisin tapailemani mies järkyttyi kasvissyönnistäni niin paljon, että homma loppui siihen :) Mies ei kyllä ollut itse akateemisesti koulutettu, joten en viitsinyt kertoa esimerkiksi sitä, että teen jatko-opintoja yliopistossa...

Tuo on mielestäni ihan hyvä syy. Puoliso oli ennen kasvissyöjä ja nyt on niin paljon helpompaa, kun voidaan kokata yhdessä samaa ruokaa molemmille. Niin ja olen myöskin akateemisesti koulutettu, jos sillä on jotain merkitystä

M32

Sillä mikä miehen koulutus on ei ole mitään väliä kunhan on töissä.