Tein testimielessä profiilin deittipalstalle - ensimmäisessä olin oma itseni (kohtalaisen fiksu ja kirjoitustaitoinen), mutta miehet kaikkosivat. Sitten tein toisen profiilin...
jossa esitin kirjoitustaidotonta uuvattia, ja vaikka oletin, että tällaisena en varsinkaan herättäisi kenenkään mielenkiintoa, olin täysin väärässä - miehet suorastaan ihastuivat minuun. En tietenkään jatkanut heidän harhaanjohtamistaan, koska halusin löytää oikeasti seuraa ihan omana itsenäni, joten poistin ko. profiilin.
Tämän kokemuksen jälkeen ei jostain kumman syystä ole juurikaan ollut kiinnostusta etsiä ketään...
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ja kaunis nainen on paras! Ei uhkaa miehen egoa millään tavalla, vaan pönkittää sitä, ja luultavasti myös suostuu paljon helpommin kaikkeen miehen haluamaan pervoiluun! Lisäksi fiksut naiset ovat usein vihervasemmistolaisia feministejä, joita ei kukaan järkevä mies halua ottaa elämäänsä pilaamaan.
Yli 40v kaverillani on ongelmana se, että hän haluaa naisen joka on akateemisesti koulutettu, hyvässä työpaikassa hyvällä palkalla, timmi, naisellinen salikissa, kaveriani hieman nuorempi, koska hänen ikäisensä kuulemma lakavat jo näyttämään vanhoilta ( :D ) Tämän lisäkis naisen pitäisi hänen mittapuunsa mukaan olla hyvin älykäs, ei missään nimessä mikään tyhmä aivoton kana, vaan itsensä ja arvonsa tunteva viisas nainen jolla on jo elämänkokemusta.
Tässä tulee se ongelma sitten: Nainen ei saa missään nimessä olla vihervassarifeministi.
Harmi vain että tuo on sama kuin se että kaveri etsisi pitkää mutta lyhyttä naista, tai tummaa, mutta kuitenkin vaaleaa :p
Kyllähän tuo nainen kuulosti kokoomuslaiselta tai suomenruotsalaiselta. Ja onhan niitä, etenkin jos riittää, että on hoikka lenkkeilijä eikä lihaksikas.
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillähän pystyytosiaan testailemaan stereotypiat oikeiksi tai vääriksi. Itse tein kaksi eri profiilia deittipalveluun: toinen oli pienipalkkainen pätkäduunari ja toinen isopalkkainen DI tasaisilla tuloilla. Sanomattakin selvää kumpaan profiiliin tuli naisilta yhteydenottoa.
Mutta ai niin, missään tapauksessa kyse ei ollut tulojen suuruudesta ja tasaisuudesta.
Mulla samat kokemukset.
Heti kun laittoi koulutuksen, tittelin, omistusasunnon Töölössä ja kertoi etelänmatkoistaan (faktatietoja), niin yhteydenottoja tuli erittäin runsaasti.Erityisesti laini:
”Etelän lämpö on intohimoni, reissuun on päästävä vähintään kolme, neljä kertaa vuodessa..”Tämä Avasi hunajapurkin kannen, naiset suorastaan hullaantuivat minuun, vaikkemme olleet edes tavanneet!
Kuinka typerä ihmisen pitää olla? Tottakai saat vastauksia niiltä ihmisiltä, joihin profiilillasi vetistä. Ilmoita varakkuutesi niin golddiggerit iskee kiinni. Kerro pitävästi etelän matkoista niin niistä kiinnostuneet vastaa. Mitä luulet, ketkä vastaa jos ilmoitat pitävästi lavatansseista, taidenäyttelyitä tai marjanpoimimisesta. Jokainen vastaaja miettii, miten tämä ihminen sopisi minun elämääni. Itse en vastaisi mistään yllämainituista kiinnostuneille, sillä en halua noita asioita elämääni.
Siis miksi naiset kasvattavat pojistaan ap:n kuvailun kaltaisia miehiä?
Puolet miehistä etsii seksinukkea. Ja mikäpäs siinä, jokainen saa etsiä mitä haluaa. Mutta kyllähän se on turnoff fiksuille naisille, jos mies netissä jahtaa nuoria tyttöjä joiden isä voisi ikänsä puolesta olla. Esim mies 48-v etsii naisia 18-v, niin eipä kiinnosta sellainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ja kaunis nainen on paras! Ei uhkaa miehen egoa millään tavalla, vaan pönkittää sitä, ja luultavasti myös suostuu paljon helpommin kaikkeen miehen haluamaan pervoiluun! Lisäksi fiksut naiset ovat usein vihervasemmistolaisia feministejä, joita ei kukaan järkevä mies halua ottaa elämäänsä pilaamaan.
Yli 40v kaverillani on ongelmana se, että hän haluaa naisen joka on akateemisesti koulutettu, hyvässä työpaikassa hyvällä palkalla, timmi, naisellinen salikissa, kaveriani hieman nuorempi, koska hänen ikäisensä kuulemma lakavat jo näyttämään vanhoilta ( :D ) Tämän lisäkis naisen pitäisi hänen mittapuunsa mukaan olla hyvin älykäs, ei missään nimessä mikään tyhmä aivoton kana, vaan itsensä ja arvonsa tunteva viisas nainen jolla on jo elämänkokemusta.
Tässä tulee se ongelma sitten: Nainen ei saa missään nimessä olla vihervassarifeministi.
Harmi vain että tuo on sama kuin se että kaveri etsisi pitkää mutta lyhyttä naista, tai tummaa, mutta kuitenkin vaaleaa :p
Kyllähän tuo nainen kuulosti kokoomuslaiselta tai suomenruotsalaiselta. Ja onhan niitä, etenkin jos riittää, että on hoikka lenkkeilijä eikä lihaksikas.
Persu pitäisi olla, vihata, tai no ainakin inhota Homoja, ja ruåtsinkielisiä. Rajat pitäisi ehdottomasti laittaa kiinni ettei tulla tänne viemään töitä ja naisia. Lisäksi tämä kaveri on itse sairaseläkkeellä mt-ongelmien takia.
Kaverini etsi miestä tosissaan vuosikausia kaikkien mahdollisten treffipalstojen kautta ja baareista ja tapasi varmaankin satoja miehiä.
Minua kiinnosti se, millaisia miehiä minulle olisi tarjolla, joten tein profiilin erääseen helsinkiläiseen deittipalveluun, vedin rasteja ruutuun totuudenmukaisesti ja kirjoitin lyhyen kuvauksen kiinnostuksen kohteistani. En enää muista, montako päivää pidin profiilia elossa, mutta sen muistan, että sain tasan yhden vastauksen. Siinä luki "moi sexy".
Koska minusta oli kummallista, että hyvin paljon minun kaltaiseni kaveri sai postia virtanaan ja minä vain tuon yhden (senkin tyhjältä profiililta) katsoin, miten kaverini oli esitellyt itsensä. Kaikki profiilit olivat kuvattomia, joten ulkonäöstä ei ollut kysymys. Kaverini ei ollut kertonut olevansa Hankenin ekonomi korkeassa valtion virassa, vaan vaalea, sinisilmäinen, sopusuhtainen sinkkuäiti, joka ei paljon jaksa kirjoitella. Siinä se salaisuus olikin.
Kaverini profiili houkutteli erityisesti miehiä, jotka ryhtyivät lähes poikkeuksetta väkivaltaisiksi heti suhteen alussa. Minun teoriani on se, että he pettyivät siihen, että vaalea, sinisilmäinen ja sopusuhtainen sinkkuäiti olikin myös älykäs ja määrätietoinen nainen. (Ja tästä huolimatta valitettavasti taipuvainen virhearviointeihin.)
Minä poistin profiilini ja olen edelleen sinkku, kaverini löysi hyvän miehen työpaikaltaan ja meni tämän kanssa naimisiin. Kummallakaan heistä ei ollut ennakko-odotuksia eikä siis pettymyksiäkään, kun he tunsivat toisensa pitkään ennen suhteeseen ryhtymistä.
Tein kerran itsekin profiilin.
Ei yhtään vastausta kuten arvata saattaa.
Vedin sen pois ja tein uuden profiilin joka oli tismalleen sama paitsi lisäsin loppuun, että olen aika hyvin varustettu. Johan alkoi tulla vastauksia, ja itseäni puolta nuoremmilta kimuilta.
Niin, että vetäkää ihmissuhdepaskanpuhujat víttu päähän. Teidän siskonne haluavat elämyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillähän pystyytosiaan testailemaan stereotypiat oikeiksi tai vääriksi. Itse tein kaksi eri profiilia deittipalveluun: toinen oli pienipalkkainen pätkäduunari ja toinen isopalkkainen DI tasaisilla tuloilla. Sanomattakin selvää kumpaan profiiliin tuli naisilta yhteydenottoa.
Mutta ai niin, missään tapauksessa kyse ei ollut tulojen suuruudesta ja tasaisuudesta.
Mulla samat kokemukset.
Heti kun laittoi koulutuksen, tittelin, omistusasunnon Töölössä ja kertoi etelänmatkoistaan (faktatietoja), niin yhteydenottoja tuli erittäin runsaasti.Erityisesti laini:
”Etelän lämpö on intohimoni, reissuun on päästävä vähintään kolme, neljä kertaa vuodessa..”Tämä Avasi hunajapurkin kannen, naiset suorastaan hullaantuivat minuun, vaikkemme olleet edes tavanneet!
Nainen, joka tykkää matkustaa haluaa miehen, joka myös tykkää matkustaa. Mikä se sellainen suhde on, jossa toinen haluaisi puolisosta seuraa reissuille, mutta toinen jurnottaa kotona? Jos valehtelit matkustamisesta, niin miten pitkään suhteesi kestivät sen jälkeen?
En valehdellut missään kohdassa. Kaikki antamani tiedot olivat faktoja.
Naisten reagointi vain muuttui jännästi, kun toinkin julki tekeväni asioita, joihin peruspäivärahalla kituuttavalla ei välttämättä ole varaa.
Heh, tämä oli hauska. Minä täytän aika lailla nuo kriteerit ja viimeisin tapailemani mies järkyttyi kasvissyönnistäni niin paljon, että homma loppui siihen :) Mies ei kyllä ollut itse akateemisesti koulutettu, joten en viitsinyt kertoa esimerkiksi sitä, että teen jatko-opintoja yliopistossa...
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samat kokemukset.
Niin. Monet naiset tykkäävät matkustaa, ja monet miehet ovat kotona kykkiviä nysveröitä. Totta kai matkailusta pitävä ihminen innostuu, jos toista kiinnostaa sama. Yksinkertaista :)
Vierailija kirjoitti:
Heh, tämä oli hauska. Minä täytän aika lailla nuo kriteerit ja viimeisin tapailemani mies järkyttyi kasvissyönnistäni niin paljon, että homma loppui siihen :) Mies ei kyllä ollut itse akateemisesti koulutettu, joten en viitsinyt kertoa esimerkiksi sitä, että teen jatko-opintoja yliopistossa...
Tuo on mielestäni ihan hyvä syy. Puoliso oli ennen kasvissyöjä ja nyt on niin paljon helpompaa, kun voidaan kokata yhdessä samaa ruokaa molemmille. Niin ja olen myöskin akateemisesti koulutettu, jos sillä on jotain merkitystä
M32
Vierailija kirjoitti:
Tein kerran itsekin profiilin.
Ei yhtään vastausta kuten arvata saattaa.Vedin sen pois ja tein uuden profiilin joka oli tismalleen sama paitsi lisäsin loppuun, että olen aika hyvin varustettu. Johan alkoi tulla vastauksia, ja itseäni puolta nuoremmilta kimuilta.
Niin, että vetäkää ihmissuhdepaskanpuhujat víttu päähän. Teidän siskonne haluavat elämyksiä.
Oliko tämä ensimmäinen kerta kun kuulit että koolla on väliä :O
Tällä kropalla ja lärvilllä ei voi käydä edes ulkona. Saisi tuoda viiinat kotiovelle.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun vaikeaa selviytyä arjesta, kun jo tämä on niin haastava juttu ymmärtää?
Lähes kuka tahansa sukupuolesta riippumatta preferoi kumppania jolla on työpaikka ja säännölliset tulot. Se tekee yhteisestä elämästä monin tavoin helpompaa.
Harva sen sijaan vaatii kumppanilta erityisen suuria tuloja tai valtavaa omaisuutta.
Olen nainen ja mitattu älykkyysosamääräni on 150. En silti ole vihervassari. En jaksaisi aina lukea näitä stereotypioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin siellä Porvoossa.
0/5Usko tai älä, näin tapahtui!
AP
Hankala uskoa. Itse kun lueskelen noita ilmoja niin tekstissä jos lauseet ei ala isolla kirjaimella ni ei mahkuja, esimerkiksi.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samat kokemukset.
Tuliko tuo yllätyksenä teille kahdelle kirjoittajalle?
Minä tunnen miehen, jolla on ollut ilmoitus maailmanlaajuisella deittipalstalla jo ainakin 20 vuotta. Profiili on niin huolellisesti laadittu, että hän on muuttanut siitä koko tänä aikana vain yhden yksityiskohdan: hän muutti syntymävuotensa ja ryhtyi kymmenen vuotta nuoremmaksi täytettyään kuusikymmentä.
Tämän (ulkomaalaisen) miehen profiilissa on rastitettu korkein vaihtoehto eli "tulot 250000+ dollaria vuodessa". Hän kertoo matkustelleensa joka puolella maailmaa (niin onkin, mutta työmatkoilla) ja lähtevänsä seuraavaksi lumoaville Seychelleille. Hän on tehnyt lähtöä Seychelleille tämän 20 vuotta, muttei ole käynyt lomalla siellä eikä missään muuallakaan, eivätkä hänen tulonsa ole lähelläkään vanhaa miljoonaa vuodessa, mutta treffejä hänellä on ihan niin usein kun hän vain haluaa. Ja huomio: hän ei matkusta tapaamaan naisia, naiset matkustavat tapaamaan häntä.
Kun lupaa rakkautta, romantiikkaa ja varakkaan miehen seuraa, varmasti löytyy naisia: rakkautta etsiviä, seikkailijoita, uteliaita ja monenlaisia muita. Tämä ei kuitenkaan merkitse sitä, että kaikki naiset tai edes useimmat naiset haluaisivat hänen kyytiinsä. Vähemmän sinisilmäinen näkee profiilista heti sen, että nyt tarjotaan hieman liian hyvää hieman liian sujuvasti.
Länsimaissa on miljoonia naisia, joten ei ole mikään ihme, että on myös hunaja-ansaan menijöitä. Eikä tämä ole mikään sukupuolikysymys: Madonnan ei tarvitse kauan huhuilla, kun löytyy miesseuraa naimisiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni miehenä ei häiritse se jos nainen on akateeminen. Yleensä se vain menee niin, että naista häiritsee se, että minä en ole joten en edes yritä noita akateemisia..
Olen vasemmistolainen feministi, enkä ole pilannut kenenkään miehen elämää. Tulen hyvin toimeen miesten kanssa.