Kärpästen herra uusi filmatisointi Areenassa
Oletteko jo katsoneet? Pääosassa mm. uusi "Draco Malfoy".
Kommentit (34)
Villipossun tappaminen oli kauheaa :(. Vaikea katsoa. Vahvisti päätöstäni jatkaa elämää ilman lihansyöntiä.
Mistähän on vielä löytynyt noin paljon laihoja poikia kuvauksiin? Vai ovatko joutuneet vetämään nälkäkuuria ennen filmauksia? Piggyä näyttelevä poika on sentään saanut syödä vähän enemmän.
Tämä oli aikanaan kirjana hyvä. Muistan itse vain jonkun tosi vanhan mustavalkoisen TV-version. Hyvä että on filmattu uusiksi.
Katsoin ekan jakson. En mitenkään ihastunut ainakaan vielä. Jotenkin tympeän oloisesti kuvattu, niitä naamoja näytetään vähän väliä jotenkin oudon "taiteellisesti", ohjaaja yrittää tehdä siitä jotain erityisempää tuollaisin keinoin, mikä häiritsee itse tarinaan keskittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Aika taiteelliselta vaikuttaa. Tykkäisin, että kerrottaisiin enemmän tarinaa.
Joo vähän liikaa, että kuorolaulu soi taustalla koko ajan. Voisi olla autenttisempaa äänimaisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ekan jakson. En mitenkään ihastunut ainakaan vielä. Jotenkin tympeän oloisesti kuvattu, niitä naamoja näytetään vähän väliä jotenkin oudon "taiteellisesti", ohjaaja yrittää tehdä siitä jotain erityisempää tuollaisin keinoin, mikä häiritsee itse tarinaan keskittymistä.
Tätä moitin itsekin. Keskittyminen ja eläytyminen tarinaan keskeytyy, kun lähdetään kikkailemaan naamagallerioilla tms.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän on vielä löytynyt noin paljon laihoja poikia kuvauksiin? Vai ovatko joutuneet vetämään nälkäkuuria ennen filmauksia? Piggyä näyttelevä poika on sentään saanut syödä vähän enemmän.
Possupoika (se rillipää) on ihana - siis oikeasti :o). Ja sisukas - ei lannistu eikä ala itkemään äitiä, vaikka muut kuinka kiusaavat. Ja astma vaivaa...
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli aikanaan kirjana hyvä. Muistan itse vain jonkun tosi vanhan mustavalkoisen TV-version. Hyvä että on filmattu uusiksi.
Itse olen lukenut joskus pikku poikana tuon kirjan ja en kyllä muistanut että niitä poikia olisi noin paljoa ollut.
Minua häiritsee, että väritys (ainakin omalla ruudullani) on jotenkin liioiteltua. Vihreä liian vihreää, punainen liian punaista jne. Joku fiksumpi tietää tälle tehokeinolle varmaan virallisen nimen. Luonnollinen kuva olisi parempi. Tarina on sen verran hyvä, että ei kaipaa ylimääräisiä visuaalisia tehokeinoja.
Oikein hyvä sarja, parempi kuin elokuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lukenut joskus pikku poikana tuon kirjan ja en kyllä muistanut että niitä poikia olisi noin paljoa ollut.
Tätä minäkin ihmettelin, että mikä koneellinen tuo on, kun on ahdettu täyteen lapsia? Kuoroporukan vielä ymmärtää, mutta ketä nuo muut ovat?
Kamala syntymämerkki naamassa tuolla yhdellä pojalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Possupoika (se rillipää) on ihana - siis oikeasti :o). Ja sisukas - ei lannistu eikä ala itkemään äitiä, vaikka muut kuinka kiusaavat. Ja astma vaivaa...
Ja tyhmempiä viduttaa, kun "Possu" on fiksu. Yrittävät senkin vuoksi koko ajan painaa tätä alas. Kannattaisi vaan kuunnella Possuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vähän liikaa, että kuorolaulu soi taustalla koko ajan. Voisi olla autenttisempaa äänimaisemaa.
Metsän ääniä olisi voinut hyödyntää enemmän.
Oli tosi hyvä. Tv version on sovittanut Adolesensen ohjaaja ja samalla tavalla valituilla ratkaisuilla luodaan tunneyhteyttä poikiin kenen näkymästä tarina kulloinkin on ja tapahtumiin ja fiiliksiin ylipäätään. Ja siinä kyllä onnistutaan. Jos olisi luvattu normaalilla selviytyjät tyylillä ja luonnon äänillä ei kokemus olisi lainkaan sama. Tästä jäi vahva tunnejälki kuten myös Adolesence-sarjasta. Ja erinomaiset lapsinäyttelijät etenkin Piggy ja Jack.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelin, että mikä koneellinen tuo on, kun on ahdettu täyteen lapsia? Kuoroporukan vielä ymmärtää, mutta ketä nuo muut ovat?
Miksi ja minne pojat ovat matkalle, ei kirjassa kerrota.
Katsoin kaikki jaksot ja tykkäsin.
Onko tämä aina, myös kirja, päättynyt niin että tulee vain vene ja loppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tyhmempiä viduttaa, kun "Possu" on fiksu. Yrittävät senkin vuoksi koko ajan painaa tätä alas. Kannattaisi vaan kuunnella Possuakin.
Ainahan se älyn ääni tukahdutetaan poika porukoissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivitetty versio. Elämme liikakansoituksen aikaa.