Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein testimielessä profiilin deittipalstalle - ensimmäisessä olin oma itseni (kohtalaisen fiksu ja kirjoitustaitoinen), mutta miehet kaikkosivat. Sitten tein toisen profiilin...

Vierailija
04.07.2019 |

jossa esitin kirjoitustaidotonta uuvattia, ja vaikka oletin, että tällaisena en varsinkaan herättäisi kenenkään mielenkiintoa, olin täysin väärässä - miehet suorastaan ihastuivat minuun. En tietenkään jatkanut heidän harhaanjohtamistaan, koska halusin löytää oikeasti seuraa ihan omana itsenäni, joten poistin ko. profiilin.

Tämän kokemuksen jälkeen ei jostain kumman syystä ole juurikaan ollut kiinnostusta etsiä ketään...

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksinkertaista...

- nainen joka kertoo itsestään paljon ja asiallisesti = saa vähän mutta asiallisempia yhteydenottoja omalta kohderyhmältään.

- nainen joka kirjoittaa vain "tykkään tanssii ja matkustaa, ota selvää" saa paljon vastauksia, koska kohderyhmää ei ole paljoa rajattu, ja monet haluavat kokeilla onneaan. Tosin viesteihin ei juurikaan panosteta.

Vierailija
82/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies joka vaatii että nainen on älykäs muuten ei ole mitään mahdollisuuksia parisuhteeseen. Alla omat speksit.

173/77kg/45v

Tulot noin 70ke per vuosi

Isot lapset

Asunut 4 eri maassa ulkomailla

Tykkään matkustella

ÄO mitattu 143

Asiallisen ehkä jopa karskilla tavalla komea

No nämä kun listaa kuvallisessa profiilissa niin ei paljon viestejä tule. Lyhyyteni?

Liian vanha käytetty mies = lapset ja se exä painolastina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillähän  pystyytosiaan testailemaan stereotypiat oikeiksi tai vääriksi. Itse tein kaksi eri profiilia deittipalveluun: toinen oli pienipalkkainen pätkäduunari ja toinen isopalkkainen DI tasaisilla tuloilla. Sanomattakin selvää kumpaan profiiliin tuli naisilta yhteydenottoa.

Mutta ai niin, missään tapauksessa kyse ei ollut tulojen suuruudesta ja tasaisuudesta.

Mulla samat kokemukset.

Heti kun laittoi koulutuksen, tittelin, omistusasunnon Töölössä ja kertoi etelänmatkoistaan (faktatietoja), niin yhteydenottoja tuli erittäin runsaasti.

Erityisesti laini:

”Etelän lämpö on intohimoni, reissuun on päästävä vähintään kolme, neljä kertaa vuodessa..”

Tämä Avasi hunajapurkin kannen, naiset suorastaan hullaantuivat minuun, vaikkemme olleet edes tavanneet!

Niin. Monet naiset tykkäävät matkustaa, ja monet miehet ovat kotona kykkiviä nysveröitä. Totta kai matkailusta pitävä ihminen innostuu, jos toista kiinnostaa sama. Yksinkertaista :)

Sillä nyt ei ole mitään väliä PITÄÄKÖ mies matkustelusta. Oleellista on se onko hänellä VARAA matkustella.

Harvassa on ne naiset jotka vilkaisevatkaan mieheen joka pitäisi kustantaa mukaan matkoilleen, vaikka muutoin olisi unelmien mies kyseessä. Toisin päin taas olisi ihan normaalia ja yrittäjiä matkaloisiksi riittää.

Totta ja ei-totta. Halusin miehen, joka pitää matkustelusta ja on harrastanut sitä jo ennen tapaamistamme, koska en haluaisi matkaseuraksi ihmistä, joka ei oikeasti halua reissata. Eli ei pidä paikkansa, että vain varallisuus olisi ratkaissut. MUTTA minun tuloillani ei makseta kahden ihmisen matkoja, joten siltä osin toki oli tärkeää, että mies on halukas ja kykenevä maksamaan omat kulunsa.

Sille minä en voi mitään, jos jotkut muut naiset haluavat miesten maksavan heidän matkansa ja miehet siihen suostuvat. Meillä kumpikin maksaa omat kulunsa.

Vierailija
84/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies joka vaatii että nainen on älykäs muuten ei ole mitään mahdollisuuksia parisuhteeseen. Alla omat speksit.

173/77kg/45v

Isot lapset

Tykkään matkustella

ÄO mitattu 143

No nämä kun listaa kuvallisessa profiilissa niin ei paljon viestejä tule. Lyhyyteni?

Ei, vaan nimenomaan tuo listaaminen. Tulojen kertominen profiilissa: turn-off. Sama ÄO:n suhteen. Älykkyys näkyy kyllä sitten kirjoitustavassa ja sisällöissä. Ulkonäkö näkyy kuvasta, sitä ei kannata itse kuvailla. Oleellisia tietoja tuossa olivat isot lapset ja matkusteluharrastus.

Vierailija
85/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen ilmoitus voi kerätä miesten huomion, koska miehet haluavat nätin ja tavallisen naisen.

Sitten taas omasta mielestä fiksu ilmoitus voi karkoittaa miehet. Tinderissäkin sellainen instairvokas kuvakollaasi, kauheat vaatimukset ja liialliset harrastusten esittelyt eivät toimi. Miehelle pitää olla tilaa elämässä.

Vierailija
86/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi älykkyydellä ja luonteellaan hurmaava mies olisi tinderissä, kun siellä kummastakaan ei ole mitään hyötyä jos naama ei miellytä. Ja jos taas naama miellyttää, niin profiilin kirjottaminen vain karsii naisten kiinnostusta, koska miellyttävän näköisestä miehestä kuvitellaan olevan kaikki maailman hyvyys, kun rumat miehet ovat luonnostaan pahoja. Ainoastaan siinä tapauksessa että niitä matcheja on miehellä aivan liikaa, ja alkaa tuntumaan että etsii neulaa heinäsuovasta, kannattaa kirjoittaa profiiliin mitään muuta kuin itsestäänselvyyksiä.

Minä olin joskus muutama vuosi sitten tinderissä, mutta koska kuulun ensin mainittuun ryhmään, niin ei siitä ollut minulle mitään hyötyä. Näytin silloin profiiliani ja hyvin laadittua profiilitekstiäni viidelle tuntemalleni (varatulle) naiselle ja he kaikki olivat sitä mieltä että siinä ei ollut mitään vikaa ja että kukin heistä olisi antanut kyseiselle profiilille sydämen. Kuitenkaan tinderissä ei tullut matcheja kuin vahingossa, koska olin niille tinderin naisille tuntematon, kun taas nämä kaverinaiset olin jo hurmannut käytökselläni.

Tinder on itse asiassa mielestäni kaikista huonoin alusta itseni kaltaiselle miehelle, sillä en pääse käyttämään mitään avuistani, mutta huonot puoleni (eli tavallinen ulkonäkö) toimii pääasiallisena (ja lähes ainoana) houkuttimena sydämen antamiseen ja muita samoista naisista kilpailevia miehiä on paljon. Pidän jopa meluisaa yökerhoakin parempana alustana, koska siellä naiset sentään näkevät jos se kylän komein sonni lepertelee jonkun toisen naisen kanssa ja näin ollen eivät kaikki kiinnitä huomiotaan niihin samoihin miehiin. Lisäksi yökerhossa on kohtuullisen helppo erottautua positiivisesti joukosta, kun suuri osa muista miehistä on liian humalassa.

Vierailija
87/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

173/77kg/45v

Isot lapset

Tykkään matkustella

ÄO mitattu 143

Minä en tykkää, koska

- tulot mainittu, ei kiinnosta. Ammatti taas kertoo ihmisestä, joten se lienee syy ulkomailla asumiseen

- äo:n mainitseminen on turha tieto

- "Asiallisen ehkä jopa karskilla tavalla komea" - mikä ihme tuo lause on, jos sinulla on kuva? Anna nyt lukijan päättää itse.

Olen itse melko tarkkaan saman pituinen sinun kanssa enkä pidä itseni pituisia miehiä lyhyinä.

Vierailija
88/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se tyhmyys yksin vaan helppous. Eli ymmärtää antaa ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä...

Vierailija
89/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillähän  pystyytosiaan testailemaan stereotypiat oikeiksi tai vääriksi. Itse tein kaksi eri profiilia deittipalveluun: toinen oli pienipalkkainen pätkäduunari ja toinen isopalkkainen DI tasaisilla tuloilla. Sanomattakin selvää kumpaan profiiliin tuli naisilta yhteydenottoa.

Mutta ai niin, missään tapauksessa kyse ei ollut tulojen suuruudesta ja tasaisuudesta.

Mulla samat kokemukset.

Heti kun laittoi koulutuksen, tittelin, omistusasunnon Töölössä ja kertoi etelänmatkoistaan (faktatietoja), niin yhteydenottoja tuli erittäin runsaasti.

Erityisesti laini:

”Etelän lämpö on intohimoni, reissuun on päästävä vähintään kolme, neljä kertaa vuodessa..”

Tämä Avasi hunajapurkin kannen, naiset suorastaan hullaantuivat minuun, vaikkemme olleet edes tavanneet!

Mita "laini" tarkoittaa?

t. ulkosuomalainen

Vierailija
90/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ja kaunis nainen on paras! Ei uhkaa miehen egoa millään tavalla, vaan pönkittää sitä, ja luultavasti myös suostuu paljon helpommin kaikkeen miehen haluamaan pervoiluun! Lisäksi fiksut naiset ovat usein vihervasemmistolaisia feministejä, joita ei kukaan järkevä mies halua ottaa elämäänsä pilaamaan.

"Lisäksi fiksut naiset ovat usein vihervasemmistolaisia feministejä"

Missä universumissa on näin?

Vierailija
91/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

173/77kg/45v

Isot lapset

Tykkään matkustella

ÄO mitattu 143

Ei, vaan nimenomaan tuo listaaminen. Tulojen kertominen profiilissa: turn-off. Sama ÄO:n suhteen. Älykkyys näkyy kyllä sitten kirjoitustavassa ja sisällöissä.

Ulkonäkö näkyy kuvasta, sitä ei kannata itse kuvailla. Oleellisia tietoja tuossa olivat isot lapset ja matkusteluharrastus.

Ymmärsitte väärin kyseessä ei ole minun profiiliteksti vaan lista av:lle millainen ole oma profiiliteksti on melko lailla sellainen mite myös te olette listannut ei siis tuo speksit lista.

Vierailija
92/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös epäselvästi itseltäni ilmaistu, pahoittelut mammoille.

Sama

Vierailija
93/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samat kokemukset.

Erityisesti laini:

Niin. Monet naiset tykkäävät matkustaa, ja monet miehet ovat kotona kykkiviä nysveröitä. Totta kai matkailusta pitävä ihminen innostuu, jos toista kiinnostaa sama. Yksinkertaista :)

Sillä nyt ei ole mitään väliä PITÄÄKÖ mies matkustelusta. Oleellista on se onko hänellä VARAA matkustella.

Harvassa on ne naiset jotka vilkaisevatkaan mieheen joka pitäisi kustantaa mukaan matkoilleen, vaikka muutoin olisi unelmien mies kyseessä. Toisin päin taas olisi ihan normaalia ja yrittäjiä matkaloisiksi riittää.

Totta ja ei-totta. Halusin miehen, joka pitää matkustelusta ja on harrastanut sitä jo ennen tapaamistamme, koska en haluaisi matkaseuraksi ihmistä, joka ei oikeasti halua reissata. Eli ei pidä paikkansa, että vain varallisuus olisi ratkaissut. MUTTA minun tuloillani ei makseta kahden ihmisen matkoja, joten siltä osin toki oli tärkeää, että mies on halukas ja kykenevä maksamaan omat kulunsa.

Sille minä en voi mitään, jos jotkut muut naiset haluavat miesten maksavan heidän matkansa ja miehet siihen suostuvat. Meillä kumpikin maksaa omat kulunsa.

Kuvitteellisessa tilanteessa voisithan ottaa toisen työn jotta voisit kustantaa vähätuloisen tai jopa tulottoman, mutta matkakuumeisen armaasi matkan?

Vierailija
94/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun tietää miesten tason siellä niin ei ihmetytä. Ylipäätään se on niin että yksinkertaisen naisen on hyvin helppo löytää seuraa. Ne ovat suosittuja juuri yksinkertaisuutensa takia (=helppo) ja niillä ei sen takia ole myöskään juuri mitään vaatimuksia miehelle.

Tälläkö perustelet kelpaamattomuutesi?

Vierailija
95/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

173/77kg/45v

Isot lapset

Tykkään matkustella

ÄO mitattu 143

Kaverini ei ymmärrä itse minkä takia hän ei kelpaa naisille, jotka kelpaisivat hänelle(kunnes tulee ilmi ettei nainen olekaan vihaava persu) hänkin pohtii että syy täytyy olla hänen lyhyydessään. Hän on 174 cm pitkä, noin ikäisesi mies.

T: Se ekalta sivulta, joka kertoi miespuolisen kaverinsa hakukriteereistä

Vierailija
96/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin mitä tarkoittaa "fiksu". Kuinka selittäisitte jollekin jolle suomalainen kulttuuri ei ole lainkaan tuttu. Kuinka "fiksu" toimii vaikka kaupassa tai liikenteessä? Muutoin kuin olemalla kohtelias. Muutoin kuin olemalla huomaavainen. Muutoin kuin vaikuttamalla vain kirjaviisaalta. Muutoin kuin vaikuttavan kaavoihinsa kangistuneelta. Muutoin kuin vaikuttavan olevan epäsovinnaisen innokas ja utelias siis olemalla päihteiden alaisen.

Vierailija
97/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, tämä oli hauska. Minä täytän aika lailla nuo kriteerit ja viimeisin tapailemani mies järkyttyi kasvissyönnistäni niin paljon, että homma loppui siihen :) Mies ei kyllä ollut itse akateemisesti koulutettu, joten en viitsinyt kertoa esimerkiksi sitä, että teen jatko-opintoja yliopistossa...

Itseäni miehenä ei häiritse se jos nainen on akateeminen. Yleensä se vain menee niin, että naista häiritsee se, että minä en ole joten en edes yritä noita akateemisia..

Hmm. naisen älykkyys ja henkinen kapasiteetti voi olla ominaisuus joka on parhammillaan growerina eikä showerina.

Samoin jos olisinkin esimerkiksi varakas herrasmies antaisin tästä vain hiljaisia vihjeitä pitkän ajan kuluessa enkä lainkaan panisi pahakseni jos tämä asiaintila selvästikin huojentaisi ja ilostuttaisi naistani eikä ajaisikaan vakavaan masentuneisuuteen.

Jos kyseinen profiilisivusto vaatii että pitää tuutata heti täysin kanuunoin niin en halua olla sellaisessa mukana. En ymmärrä siis ajattelua että pitäisi jotenkin kaikki parhaat puolensa pinnistellä. Siis siinäkin tapauksessa että ollaan vaan omia itsejämme.

Vierailija
98/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

173/77kg/45v

Isot lapset

Tykkään matkustella

ÄO mitattu 143

Ei, kuule, kyllä se kaatuu tuohon ÄO lukuun. Suurin osa naisista haluaa miehen jolla on ÄO 150 tai enemmän.

Kai tiesit että alle prosenttilla kansasta on yli 150 äö? Eikä se luku ole paljon suurempi niillä joilla on yli 140 joten painu muualle trollailemaan.

Ei sitten sarkasmitutka värähtänyt? Itsellä heilui aika vahvasti.

Vierailija
99/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

173/77kg/45v

Isot lapset

Tykkään matkustella

ÄO mitattu 143

Lyhyys ei todellakaan ole se syy....

Ei millään pahalla, mutta sinusta saa sosiopaatin kuvan.

Syynä juuri epäonnistunut avioliitto ja lapsia, äon kertominen, tulojen kertominen, vaikutat siltä, että arvotat muita samanlaisella kummallisella persoonallisuushäiriöisellä tavalla kuin itseäsi, ja annat todella epämiellyttävän kuvan itsestäsi.

Annat kuvan ettei sinulla ole sielua, sisäistä elämää, vain jotain kummallisia ulkoisia mittareita, jotka ei kiinnosta oikein ketään (oikeasti). Muuta profiilia niin, että olet esim. kiinnostunut tällaisesta kirjallisuudesta, pidät matkustelusta --> koska, mitä matkustelu on esim. antanut, miten se on muuttanut sinua jne.

Nuo lapset karkottaa aina ison osan naisista, sille et voi oikein mitään.

Vierailija
100/112 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin kaikki kommentit olisiko yhtään sellaista, josta voisi kiinnostua minkälainen on henkilö kommentin takana. Ei yhtään. Vaikka ajattelisi, että ihan sama vaikka on mies tai nainen. Niin ei yhtään.

Jotkut kirjoittaa deitti-ilmoitukseen liikaa millaisia ovat. Ehkä olisi parempi pyytää jotain kaveria kirjoittamaan esittely niin olisi lähempänä totuutta. Kuvailussa jäädään usein pyörimään sen oman navan ympärille, siihen ei ihan hevillä toista ihmistä mahdu. Tuskin humpallakaan. Toiset taas tekee pitkät listat millainen sen toisen pitäisi olla ja luo siinä sitten yli-ihmisen, jonka kanssa Chuck Norriskin saisi alemmuuskompleksin.

Hyvä deitti-ilmoitus hakee samalle aaltopituudelle sopivan ihmisen. Tietää, että toi on mun ihminen.

"Otetaanko ajolähtö jollekin terdelle, ota musta koppi ja tutustutaan, mulla on merkki päällä kunhan et kärky tai etene. Mitä menetettävää, voit olla huti, palo tai kunnari. Nimimerkki Sun elämäsi supervuoro.