Eija muutti pois Hekan vuokra-asunnosta ja hankki oman pikkukunnasta
Eija muutti pois Hekan vuokra-asunnosta ja hankki oman pikkukunnasta. ”En palaisi kirveelläkään”
Vuosaari vaihtui pikkukuntaan ja elämisen laatu parani kertaheitolla. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012173814.html
Kommentit (15)
Sama suunnitelma itselläkin on, olin ajatellut jotain tyyliin Loimaa, mutta miksikäs ei vaikka Pohjanmaakin.
"Sekä Immosella että hänen miesystävällään on erilaisia terveydenhuoltoa vaativia vaivoja. Tämäkin sujuu uudella paikkakunnalla paljon sujuvammin kuin Helsingissä, missä terveysasemille oli jonoa ja hoito saattoi olla kiireistä."
Ähtäriläiset tykkäävät varmasti :D
Onko tämä sinulle suurikin ongelma, ap?
Joo, kuulosti siltä että todellakin oli oikea päätös. Ilkivalta, turvattomuus, kallis asuminen jne. ei kuulosta hyvältä.
Sanoi hyvän huomion. Pk-seudulla liikkuminen on hidasta. Julkiset on niin hyviä kuin voivat olla. Mutta ne on silti paljon huonompia kuin autolla liikkuminen ruuhkattomassa pikkukaupungissa.
Erilaisuus on köyhyys ja turvattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Sama suunnitelma itselläkin on, olin ajatellut jotain tyyliin Loimaa, mutta miksikäs ei vaikka Pohjanmaakin.
Mihin tyyliin?
Vierailija kirjoitti:
Vassari tuli ketjuun sanomaan ettei saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tyyliin?
Barokki
Vierailija kirjoitti:
Sanoi hyvän huomion. Pk-seudulla liikkuminen on hidasta. Julkiset on niin hyviä kuin voivat olla. Mutta ne on silti paljon huonompia kuin autolla liikkuminen ruuhkattomassa pikkukaupungissa.
Siksi kannattaakin asua kantakaupungissa. Autoa ei tarvitse mihinkään ja kaikki on korkeintaan lyhyen sporamatkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassari tuli ketjuun sanomaan ettei saa puhua.
Onko tämä sinulle suurikin ongelma, persu?
Missä jutut siitä että pienestä kaupungista muuttaa Helsinkiin ja elämänlaatu paranee kertaheitolla ja ihanaa kun naapurissa on moskeija.
Trendi on alkanut, kaikki kynnelle kykenevät jättävät koko pk-seudun! Itsekin lähdössä.