Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisitkö puolisosi jos tämä lihoisi holtittomasti?

Vierailija
02.07.2019 |

Niin että aiheuttaisi konkreettista haittaa terveydelleen (diabetes ymym.) ja seksielämällenne, ja vähät välittäisi. Ei siis tekisi mitään tilanteen muuttamiseksi ja vetoaisi "myötä- ja vastoinkäymisissä" jos antaisit ymmärtää ettei hän enää viehätä sinua.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta luulen etten jättäisi kunhan seksi toimii.

Minä en näe, miten lihavuus ei voisi olla vaikuttamatta seksiin.

Onhan sillä se tärkein elin korvien välissä samassa kunnossa kuin ennenkin.

Ei kyllä riitä. Enkä usko että mies joka ei itse pysty seksistä nauttimaan jaksaa kovin usein toistakaan palvella.

Toinen

Kukaan ei sanonut, etteikö pystyisi seksistä nauttimaan ja toistakin ”palvelemaan”. Oli vain kiloja.

Joo mutta jos puolustus on että aivot toimii, niin siitä voi melkein päätellä että osa kroppaa ei sitten toimi. En ole mies, mutta oletan että mies ei pysty seksistä ihan hirveästi nauttimaan jos ei nouse tai jos tuntuu että sydän pettää kun nousee. Viagaraakaan ei varmaan voi käyttää jos on huono kunto.

Vierailija
102/104 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta luulen etten jättäisi kunhan seksi toimii.

Minä en näe, miten lihavuus ei voisi olla vaikuttamatta seksiin.

Onhan sillä se tärkein elin korvien välissä samassa kunnossa kuin ennenkin.

Ei kyllä riitä. Enkä usko että mies joka ei itse pysty seksistä nauttimaan jaksaa kovin usein toistakaan palvella.

Toinen

Kukaan ei sanonut, etteikö pystyisi seksistä nauttimaan ja toistakin ”palvelemaan”. Oli vain kiloja.

Joo mutta jos puolustus on että aivot toimii, niin siitä voi melkein päätellä että osa kroppaa ei sitten toimi. En ole mies, mutta oletan että mies ei pysty seksistä ihan hirveästi nauttimaan jos ei nouse tai jos tuntuu että sydän pettää kun nousee. Viagaraakaan ei varmaan voi käyttää jos on huono kunto.

Omani veisteli että ruoka voittaa seksin 100-0 koska syödä voi vaikka eduskuntatalon portailla. Ei naurata. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on paljon pinnallisempia kuin naiset.

Sinusta on pinnallista haluta olla viehättynyt kumppanistaan?

Viehätytkö vain ulkonäöstä? Kyllä, se on suorastaan pinnallisuuden määritelmä.

En vain ulkonäöstä. Mutta parisuhde ja seksi ovat aistillista, fyysistä toimintaa. Viehättymisen kannalta on tärkeää sd, miltä kumppani näyttää, kuulostaa, tuntuu, tuoksuu ja maistuu.

Mitä pinnallista tässä on?

Vierailija
104/104 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin jos menisi jo liikuntakyky eikä tuntuisi olevan mitään motivaatiota laihduttaa.

Mies on nytkin ylipainoinen eikä haittaa yhtään. Mutta jos menisi siihen pisteeseen ettei sängystä ylös pääse eikä kävele niin en olisi passaamassa.