Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein testimielessä profiilin deittipalstalle - ensimmäisessä olin oma itseni (kohtalaisen fiksu ja kirjoitustaitoinen), mutta miehet kaikkosivat. Sitten tein toisen profiilin...

Vierailija
04.07.2019 |

jossa esitin kirjoitustaidotonta uuvattia, ja vaikka oletin, että tällaisena en varsinkaan herättäisi kenenkään mielenkiintoa, olin täysin väärässä - miehet suorastaan ihastuivat minuun. En tietenkään jatkanut heidän harhaanjohtamistaan, koska halusin löytää oikeasti seuraa ihan omana itsenäni, joten poistin ko. profiilin.

Tämän kokemuksen jälkeen ei jostain kumman syystä ole juurikaan ollut kiinnostusta etsiä ketään...

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ja kaunis nainen on paras! Ei uhkaa miehen egoa millään tavalla, vaan pönkittää sitä, ja luultavasti myös suostuu paljon helpommin kaikkeen miehen haluamaan pervoiluun! Lisäksi fiksut naiset ovat usein vihervasemmistolaisia feministejä, joita ei kukaan järkevä mies halua ottaa elämäänsä pilaamaan.

Yli 40v kaverillani on ongelmana se, että hän haluaa naisen joka on akateemisesti koulutettu, hyvässä työpaikassa hyvällä palkalla, timmi, naisellinen salikissa, kaveriani hieman nuorempi, koska hänen ikäisensä kuulemma lakavat jo näyttämään vanhoilta ( :D ) Tämän lisäkis naisen pitäisi hänen mittapuunsa mukaan olla hyvin älykäs, ei missään nimessä mikään tyhmä aivoton kana, vaan itsensä ja arvonsa tunteva viisas nainen jolla on jo elämänkokemusta. 

Tässä tulee se ongelma sitten: Nainen ei saa missään nimessä olla vihervassarifeministi.

Harmi vain että tuo on sama kuin se että kaveri etsisi pitkää mutta lyhyttä naista, tai tummaa, mutta kuitenkin vaaleaa :p

Tässäpä ystävällesi se unelmien nainen...Ai niin olen jo yli 40v! Kiva kuulla, että tuollaisia miehiä pyörii vielä vapaana.

Vierailija
42/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa vaan vahvistuu ajatus siitä etten ole mitään menettänyt vaikken noille sivustoille ole lähtenyt :D

Keskustelu- ja kirjoitustaitoinen, seksuaalinen ja positiivisen elämänasenteen omaava perusnätti N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin deittisivustolla mikä koulutustaso minulla on. Sitä kautta löytyi sitten minulle sopiva fiksu treffimies, jota tapailin 2 kk.

Romsnssista on jo vuosia, mutta edelleen ollaan ystäviä.

Vierailija
44/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kerran itsekin profiilin.

Ei yhtään vastausta kuten arvata saattaa.

Vedin sen pois ja tein uuden profiilin joka oli tismalleen sama paitsi lisäsin loppuun, että olen aika hyvin varustettu. Johan alkoi tulla vastauksia, ja itseäni puolta nuoremmilta kimuilta.

Niin, että vetäkää ihmissuhdepaskanpuhujat víttu päähän. Teidän siskonne haluavat elämyksiä.

Uuuu.. oletpa raju.

Vierailija
45/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä deittipalsta kyseessä? En vaan millään voi uskoa, oma kokemus täysin erilainen...

Vierailija
46/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä.

Itse olen (anteeksi vaan jos kuulostan itserakkaalta) todella kaunis, naama on melkein yksi yhteen Amber Heardin kanssa ja kroppa on urheilullinen mutta naisellinen. Minusta ei pojat tykänneet yhtään yläasteella eikä lukiossa, sain osakseni lähinnä vttuilua. Olin siis sellainen vakava kirjanörtti, hyvä kaikissa lukuaineissa ja muutenkin asiallinen ja kiltti tyttö. Sitten ne riekkuvat ja rääkyvät pötkylät, joilla oli valkaistut hamppuhiukset, hämähäkkiripset ja tuubillinen meikkivoidetta naamassa kerralla (tämä kaikella rakkaudella, en dissaa) olivat poikien suosiossa ja saivat valkata itselleen poikaystävät. Olen siis pikku"kaupungista" ja suurin osa ikäluokastani oli näitä perusamiksia, joille syvällinen ajattelu oli sitä että mietti jotain muuta kuin välitöntä nykyhetkeä. Olin kai liian vieras, mielenmaailmaltani liian kaukainen ja "ylimielinen". Edelleenkin esim. baarissa hyvin harvoin kukaan tulee juttelemaan vaikka paljon pitkiä katseita saankin. Kai sitä säteilee ympärilleen jotain pitkästyttävää mukaintellektuellisuutta, joka vieraannuttaa suurta osaa miehistä. 

Vierailija
47/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyypillistä.

Itse olen (anteeksi vaan jos kuulostan itserakkaalta) todella kaunis, naama on melkein yksi yhteen Amber Heardin kanssa ja kroppa on urheilullinen mutta naisellinen. Minusta ei pojat tykänneet yhtään yläasteella eikä lukiossa, sain osakseni lähinnä vttuilua. Olin siis sellainen vakava kirjanörtti, hyvä kaikissa lukuaineissa ja muutenkin asiallinen ja kiltti tyttö. Sitten ne riekkuvat ja rääkyvät pötkylät, joilla oli valkaistut hamppuhiukset, hämähäkkiripset ja tuubillinen meikkivoidetta naamassa kerralla (tämä kaikella rakkaudella, en dissaa) olivat poikien suosiossa ja saivat valkata itselleen poikaystävät. Olen siis pikku"kaupungista" ja suurin osa ikäluokastani oli näitä perusamiksia, joille syvällinen ajattelu oli sitä että mietti jotain muuta kuin välitöntä nykyhetkeä. Olin kai liian vieras, mielenmaailmaltani liian kaukainen ja "ylimielinen". Edelleenkin esim. baarissa hyvin harvoin kukaan tulee juttelemaan vaikka paljon pitkiä katseita saankin. Kai sitä säteilee ympärilleen jotain pitkästyttävää mukaintellektuellisuutta, joka vieraannuttaa suurta osaa miehistä. 

Amber Heard on niin vittumaisen näköinen nainen, että jos muistutat häntä, niin en ihmettele, että miehet ei lähesty. Näin tuumailee -75 syntynyt mies.

Vierailija
48/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus sellainen nimimerkki eräällä pelisivustolla, että pelkästään se nimi sai miehet kuvittelemaan minut joksikin lempeänherkäksi ja seksikkääksi blondiksi.

Sori, mutta oliko se hoitsublondi20v ?

Vierailija
49/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet etsivät itselleen typerää naista jotta voivat tehdä hänellä mitä haluavat ilman vastaväitteitä. Kuten "vanhoina hyvinä aikoina". Surullista.

Vierailija
50/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 40v kaverillani on ongelmana se, että hän haluaa naisen joka on akateemisesti koulutettu, hyvässä työpaikassa hyvällä palkalla, timmi, naisellinen salikissa, kaveriani hieman nuorempi, koska hänen ikäisensä kuulemma lakavat jo näyttämään vanhoilta ( :D ) Tämän lisäkis naisen pitäisi hänen mittapuunsa mukaan olla hyvin älykäs, ei missään nimessä mikään tyhmä aivoton kana, vaan itsensä ja arvonsa tunteva viisas nainen jolla on jo elämänkokemusta. 

Tässä tulee se ongelma sitten: Nainen ei saa missään nimessä olla vihervassarifeministi.

Harmi vain että tuo on sama kuin se että kaveri etsisi pitkää mutta lyhyttä naista, tai tummaa, mutta kuitenkin vaaleaa :p

Voi olla harvinaista mutta ei mahdotonta. Olen itse tällainen. Varattu kylläkin :)

Vierailija
51/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillähän  pystyytosiaan testailemaan stereotypiat oikeiksi tai vääriksi. Itse tein kaksi eri profiilia deittipalveluun: toinen oli pienipalkkainen pätkäduunari ja toinen isopalkkainen DI tasaisilla tuloilla. Sanomattakin selvää kumpaan profiiliin tuli naisilta yhteydenottoa.

Mutta ai niin, missään tapauksessa kyse ei ollut tulojen suuruudesta ja tasaisuudesta.

Mulla samat kokemukset.

Heti kun laittoi koulutuksen, tittelin, omistusasunnon Töölössä ja kertoi etelänmatkoistaan (faktatietoja), niin yhteydenottoja tuli erittäin runsaasti.

Erityisesti laini:

”Etelän lämpö on intohimoni, reissuun on päästävä vähintään kolme, neljä kertaa vuodessa..”

Tämä Avasi hunajapurkin kannen, naiset suorastaan hullaantuivat minuun, vaikkemme olleet edes tavanneet!

Nainen, joka tykkää matkustaa haluaa miehen, joka myös tykkää matkustaa. Mikä se sellainen suhde on, jossa toinen haluaisi puolisosta seuraa reissuille, mutta toinen jurnottaa kotona? Jos valehtelit matkustamisesta, niin miten pitkään suhteesi kestivät sen jälkeen?

En valehdellut missään kohdassa. Kaikki antamani tiedot olivat faktoja.

Naisten reagointi vain muuttui jännästi, kun toinkin julki tekeväni asioita, joihin peruspäivärahalla kituuttavalla ei välttämättä ole varaa.

Millaisilta naisilta olisit saanut vastauksia, jos olisit kertonut olevasi ammatiltasi puutarhuri, joka nauttii työstään niin paljon, että harrastaa puutarhanhoitoa myös vapaa-ajalla? Ja jos lisäksi olisit kertonut harrastukseksesi agilityn harrastamisen oman koiran kanssa, niin olisitko saanut vastauksia naisilta, jotka ovat innokkaita matkailijoita ja tykkäävät asua keskellä kaupunkia? Minusta nuo eivät ole niin ökyharrastuksia etteikö pienituloisella ole niihin varaa.

Vierailija
52/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyypillistä.

Anteeksi vain mutta kuulostat kyllä erittäin kylmältä ja omia sanojasi lainaten ylimieliseltä ihmiseltä, joka "kaikella rakkaudella" arvostelee muiden ulkonäköä ja älyllisyyttä. 

Ruma luonne voi tehdä kauniistakin ihmisestä ruman ja tekstiä lukiessa ruudun läpi jo välittyi jotain pitkästyttävää mukaintellektuellisuutta, joka vieraannutti minut heti.

Vierailija
53/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein kaksi deittiprofiilia Tinderiin, ensin perusitsenäni, sitten muuten samana miehenä mutta menestyneenä miljonäärinä, rupesi heti naisten hakuja satelemaan. Mystistä.

Vierailija
54/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyypillistä.

Anteeksi vain mutta kuulostat kyllä erittäin kylmältä ja omia sanojasi lainaten ylimieliseltä ihmiseltä, joka "kaikella rakkaudella" arvostelee muiden ulkonäköä ja älyllisyyttä. 

Ruma luonne voi tehdä kauniistakin ihmisestä ruman ja tekstiä lukiessa ruudun läpi jo välittyi jotain pitkästyttävää mukaintellektuellisuutta, joka vieraannutti minut heti.

No tätähän itsekin veikkasin syyksi, turha yrittää "näpäyttää" minua tällä :D

Eli siis yksinkertaistettuna: naisen ulkonäkö ei ole miehille niin tärkeää mitä miehet itse väittävät. Kyllä hekin haluavat tuntea henkistä yhteyttä naiseen, "puhua samaa kieltä". Jos on kaltaiseni tylsä hapannaama, ei sillä ulkonäöllä pitkälle pötkitä. 

Vierailija
55/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ja kaunis nainen on paras! Ei uhkaa miehen egoa millään tavalla, vaan pönkittää sitä, ja luultavasti myös suostuu paljon helpommin kaikkeen miehen haluamaan pervoiluun! Lisäksi fiksut naiset ovat usein vihervasemmistolaisia feministejä, joita ei kukaan järkevä mies halua ottaa elämäänsä pilaamaan.

Tässäpä ystävällesi se unelmien nainen...Ai niin olen jo yli 40v! Kiva kuulla, että tuollaisia miehiä pyörii vielä vapaana.

Mitä ihmettä??? Eihän tuossa kerrottu miehestä yhtään mitään! Vai riittääkö sinulle todellakin kriteeriksi, että mies on yli 40v sinkku..?

Vierailija
56/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyypillistä.

No tätähän itsekin veikkasin syyksi, turha yrittää "näpäyttää" minua tällä :D

Eli siis yksinkertaistettuna: naisen ulkonäkö ei ole miehille niin tärkeää mitä miehet itse väittävät. Kyllä hekin haluavat tuntea henkistä yhteyttä naiseen, "puhua samaa kieltä". Jos on kaltaiseni tylsä hapannaama, ei sillä ulkonäöllä pitkälle pötkitä. 

Ketkä miehet niin ovat väittäneet? Älä yleistä. 

Vierailija
57/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa tuossa on?

Naiset saavat noin kymmenen kertaa enemmän tykkäyksiä ja yhteydenottoja kuin miehet. Mutta totta kai parisuhdekysyntä on osapuilleen sama. Loput 90% on sitä että miehet ovat valmiita panemaan ketä tahansa.

Bimboprofiili kertoo että olet helppo.

Viestejä tulee enemmän, mutta jos haet parisuhdetta,  onko se parempi? Käsittääkseni olet etsimässä yhtä hyvää etkä maksimaalista määrää nettideittisuosiota, eikö?

-M/40

Vierailija
58/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60/58 jatkaa.

Jos minä miehenä teen hyvän profiilin jossa teksi on kirjoitettu ajatuksen kanssa, saamieni tykkäysten ja viestien määrä on niin alhainen että nainen varmaankin poistaisi profiilin. Mutta ne harvat tykkääjät ovat naisia jotka tykkäsivät oikeasti ja vakavissaan.

Jos vaihtaisin sukupuoleksi naisen ja laittaisin kuvia jostain etäisesti naista muistuttavasta olennosta, kysyntä kasvaisi räjähdysmäisesti. Mutta vakavissaan kiinnostuneita olisi se vähemmistö.

Jos ajatuksella kirjoitettu profiili karkoittaa miehet, luultavasti se karkoittaa seksin etsijät ja osan satunnaistykkääjistä. Se nyt ei vain ole realistista että valtava joukko miehiä olisi kiinnostunut juuri sinusta vakavissaan. Ja miksi pitäisi ollakaan, jos vain yhtä haet.

-M40

Vierailija
59/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystäville on aina ollut kuulemma suuri turn-on, että olen älykäs. En siis ole mikään nero, mutta joillain älykkyyden osa-alueilla keskivertoa älykkäämpi. (Ehkä joillain muilla sitten tyhmempi? :D)

En usko, että kyse on älykkyydestä, vaan sellaisesta tunnelmasta, mitä luo ympärilleen. Rentoutta, iloa, söpöyttä, naurua, ystävällisyyttä, lempeyttä, kannustavuutta, herkkyyttä ja hupsuttelua esimerkiksi. Riippuu toki miehestä. Mikään ei sulje älykkyyttä pois.

Olen kuullut monen miehen ylpeänä selittävän, että vaimonsa on häntä älykkäämpi.

Toki kaikki omia kokemuksia omasta vinkkelistäni, tutkimuksellahan nämä käyttäytymistavat selviävät. Varmaan tästäkin aiheesta on sellaisia tehty. :)

60/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jossa esitin kirjoitustaidotonta uuvattia, ja vaikka oletin, että tällaisena en varsinkaan herättäisi kenenkään mielenkiintoa, olin täysin väärässä - miehet suorastaan ihastuivat minuun. En tietenkään jatkanut heidän harhaanjohtamistaan, koska halusin löytää oikeasti seuraa ihan omana itsenäni, joten poistin ko. profiilin.

Tämän kokemuksen jälkeen ei jostain kumman syystä ole juurikaan ollut kiinnostusta etsiä ketään...

Avuton nainen -> miesten kiinnostus on taattu. 

Mutta ei se, että saat paljon kiinnostusta ja kontakteja, tarkoita, että siitä seurasta löytäisit mitään järkevää. Ei se haittaa, että yhteydenottoja tulee vähän. Ne voivat olla sitäkin arvokkaampia. Ethän muutenkaan etsi ketä tahansa, vaan yhtä kumppania.