Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisitkö puolisosi jos tämä lihoisi holtittomasti?

Vierailija
02.07.2019 |

Niin että aiheuttaisi konkreettista haittaa terveydelleen (diabetes ymym.) ja seksielämällenne, ja vähät välittäisi. Ei siis tekisi mitään tilanteen muuttamiseksi ja vetoaisi "myötä- ja vastoinkäymisissä" jos antaisit ymmärtää ettei hän enää viehätä sinua.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siihen ei olisi mitään syytä ja hän itse suhtautuisi välinpitämättömästi, niin voisi se eroonkin johtaa. Mutta jos tuollaista tapahtuisi oikeasti, mieheni olisi jotenkin sairastunut fyysisesti tai psyykkisesti ja sitten se olisi eri juttu.

Vierailija
2/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yrittäisin tarjota ensin tukeani elämäntapojen muutokseen ja raahaisin terapiaan. Ja lääkäriin jos lihominen on holtiotonta elintapoihin nähden. Vaikea näin nuorena ja hoikkana kuvitella tuollaista päivää, mutta mieheni on kyllä riippuvuuksiin taipuvainen (jää helposti koukkuun mihin vin ja joutuu elämään aika kurinalaisesti ettei milloin mikäkin ota "hänestä valtaa") ja isänsä on läski. Kyllä toivon, etten joudu näkemään päivää kun mieheni olisi niin kuvottava. Mutta ei se yhdessä yössä tapahdu ja näihin asioihin voi itse vakuttaa. Yritetään nauttia elämästä ja toisistamme ja kasvaa samaan suuntaan. Lähtökohdat ovat hyvät kun täälläkään hetkellä kumpikaan ei usko "lihavuugeeneihin" tai "läskihormoneihin" vaan itsekuriin ja itsensä motivoimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun erittäin urheilulliselle ja muutenkin terveet elämäntavat omaavalle miehelle kävisi noin, jotain olisi pahasti pielessä. Fyysinen tai psyykkinen sairastuminen siis. En jättäisi vaan selvitettäisiin mistä on kyse...

Vierailija
4/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kg on lihonut, en ole jättänyt. Pakko myöntää että alkaa vaikuttaa mun seksihaluihin. Ehkä lihomista enemmän inhottaa se millä lihavuus on saatu aikaan. Joka ilta muutama kalja, jos mä en ole kokkaamassa niin syö makkaraa. Kolesteroliarvot tapissa, mulla erittäin hyvät. Tuollainen välinpitämätön itsensä tuhoaminen inhottaa.

Vierailija
5/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän ystävänikin on vaikean sairauden edessä - en todellakaan halua mitään riesaa. Tietysti jättäisin lihavan kumppanin. Haluan hänen olevan terve ja edustava. Menestyvän ihmisen muotokuva.

M55 ja asenne

Vierailija
6/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei vaikuta minun rakkauteeni mitenkään. Molemmat lihoimme kun lapset olivat pieniä ja olemme nyt yhdessä pudottaneet painoa.

Vierailija
7/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
8/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 kg on lihonut, en ole jättänyt. Pakko myöntää että alkaa vaikuttaa mun seksihaluihin. Ehkä lihomista enemmän inhottaa se millä lihavuus on saatu aikaan. Joka ilta muutama kalja, jos mä en ole kokkaamassa niin syö makkaraa. Kolesteroliarvot tapissa, mulla erittäin hyvät. Tuollainen välinpitämätön itsensä tuhoaminen inhottaa.

Mitkä ne sun kolesteroliarvot on?

Vierailija
9/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ne sun kolesteroliarvot on?

En muista mutta lääkäri sanoi niiden olevan ihanteelliset.

Vierailija
10/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ongelmana olisi enää ylipaino, vaan syyt siihen. Riippuen siitä olisiko hän halukas yrittämään setviä ongelmiaan ja parantaa omaa ja minun elämänlaatuani saattaisin jättääkin, jos asenne on että ei kiinnosta enkä välitä enää mistään.

Jos ylipaino on tullut siksi että nauttii kulinaarisista elämyksistä ja rentoutumisesta vähän liikaa, saattaisi sitä itsekin osallistua relaamiseen. Ehkä sotten yhdessä huomataan että ohhoh pitäisköhän sitä alkaa lenkkeillä tai jotain.

Vierailija
11/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jättänyt ja tuskin jätän. Toinen lihonnut 30kg, kohta on diabetes, nyt jo potenssiongelmia. Olen yrittänyt auttaa, tukea ja tsempata, ei mitään vaikutusta. Rakastajan olen ottanut hyvällä omallatunnolla, itsestäni myös pidän huolta. Myötä-ja vastamäessä kunnes kuolema erottaa, mutta...

Vierailija
12/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tätä?

Vierailija
13/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän ystävänikin on vaikean sairauden edessä - en todellakaan halua mitään riesaa. Tietysti jättäisin lihavan kumppanin. Haluan hänen olevan terve ja edustava. Menestyvän ihmisen muotokuva.

M55 ja asenne

Mikä hel-vetti sun on? Väitätkö tosissasi, että olet jättänyt vaikeasti sairaan ystäväsi koska hän on mielestäsi riesa?

Vierailija
14/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, yrittäisin tsempata ja auttaa.

Vierailija
15/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt tätä?

Olen turhautunut kun toinen kasvaa ulos vaatteistaan ja astmapiippu laulaa. Miksi niin?

Ap

Vierailija
16/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M55 ja asenne

Tämä on joko trollia, sarkasmia tai psykopaatti narsistin vastaus. Joka tapauksessa what ever pa..skan ihmisen kommentti jolle on vaikea toivoa hyvää elämää. Ainoa mitä tällaiset ihmiset kartuttavat ovat huikeat karmapisteet.

Vierailija
17/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55 ja asenne

Mikä hel-vetti sun on? Väitätkö tosissasi, että olet jättänyt vaikeasti sairaan ystäväsi koska hän on mielestäsi riesa?

Mikä ystävä se muka on jos siitä on tullut pelkkä riesa? Olisitko sinä ystävä riesan kanssa?

Vierailija
18/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrant kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55 ja asenne

Tämä on joko trollia, sarkasmia tai psykopaatti narsistin vastaus. Joka tapauksessa what ever pa..skan ihmisen kommentti jolle on vaikea toivoa hyvää elämää. Ainoa mitä tällaiset ihmiset kartuttavat ovat huikeat karmapisteet.

Tosikot lol :D

Vierailija
19/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt.

Itseasiassa mähän aloin seurustelemaan pienesti lihavan miehen kanssa ja vakiintumisen myötä hän sitten lihos enemmän. Sama kullanmuru se on ollut aina. Hurttia läppää ja suloinen rakas.

Mä olen harrastanut urheilua pienen ikäni ja olen syönyt järkevästi aina.

Mies on nyt parin vuoden ajan treenannut taas ja on muotoutunut uuteen uskoon. Samalla sen huumorintaju on lähes kadonnut, pilke hävinnyt ja hemmetillinen suupalanatsi tullut. Pariin kertaan nyt miettinyt, että taidan ottaa tauon, kun naputus vaan jatkuu.. En ole lihonnut, mutta välillä tykkään herkutella kuten aina. Mä leivon paljon, se on lähellä sydäntä. Nyt ei sais sitäkään tehdä.

Vierailija
20/104 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yrittäisin tarjota ensin tukeani elämäntapojen muutokseen ja raahaisin terapiaan. Ja lääkäriin jos lihominen on holtiotonta elintapoihin nähden. Vaikea näin nuorena ja hoikkana kuvitella tuollaista päivää, mutta mieheni on kyllä riippuvuuksiin taipuvainen (jää helposti koukkuun mihin vin ja joutuu elämään aika kurinalaisesti ettei milloin mikäkin ota "hänestä valtaa") ja isänsä on läski. Kyllä toivon, etten joudu näkemään päivää kun mieheni olisi niin kuvottava. Mutta ei se yhdessä yössä tapahdu ja näihin asioihin voi itse vakuttaa. Yritetään nauttia elämästä ja toisistamme ja kasvaa samaan suuntaan. Lähtökohdat ovat hyvät kun täälläkään hetkellä kumpikaan ei usko "lihavuugeeneihin" tai "läskihormoneihin" vaan itsekuriin ja itsensä motivoimiseen.

entäs äitinsä onko läski, mitä heille tapahtui? Voisiko lihavuuteen olla mahdolllisesti syy sairauksista? Ihanaa olla nuori kun kaikki on niin hyvin.